Nyheter      Kalender      Banor      Nürburgring      Arrangörer      R-Däck      Forum      Varvtider/Loggar
Svara på inlägget  Forumlista  ->  Eftersnack
2009-09-13 PCS Mantorp
tråden läst  
1445 ggr 
<< Föreg. ämne | Nästa ämne >>

Cédric
Sthlm-Bromma

Här sedan: 23 Mar 2004
Tipsa Facebook   Inlägg  16 Sep 2009 19:11     2009-09-13 PCS Mantorp Citera

Som vanligt dåligt drag efter ett pcs arrangemang

Det var en riktigt kul dag, kul att efter dessa år av meck äntligen få ut bilen på mantorp. Gick ju tom ritkigt bra. Både för mig, bilen och min kära flickvän som ville med för att köra lite !

Det råkar inte vara någon annan som tog foton, missade dessutom hela PCSR rejset pga lunch . Nån som har nåt kanske ? Annars lägger jag ut lite bilder senare, som vanligt svårt att fota och köra samtidigt så det är ju inte på alla pass..

Porsche 924 TURBO
Eftersnack
Meny       Upp       Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Joakim.S
Nacka

Här sedan: 14 Nov 2003
Tipsa Facebook   Inlägg  16 Sep 2009 21:38     Re: 2009-09-13 PCS Mantorp Citera

Cédric skrev:
Som vanligt dåligt drag efter ett pcs arrangemang

Det var en riktigt kul dag, kul att efter dessa år av meck äntligen få ut bilen på mantorp. Gick ju tom ritkigt bra. Både för mig, bilen och min kära flickvän som ville med för att köra lite !

Det råkar inte vara någon annan som tog foton, missade dessutom hela PCSR rejset pga lunch . Nån som har nåt kanske ? Annars lägger jag ut lite bilder senare, som vanligt svårt att fota och köra samtidigt så det är ju inte på alla pass..

Jag får väl fylla på här också, trevigt var det med alla Porschar men jag har inga kort eller filmer att delge andra, ja jag är en dålig människa så finns det någon som är av den bättre kvaliten med film och bilder så skulle det vara trevligt.

Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Marteric
Borås

Här sedan: 12 Jun 2008
Tipsa Facebook   Inlägg  17 Sep 2009 18:58     Citera

Finns lite bilder på www.porsche.nu (antagligen ingen sensationell nyhet)... thumbs up

Bifogar två av mina verk från dagen.

Eftersnack
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Svara på inlägget  Forumlista  ->  Eftersnack
2009-09-13 PCS Mantorp
tråden läst  
1445 ggr 

<< Föreg. ämne | Nästa ämne >>

Från request till response:
sec varav server render 0.291 sec
Webbrowser render: