Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2010-09-11 BMWSC Gotland Ring
<<   1, 2, 3, 4, 5
2 besök senaste veckan (17931 totalt)
Supramannen

Här sen Feb 2003
Inlägg: 11515



Måns Ulveståhl skrev:
[quote="Supramannen]
Nu fattar jag ej, diskutera vilka tider jag kört har jag all rätt till hur mycket jag vill....då detta ej skett under BMWSC träff...så jag behöver ingen pek pinne att man inte får göra det tack


Kanske inte en pekfinger, men ett bättre spårval/trådval...

Tråden här handlar inte om dina äventyr utan om BMWSC och träffen på Gotland.
Fortsätt gärna med ditt tidsintresse i någon annan lämplig tråd om Gotland och spårval/tider, men i BMWSC:s eftersnackstrådar pratar vi inte om tider gällande gatbilar oavsett.
Vänligen respektera detta.[/quote]

Nu gällde detta inte gatbilar, men visst då ska jag inte nämna min gt2 utan den bmw m3 gtr jag körde, det är en tävlings bil, en bmw och det var på gotland, det måste klassas in...

tbx till ämnet om knixen...jag tycker det är lite från bil till bil och väldigt mycket föraren omman får till första knixen, det är ingen lek till kurv komination utan det gäller att få till den rätt, riktigt utmanade tycker jag

_________________
Mvh/Rickard Cornacchini
Porsche 997 RSR GT2
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 8989



Snälla rara nån,
mr. BTG
Du har kört på Gotland Ring för första gången och i bmwsc's regi vilket ger typ 2timmar effektiv ban tid o nu kommer du o gnäller om att banan är felbyggd !?!?!?
Jag tycke inte om banan första gången jag körde för det bara plogade i varenda kurva med min gamla 85:a men nu har man lärt sig banan o fixat o trixat med bilen o tycker nu Gotland Ring är den absolut bästa banan!!

Du kanske ska ta o köra där några år som vi andra har gjort o lära dig banan innan du klagar o har du fortfarande problem efter det så kanske din bil e felbyggd...

Det är ju dessa upp o ner som GÖR banan..

Kollade precis mina loggar från stacc träffen o jag låg i 80km/h in i den första kurvan o sen gasar man genom den härliga svackan = typ 100km/h o den vill du göra om??
Tycker isåfall snarare att den så kallade 90gradarn (2kurvor efter) skulle göras rundare för där blir det en ordentlig nedbromsning o jag e nere i bara 60blås..


Sen det här tjafset om tidtagning Måns, vi vet att bmwsc träffar inte får ta tid på gatbilar, men det hindrar ju inte att andra gat bilar från ANDRA banträffar talar om sina tider vilket smr nu gjort.. O det var ju dessutom bara svar på tal till BTG...

Men nu skriver ni väll snart att enbart bilar i bmwsc får pratas om här, så då kan vi ju prata om spjuvern då som lätt körde 15sek snabbare än BTG o höra om han också tycker att banan ska byggas om

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
Johan Samson
Göteborg
Här sen Mar 2003
Inlägg: 2235



Film från deltävling 10. Tyvärr missade jag starten totalt då jag inte fick i fyrans växel precis när TL släppte fältet. Bästa tid var 1:33,818, nästan en hel sekund sämre än race 9 ett par timmar tidigare.
http://www.vimeo.com/15292996

Det vore intressant med spårvalssynpunkter från er som kört där mycket.

_________________
Aston Martin V8 Vantage
Haase DD2 kart
BMW i3S
Tesla Model Y Performance

NS: 38 varv
Citera
Eftersnack
2010-09-11 BMWSC Gotland Ring
<<   1, 2, 3, 4, 5
2 besök senaste veckan (17931 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande