Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 911 3.6 RSR *Proof of life*
<<   1, 2, 3, 4, 5 ... 49, 50, 51   >>
95 besök idag (451155 totalt)
barre
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1330



framsteg, framsteg, framsteg....sååååå jä_la gutt! Trodde inte att det kunde vara så kul att täppa igen gamla rosthål
FÖrutom porschen så fick jag lägga en dag på grannens Partner.....eh, alltså hans bil...en Peugeot....inget annat slagit väck en svingarm för att byta lagren....jag HATAR franska bilar! En stor avdragare, gas att värma med, en slägga model stor & en slägga model större, en helt mör arm & ett sönderslaget ben senare så kom skiten av.... nämnde jag att jag hatar franska bilar....

Nu till roligare saker, Porschen. Ja, fÖrutom att jag höll på att kvävas & elda upp garaget igår i min iver & våg av motivation vill säga. För just den biten var då inte rolig....mer om detta senare... Nu bild från vad som hänt.

ALlt det dåliga kapades bort. Sen stod jag & funderade på om jag verkligen löser att forma plåten för att allt ska se så original ut som möjligt.....men det gick! Framplåten sitten nu fastsvetsad & numera med nerslipade fogar & epoxygrundad. Det mesta som syns på bilden är åtgärdat & ska nu bara blästras av innan jag drar mer färg över allt.




mer bilder kommer var dag

nu ska jag ut & ge den där äckliga fransosen lite "kärlek"

_________________
B "barre" Mårtensson

Audi urquattro -85
Audi 80 GTE quattro -86
_______________________
SLC Kalmar, ORM AB,
Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack
Citera
barre
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1330



då var det dags igen...senaste dygnet har jag lyckats med bedriften att INTE ha ihjäl varken nåt på mig själv eller nåt på eller runt bilen....tror jag....jo fasen idag lyckades jag föra gaslågan över vänster pekfinger. Samma finger som jag redan satt vinkelslipen i 2 gånger på ett par dagar......men jag har iaf inte satt eld på nå...jo det hade jag ju...jag har inte haft SÖNDER nåt...det känns bra

Då kastar vi upp lite mer bilder på vad som gjorts:

nytt & fräscht handknackat hörn...voila! Inte riktigt klart än dock...




& så här ser det ut när man håller på att sätta fyr på garaget syns kanske inte riktigt hur rökigt det är..




Tack & lov bara denna som tog eld & inte kartongen som stod bredvid med mattsatser & inredning....



& så har vi lagt 2 vändor till med grund i bottenplåten samt inne i "rambalkarna" / hålrummen



& så var den ena batterilådan klar också. Lät den vara kvar då den är hel. Svetsade bara dit ny yttergavel. Låter dessa sitta kvar då dom kan funka bra till förvarning. Batteriet kommer omplaceras...





NU kan ni inte klaga på dåliga uppdateringar iaf Varje dag en vecka framåt kommer det hända saker!! Sen är det dags för jobb i 3 veckor & då får bilen vila & grundfärgen får härda ordentligt...


_________________
B "barre" Mårtensson

Audi urquattro -85
Audi 80 GTE quattro -86
_______________________
SLC Kalmar, ORM AB,
Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack
Citera
JakobJ
Reftele
Här sen Jul 2005
Inlägg: 271



barre skrev:
& så var den ena batterilådan klar också. Lät den vara kvar då den är hel. Svetsade bara dit ny yttergavel. Låter dessa sitta kvar då dom kan funka bra till förvarning. Batteriet kommer omplaceras...


varför flytta batteriet? på en 911 vill man väl ha mer tyngd över framhjulen?

_________________
Jakob Josefsson
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1892



Jakob.Josefsson skrev:
barre skrev:
& så var den ena batterilådan klar också. Lät den vara kvar då den är hel. Svetsade bara dit ny yttergavel. Låter dessa sitta kvar då dom kan funka bra till förvarning. Batteriet kommer omplaceras...


varför flytta batteriet? på en 911 vill man väl ha mer tyngd över framhjulen?


