Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Diverse problem
712 besök totalt
640k
Stockholm
Här sen Okt 2003
Inlägg: 282


Trådstartare
Jag är en flitig användare av sökmotorn men nu har jag helt plötsligt fått problem med den.

Man får i regel upp ett antal trådar med träff på frågan men nu när jag "backar ur" trådarna för att läsa nästa så går inte det längre!

Jag får "Warning: Page has Expired ". Det är väl kanske inte så svårt att ställa om samma fråga men om man har fått många träffar så är det mycket svårare att komma ihåg vilka man redan har kollat / läst.

Nästa problem är att jag många gånger bara får upp menyerna i toppen men resten av sidan dyker inte upp. Just detta problem har varit uppe ett antal gånger tidigare men nu har det kommit tillbaka igen.

Är det fler än jag som har dessa problem eller?

_________________
Benny Waenerlund - Audi S3, MTM
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41583

Forumägare
Forumägare

Inom två tre dagar så är en helt ny databaserver uppe (byter en 300MHz Celeron med 128k cache till Barton 2500+ med 512k cache + extremt mycket snabbare diskar + 1Gb snabbt DDR minne på 200MHz FSB. Jag har skruvat ihop den o installerat OS, håller på med databasen sen igår.

Dvs, så fort den är uppe så ska jag se över sökfunktionen allmänt (den har verkligen sugit ett tag....)

_Hoppeligen_ försvinner problemet med time out på sidorna osså iom uppgraderingen....

_________________
Magnus Thomé
Citera
640k
Stockholm
Här sen Okt 2003
Inlägg: 282


Trådstartare
thumbs up

_________________
Benny Waenerlund - Audi S3, MTM
Citera
Foruminfo/frågor
Diverse problem
712 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande