| |
|
Johan Sjöström
Torup, med cirka 3.5% Ringenfreaks!

Här sedan: 30 Dec 2002
|
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Ultura
Mullsjö

Här sedan: 30 Jul 2006
|
08 Jan 2010 13:54
|
|
|
Det är som vanligt den mest givna träffen, synd bara att man börjar tröttna på tält, förra året första natten så sprack luftmadrassen när jag o bror fyllde den, så man vaknade mitt i natten av att det var hårt, tur man hade föräldrar som skulle neråt och kunde ta med madrasser .
En sak som va lite av en besvikelse var grill aftonen, jag var tidig nog och fick mat och det var helt ok, men året innan var grymt! Sen han jag bara med o köpa en enda Bit , verkade inte som ett visst gäng hade planer på att köra dagen efter
Och Johan, varvande bil mitt i natten fick vi nog av ja, måttligt road att vakna av det när man väl lyckats somna i det där förbenade tältet .
Förhoppningsvis har vi lika tur med vädret i år bara  |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Johan Sjöström

|
08 Jan 2010 14:45
Re:
|
|
|
| Ultura skrev: | Det är som vanligt den mest givna träffen, synd bara att man börjar tröttna på tält, förra året första natten så sprack luftmadrassen när jag o bror fyllde den, så man vaknade mitt i natten av att det var hårt, tur man hade föräldrar som skulle neråt och kunde ta med madrasser .
En sak som va lite av en besvikelse var grill aftonen, jag var tidig nog och fick mat och det var helt ok, men året innan var grymt! Sen han jag bara med o köpa en enda Bit , verkade inte som ett visst gäng hade planer på att köra dagen efter
Och Johan, varvande bil mitt i natten fick vi nog av ja, måttligt road att vakna av det när man väl lyckats somna i det där förbenade tältet .
Förhoppningsvis har vi lika tur med vädret i år bara  |
Då är det bara att passa på direkt och boka en stuga ju, bor ni fyra gangstergrabbar i en blir det 425:- per skalle för hela helgen vilket får ses som högst överkomligt.
Redan nu kan jag bekräfta att grillaftonen kommer att göra den mest kritiske nöjd! vi är fullt medveten om bristerna 2009. Detta skall inte upprepas det jobbar vi på sedan ett tag tillbaka. Mer trevliga detaljer kommer så fort jag bara har fått ok. Eventuell tokvarvning mitt i natta kommer att bestraffas med 5 varvs löpning runt knutan, dom skyldiga från 2009 skall även underättas om detta. Efter det tror jag den mest energiske lugnar ner sig.
Angående vädret så är det beställt Solsken, Palmer, 27 grader och en komplett uppsättning Gridgirls
Skämt åsido så blir det säkerligen bra väder, Augusti brukar inte vara så pjåkigt i Skåne. _________________ Johan Sjöström
NS@509S (RC) |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Ultura
Mullsjö

Här sedan: 30 Jul 2006
|
08 Jan 2010 15:07
|
|
|
Låter jättebra, det jag räknade upp inann var ju bara en liiiiten del, det blir aldrig tråkigt eller jobbigt på knutanträffen, förutom dåsighet o tung i huvet av värmen det blir i grytan .
Enda nackdelen med årets är väl att denna tråd kom upp så snabbt , vill köra nu!  |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
ANTEROW
Skellefteå
Här sedan: 26 Okt 2004
|
08 Jan 2010 16:35
|
|
|
| Jag fick just reda på att vi ska köra "vänstervarv" i år för att skaka om lite!!! _________________ Erik Anterow
Nemo turbo, 928-86, c230t-97, BMWräser |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Johan Sjöström

|
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Patrik Skoog
Löddeköpinge

Här sedan: 24 Apr 2005
|
08 Jan 2010 20:21
Re:
|
|
|
| ANTEROW skrev: | | Jag fick just reda på att vi ska köra "vänstervarv" i år för att skaka om lite!!! |
Lägg därtill en liten snutt av rallycross slingan  _________________ Patrik Skoog
BMW SportClub
-325 Ti BMW Cup
BMW Cup serie vinnare 2009!
www.mmotorsport.se |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Narin
Kristianstad

Här sedan: 03 Apr 2006
|
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
UR_TT
Göteborg

Moderator
Här sedan: 10 Jul 2007
|
08 Jan 2010 21:02
|
|
|
Och Johan,
Glöm inte att vi skall ha "bobby car" race från idioten till liton på kvällen innan.
"Audi vs BMW no feets down competition"
Fixar du belysning ;-) _________________ Ulrich Richter
Sekr. Audi ClubSport |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Johan Sjöström

|
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Johan Sjöström

|
11 Jan 2010 10:50
|
|
|
Mindre än hälften av stugorna kvar (finns 14 totalt) så vill ni sova i stuga gäller det att boka inom kort!
På en höft bara 18144000 sekunder kvar!!  _________________ Johan Sjöström
NS@509S (RC) |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
ekish
Västerås

Här sedan: 09 Maj 2007
|
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Regge
Malmö

Här sedan: 05 Jul 2007
|
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Thim
Lagan

Här sedan: 04 Aug 2006
|
23 Jan 2010 16:19
Re: Knutstorpsträffen 2010
|
|
|
| Johan Sjöström skrev: |
Förresten, är det så att ni har behov av stuga så se till att boka i tid, det är redan nu MINST 6 stugor bokade. |
Vart bokar man?
Jag har testat både husvagn och tält så nu kanske det är dags att ta steget. _________________ /Thim Tollin #518 BMW SC,
BMW Cup representant
Pit crew Team Kinnby Motorsport
BMW 520-3,5 -87
Hyundai i30 Sport -09
Volvo Amazon -70 |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Patrik Skoog
Löddeköpinge

|
23 Jan 2010 17:20
Re: Knutstorpsträffen 2010
|
|
|
| Thim skrev: | Vart bokar man?
Jag har testat både husvagn och tält så nu kanske det är dags att ta steget. |
http://www.ringknutstorp.com/Boende.htm _________________ Patrik Skoog
BMW SportClub
-325 Ti BMW Cup
BMW Cup serie vinnare 2009!
www.mmotorsport.se |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Johan Sjöström

|
23 Jan 2010 18:34
|
|
|
Tyvärr tror jag alla stugor är bokade redan.. _________________ Johan Sjöström
NS@509S (RC) |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
M3Crille
Hässleholm/Skåne

Här sedan: 08 Mar 2007
|
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Lagnelov
Kristianstad

Här sedan: 14 Dec 2008
|
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Thim
Lagan

Här sedan: 04 Aug 2006
|
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Johan Sjöström

|
17 Maj 2010 23:33
|
|
|
Ni har väl inte missat att BMW CS bjuder sina medlemmar på jubileumsmiddag på Lördag (14/8) kväll Ring Knutstorp? OBSERVERA att det finns ett begränsat antal middagsbiljetter!
Mer info här: http://www.bmwcs.com/forum/viewtopic.php?id=4587
Även ni som tycker Master Starter låter intressant bör anmäla er omgående då antalet platser här är högst begränsat. mer info om detta hittar ni här: http://www.bmwcs.com/forum/viewtopic.php?id=4588
 _________________ Johan Sjöström
NS@509S (RC) |
|
BMW Sport Club
Meny
Tillbaka
|
|
Patrik Skoog
Löddeköpinge

|