Rätt i sig men man vill ha vikten mellan hjulaxlarna.
Något Ferdinand inte tänkte på när han konstruerade 11:an....

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
JakobJ
Reftele
Här sen Jul 2005
Inlägg: 271



bakmotor skrev:
Jakob.Josefsson skrev:
barre skrev:
& så var den ena batterilådan klar också. Lät den vara kvar då den är hel. Svetsade bara dit ny yttergavel. Låter dessa sitta kvar då dom kan funka bra till förvarning. Batteriet kommer omplaceras...


varför flytta batteriet? på en 911 vill man väl ha mer tyngd över framhjulen?


Rätt i sig men man vill ha vikten mellan hjulaxlarna.
Något Ferdinand inte tänkte på när han konstruerade 11:an....


aah... tänkte inte på det!

_________________
Jakob Josefsson
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1892



Jakob.Josefsson skrev:
bakmotor skrev:
Jakob.Josefsson skrev:
barre skrev:
& så var den ena batterilådan klar också. Lät den vara kvar då den är hel. Svetsade bara dit ny yttergavel. Låter dessa sitta kvar då dom kan funka bra till förvarning. Batteriet kommer omplaceras...


varför flytta batteriet? på en 911 vill man väl ha mer tyngd över framhjulen?


Rätt i sig men man vill ha vikten mellan hjulaxlarna.
Något Ferdinand inte tänkte på när han konstruerade 11:an....


aah... tänkte inte på det!


Då är ni ju minst 2......

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
BaaderMeinhof
Köln
Här sen Feb 2008
Inlägg: 366



bakmotor skrev:
Jakob.Josefsson skrev:
barre skrev:
& så var den ena batterilådan klar också. Lät den vara kvar då den är hel. Svetsade bara dit ny yttergavel. Låter dessa sitta kvar då dom kan funka bra till förvarning. Batteriet kommer omplaceras...


varför flytta batteriet? på en 911 vill man väl ha mer tyngd över framhjulen?


Rätt i sig men man vill ha vikten mellan hjulaxlarna.
Något Ferdinand inte tänkte på när han konstruerade 11:an....


Det var väl knepigt för Ferdinand att ta med det i beräkningen eftersom han redan avlidit under 356:ans barndom. Hans son Ferry kunde väl dock haft med det i kalkylen... (till model 901) Men kanske ville han göra vad som göras kunde för att öka vikten fram.... hävarmen där framme är ju ganska oslagbar

_________________
Anders Jonsson, 77,3 Km från NS
Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl
"Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil"
Citera
JakobJ
Reftele
Här sen Jul 2005
Inlägg: 271



bakmotor skrev:
Jakob.Josefsson skrev:
bakmotor skrev:
Jakob.Josefsson skrev:
barre skrev:
& så var den ena batterilådan klar också. Lät den vara kvar då den är hel. Svetsade bara dit ny yttergavel. Låter dessa sitta kvar då dom kan funka bra till förvarning. Batteriet kommer omplaceras...


varför flytta batteriet? på en 911 vill man väl ha mer tyngd över framhjulen?


Rätt i sig men man vill ha vikten mellan hjulaxlarna.
Något Ferdinand inte tänkte på när han konstruerade 11:an....


aah... tänkte inte på det!


Då är ni ju minst 2......


men här hemma står ju bara bilar med batteriet innanför hjulaxlarna..

_________________
Jakob Josefsson
Citera
barre
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1330



tackar ska ni ha för input thumbs up Min tanke är att montera ner batteriet i smuggelfacket som så många andra gjort. Vikten hamnar lite mer åt höger samt att den hamnar precis innanför framaxeln.... eller är jag kanske helt fel ute

Frontplåtarna är nu färdigsvetsade & allt annat i fronten likaså. JAg har t om haft bränsletanken provmonterad bara för att kolla....haha, hade redan hunnit glömma hur den skulle sitta men den kom rätt till slut

perfekta verktyg vid tennspackling + stålborsten då....finns i var mans kökslåda....eller ja, inte nu längre




innan den övre plåten åkte på så passade jag på att lägga epoxy inuti hålrummen också, sen låta överflöd rinna ut genom springor & hål....




Även ett par lager epoxy mellan plåtarna




& slutligen åkte den övre plåten på också, färdigt !!




Under morgondagen ska jag försöka hinna med att blåsa tanken en vända samt lite gångjärn mm som redan är färdigblästrade....återkommer

_________________
B "barre" Mårtensson

Audi urquattro -85
Audi 80 GTE quattro -86
_______________________
SLC Kalmar, ORM AB,
Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41628

Forumägare
Forumägare

Underhållande läsning! Minns min gamla 911 Targa 2.0T -70 som hade just de där två batterifacken med ett 6 voltsbatteri i varje. Några årsmodeller innan så var det ju blyvikter i fronten så det var väl lite same same att sätta (bly-)batterierna där i fram istället (eller satt de där från start på 911'an kanske?)

_________________
Magnus Thomé
Citera
barre
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1330



Tack Magnus & välkommen in i denna tråd
Ska jag vara ärlig så kan jag inte mycket om Porsches historia. Om jag inte minns fel så satt väl batterierna i fronten från första början Någon bättre vetande kan ju rätta mig/oss annars....

Nu befinner jag mig ute & jobbar igen, så här kommer en resumé av vad jag hunnit med.

-allt framtill på bilen t om a-stolparna ska vara klart & det som ev kvarstår är en enstaka bit som ska tennspacklas (skitkul nu när man lärt sig lite bättre thumbs up lätt beroendeframkallande dessutom )

- skalets nedre region på förarsidan hela vägen bak klart vad gäller skador, återstår lite vid a-stolpen

- passagerarsidan runt a-stolpen, b- & c-stolpen

- baktill finns minimalt med skador & där är det i stort sett bara slipning & tennspackling som återstår


Det som skall göras vid hemkomst då:

- rikta bakskärmarna & kanske öppna upp som på RSR i framkant...annas lämna som det är. Rikta måste jag, då vä & hö inte är symetriska tillräckligt mycket för att jag ska störa mig på det. Tyvärr har jag inte riktigt kommit på hur f_n jag ska gå tillväga....men det löser jag...det brukar jag göra

- fixa passagerardörren då den är riktigt äcklig & ledsen....någon bright varelse tyckta att man kunde spackla upp en dörr med finspackel & glasfiberspackel i botten, totalt 5mm tjockt med spackel.... Så båda dörrar ska slipas rena & gås över. Dessutom måste jag passa in de nya CUP-speglarna & borra upp för dessa innan dörrarna grundas

- svetsa in förstärkningar till fjäderbenstornen bak mm

- svepa över bilen med bläster & epoxygrunda. Ska höra med en vän här hemma om lån av lackbox & blåsa allt på en gång.

Detta är väl vad jag räknar med att hinna med på de 2 veckor jag har hemma nästa gång....fullt möjligt att genomföra om bara inte bakskärmarna tar för mycket tid.....

Lite bilder från veckan som gått då.

Laddade upp för en natts svetsning med kaka & gott-gott....tro mig...heeela kakan gick åt




Släpade hem ett rådjur & sprängde det utanför garaget....nääää, så ser det ut när man slipat bort en halv 911-dörr




& så här kan en äcklig dörr se ut halvt nerslipad...& vilket bök att få bort ruta & rutramen...



nämnde jag hur äcklig dörren är....


Nu ombord ska jag ägna lite tid åt att blästra & grunda stulsunderredena

ha det gott

_________________
B "barre" Mårtensson

Audi urquattro -85
Audi 80 GTE quattro -86
_______________________
SLC Kalmar, ORM AB,
Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack
Citera
Pehr Johnsson
YSTAD
Här sen Sep 2007
Inlägg: 449



BaaderMeinhof skrev:
bakmotor skrev:
Jakob.Josefsson skrev:
barre skrev:
& så var den ena batterilådan klar också. Lät den vara kvar då den är hel. Svetsade bara dit ny yttergavel. Låter dessa sitta kvar då dom kan funka bra till förvarning. Batteriet kommer omplaceras...


varför flytta batteriet? på en 911 vill man väl ha mer tyngd över framhjulen?


Rätt i sig men man vill ha vikten mellan hjulaxlarna.
Något Ferdinand inte tänkte på när han konstruerade 11:an....


Det var väl knepigt för Ferdinand att ta med det i beräkningen eftersom han redan avlidit under 356:ans barndom. Hans son Ferry kunde väl dock haft med det i kalkylen... (till model 901) Men kanske ville han göra vad som göras kunde för att öka vikten fram.... hävarmen där framme är ju ganska oslagbar


Fast var det inte Ferrys son, Ferdinand Alexander Porsche som designade 911?

_________________
Pehr Johnsson

Porsche 964 C2 -93
Porsche 944 S2 -89 Såld.
Citera
safe
Stockholm / Kalmar
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2247



Pehr Johnsson skrev:
BaaderMeinhof skrev:
bakmotor skrev:
Jakob.Josefsson skrev:
barre skrev:
& så var den ena batterilådan klar också. Lät den vara kvar då den är hel. Svetsade bara dit ny yttergavel. Låter dessa sitta kvar då dom kan funka bra till förvarning. Batteriet kommer omplaceras...


varför flytta batteriet? på en 911 vill man väl ha mer tyngd över framhjulen?


Rätt i sig men man vill ha vikten mellan hjulaxlarna.
Något Ferdinand inte tänkte på när han konstruerade 11:an....


Det var väl knepigt för Ferdinand att ta med det i beräkningen eftersom han redan avlidit under 356:ans barndom. Hans son Ferry kunde väl dock haft med det i kalkylen... (till model 901) Men kanske ville han göra vad som göras kunde för att öka vikten fram.... hävarmen där framme är ju ganska oslagbar


Fast var det inte Ferrys son, Ferdinand Alexander Porsche som designade 911?


Jo.

Men Ferry är ju bara ett smeknamn för Ferdinand, så det kan aldrig bli fel att påstå att Ferdinand Porsche ritat bubblan/356/911...
Undrar om även Ferdinand Alexander har en son som heter Ferdinand....


Snyggt jobbat Barre!

_________________
Magnus Wennerberg
Porsche 911 Targa -77 (originalish)
Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana)
Porsche 924 -79 (busbil för gata, EFI och Turbo)
Citera
gtBen
Mönsterås
Här sen Jul 2008
Inlägg: 272



Hej Barre
barre skrev:
gångjärn till motorluckan före


gångjärn efter lite behandling


vi snackar lättning extreme & visst kan man ta mer men vi tyckte båda att dom var porriga nog


Tackar för blästringstipsen thumbs up

När du ändå håller på och lättar bilen så glöm inte det här ...nyckeln till framgång :woot: :woot: :woot:


Bengt

_________________
Bengt Gson Nilsson
GR Yaris -21 ...gottgry
924S -86 ...Esset
911 -74 ...gul
Citera
barre
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1330



safe skrev:

Snyggt jobbat Barre!


tackar tackar....nu när du ser vad som händer igaraget hemma så kanske du förstår varför jag aldrig kommer & hälsar på... MEN nu när jag kommer hem då måste jag ta mig ner & jämföra lite saker på din bil.... Tänkte prata lite med dig ang framskärmar.....& samtidigt mäta lite bakskärmar

Innan jag far ut nästa vända SKA bilen vara färdiggrundad & allt riktat & inpassat! om jag så även ska låsa in mig i garaget & kasta bort nyckeln....polaren kommer & släpper ut mig när det är dags för gymet om kvällarna
Jag har fortfarande i åtanke att ta en sväng till England. Det är dock inte bestämt om det blir denna vända jag är hemma...OM inget dyker upp på hemmamarknaden.....men inte för dom pengarna inte...

Tjena Bengt & välkommen
Har du hunnit prata med dem om blästringen av din bil ännu då?

Till en början kunde jag inte se vad det var för bild du lagt upp men när väl polletten trillat ner så :woot: Så nu har jag lagt till hålborrning av nyckel på listan också... thumbs up

Lycka till med din bil nu!


F ö kan jag ju nämna att jag ägnat lite tid åt stolsunderredena, så det ena är snart lackat & klart. Tanken sen är att göra infästningar till Sparcostolarna & bygga in justeringsmöjligheter för att kunna tilta stolen mellan upprätt race-ställning till lite bakåtlutad glidarställning


_________________
B "barre" Mårtensson

Audi urquattro -85
Audi 80 GTE quattro -86
_______________________
SLC Kalmar, ORM AB,
Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack
Citera
Mikael_S
Genève
Här sen Mar 2006
Inlägg: 203

Namndispens
Namndispens

Imponerande arbetsdisciplin! Kör på så här så är det snart klart.

Är du fortfarande inne på RSR -74? Annars är ju den tidigare 2.8 RSR'en från -73 störtskön:


RSR-kit finns till salu på early911.se nu: http://www.early911.se/forum/viewtopic.php?t=3856


Eller varför inte någon ST-replika? Då slipper man ju ankstjärten med...

ST i racingskrud:


ST i rallyskrud (Björn Waldegårds gamla http://www.early911.co.uk/911ST-for-sale/):

_________________
Mikael S
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1892



Hej Barre,
Du behöver inga plast grejer till ditt bygge?
Jag kan ordna det mesta till rätt ok priser.
Hör av dig om du är intresserad, jag ska lägga en beställning i dagarna.

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41628

Forumägare
Forumägare


_________________
Magnus Thomé
Citera
barre
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1330



bakmotor skrev:
Hej Barre,
Du behöver inga plast grejer till ditt bygge?
Jag kan ordna det mesta till rätt ok priser.
Hör av dig om du är intresserad, jag ska lägga en beställning i dagarna.


skulle vilja ha MYCKET, men sen är läget som det är just nu & socialen tillåter inte allt för stora utsvävningar !!! Drar ett PM till dig med vidare frågor, tack för att du hojtade till thumbs up


tjena igen Magnus

Du den rått-Porschen var riktigt frän på nåt udda & konstigt sätt Ska man skratta eller gråta
om inte annat så inspirerar den till att göra allt för att det inte ska bli sådär.... En hel del "intressanta" lösningar på olika saker dom gjort.....såe, jo visst, tack för "inspirationen"

Citat:
Lite inspiration:


http://sdcvr.smugmug.com/Customersprojects/Worlds-lowest-Porsche-911/1 . . . .

Eller inte


_________________
B "barre" Mårtensson

Audi urquattro -85
Audi 80 GTE quattro -86
_______________________
SLC Kalmar, ORM AB,
Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack
Citera
barre
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1330



Mikael_S skrev:
Imponerande arbetsdisciplin! Kör på så här så är det snart klart.

Är du fortfarande inne på RSR -74? Annars är ju den tidigare 2.8 RSR'en från -73 störtskön:

RSR-kit finns till salu på early911.se nu: http://www.early911.se/forum/viewtopic.php?t=3856


Eller varför inte någon ST-replika? Då slipper man ju ankstjärten med...

ST i racingskrud:

ST i rallyskrud (Björn Waldegårds gamla http://www.early911.co.uk/911ST-for-sale/):


Tack än en gång Mikael. Riktigt fina tips, bilder & länkar thumbs up

ST-replika utgår...för lite former...inga kvinnliga former, inge snyggt

Iom att vi nu har hela kitet för en -74a så lutar det åt det hållet, men jag kan lova att -73an ser, på nåt sätt, lite porrigare ut...men som sagt, då åker vi på att byta hela kitet.
Den grå i Martineskrud...väcker en del habegär....hmmm....

Det som du länkade till på early911.se verkade vettigt & med ganska stor vana från glas-/kol-fiberarbeten så hade det inte varit några problem att få till ett perfekt kit....men inte för 9500+materialkostnaden för nya kitet....
men visst, om någon är intresserad av dessa kit så kan jag gjuta & få tillbaka lite av kostnaderna...."självkostnadspris" till dem som vill ha thumbs up

Tänkte ge mig på bakvingarna när jag kommer hem & malla av dessa. 1st turbovinge som ska tillverkas i glas- lr kol-fiber....& i ett (kanske) lite annorlunda utförande
Sen köpte jag en vinge av Dan som jag ska bygga om till en fullskalig Whale tail för bana

Har lite andra idéer men dom vågar jag inte kasta upp här ännu....Porschemaffian är inte att leka med som sagt, på tankestadiet än så länge...återkommer i dessa ärenden för utlåtanden

Fortsätt gärna skicka tips & ideer....vad kan man göra med en sådan här gamling för att MED STIL pimpa upp den??!!

Ha det gott!!

_________________
B "barre" Mårtensson

Audi urquattro -85
Audi 80 GTE quattro -86
_______________________
SLC Kalmar, ORM AB,
Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack
Citera
Freddan71
Växjö
Här sen Jan 2011
Inlägg: 5



barre skrev:
Mikael_S skrev:
Imponerande arbetsdisciplin! Kör på så här så är det snart klart.

Är du fortfarande inne på RSR -74? Annars är ju den tidigare 2.8 RSR'en från -73 störtskön:

RSR-kit finns till salu på early911.se nu: http://www.early911.se/forum/viewtopic.php?t=3856


Eller varför inte någon ST-replika? Då slipper man ju ankstjärten med...

ST i racingskrud:

ST i rallyskrud (Björn Waldegårds gamla http://www.early911.co.uk/911ST-for-sale/):


Tack än en gång Mikael. Riktigt fina tips, bilder & länkar thumbs up

ST-replika utgår...för lite former...inga kvinnliga former, inge snyggt

Iom att vi nu har hela kitet för en -74a så lutar det åt det hållet, men jag kan lova att -73an ser, på nåt sätt, lite porrigare ut...men som sagt, då åker vi på att byta hela kitet.
Den grå i Martineskrud...väcker en del habegär....hmmm....

Det som du länkade till på early911.se verkade vettigt & med ganska stor vana från glas-/kol-fiberarbeten så hade det inte varit några problem att få till ett perfekt kit....men inte för 9500+materialkostnaden för nya kitet....
men visst, om någon är intresserad av dessa kit så kan jag gjuta & få tillbaka lite av kostnaderna...."självkostnadspris" till dem som vill ha thumbs up

Tänkte ge mig på bakvingarna när jag kommer hem & malla av dessa. 1st turbovinge som ska tillverkas i glas- lr kol-fiber....& i ett (kanske) lite annorlunda utförande
Sen köpte jag en vinge av Dan som jag ska bygga om till en fullskalig Whale tail för bana

Har lite andra idéer men dom vågar jag inte kasta upp här ännu....Porschemaffian är inte att leka med som sagt, på tankestadiet än så länge...återkommer i dessa ärenden för utlåtanden

Fortsätt gärna skicka tips & ideer....vad kan man göra med en sådan här gamling för att MED STIL pimpa upp den??!!

Ha det gott!!



Jag vet att du är mest intresserad av en RSR-74 men jag kan inte låta bli att visa denna. Tycker den är riktigt snygg och stilren.


http://www.teamspeed.com/forums/porsches-past-general-porsche-news/29480-pretty-cool-singer-911-offers-vintage-looks-modern-appointments-exotic-performance.html
http://www.singervehicledesign.com/

_________________
Fredrick Carlsson
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 911 3.6 RSR *Proof of life*
<<   1, 2, 3, 4, 5 ... 49, 50, 51   >>
95 besök idag (451155 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande