Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2767 besök totalt |
2011-10-17 Öppet klubbmästerskap Hyllinge MS på Ring Knutstorp på förmiddagen och på Eftermiddagen
och Edit: Inställ pga få anmälda Time attack på eftermiddagen, eget reglemente Edit: Kom och åk Vagnbok inget krav men i övrigt enl SBF regler Länk http://www.hyllingems.nu/index.asp?N / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Såg att Timeattacken var inställt. I tidschemat var ju klubbtävlingarna slut vid tolv och sedan skulle timeattack ta vid. Hur mkt åka blir det egentligen? Det är ju inte lönt att släpa bilen 60mil för 1 eller 2 pass...
|
||||
JAM här på forumet har igår fått µail om akreditering som fotograf just för TimeAttack-grejjen -
mysko att få detta mail EFTER att det postats på HMS-sida att denna biten var inställd. [quote=MrJAM]Fick 18:45 igår mail från Emma Nilsson att jag var välkommen att ta foto den 17/10 på Knutan när det "är" Time Attack. Jag skulle höra av mig till tävlingsledningen. Så nu kan man fråga sig om det är, eller inte är, inställt. =)[/quote] Den 12/10 postades det på HMS-webbsida att det var inställt. Jag ställde på, försäkrade o skattade min bil enbart för detta liksom. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Hai Fredrik o andra
Som jag förstår det blir det 2 Race Brukar bli: Varmup, kval samt 2 Race Vädret ser lovande ut / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Hej Bengt! Klubbtävlingarna skulle pågå fram till lunch. Det hinner dom aldrig Varmup, kval samt 2 Race för alla klasser. Hittar inget om schemat efter att dom lagt ner timeattacken.
![]() |
||||
Hej, om timeattackkörningen är inställd, kommer det bli möjlighet för annan typ utav körning med gatbil? _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||||
Bengt, kan du svara på en fråga är du snäll ? Hur kan HMS ställa in TimeAttack'n pga för få anmälda.. När det i klartext stod i deras inbjudan att det var helt oki att anmäla sig innan kl 10:00 på söndagsmorgonen på plats på Knutstorp. Enda tillägget till detta var att det då skulle kosta 100kr extra i startavgift ! I mina ögon är detta inte alls acceptabelt överhuvudtaget ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Kopierat från Hyllinge MS Websida http://www.hyllingems.se/index.asp?N
EXTRA träningstillfälle Söndagen den 17/10 erbjuder Hyllinge MS ett extra träningstillfälle. På grund av inställningen av Time attack har vi möjlighet till tre timmars träning mellan kl 13,00 och 16,00. Det kommer att delas upp i två klasser (formel och övriga). Det blir ca 1,5 timmes träning per grupp, uppdelat på 30 minuters pass. Pris: Hyllinge MS medlemmar och startande i KM 300Kr Övriga 500Kr Vi tar kort. Anmälan och betalning senast 12,30 den 17/10 Tävlingsorg. Klubbmästerskap _________________ Carsten Lindblad |
||||
Carsten: Detta stod ej på HMS sida för 3-4 timmar sedan. Riktigt löjligt av dem anser jag & många flera att ställa in pga för få anmälda när det som jag nämnde ovan, stod i klartext att det var oki att anmäla sig på plats. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Kristian
Det är nog brukligt att man ställer in event om anmälningarna är få I våras ställdes DM in pga för få anmälda Tråkigt när det blir såhär Mycket mer puffning behövs från intresserade för att få igång Event med Gatbilar verkar det som Ang träning så gäller SBFs reglemente men Vagnbokskrav finns inte då det är ett lokalt arr Roadsprt reglementet brukar funka det också (för Roadsportbilar) men Hyllinge är skeptiska för täckta bilar som enbart har båge, kolla med tävlingsledningen / Bengt Metz / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Häftigt
Nåt för dig Kristian?? Motorn från Ultramotors i Sverige http://www.dcshoes.com/gym3/#/videos /Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Blir inget Hyllinge för mig. Fick ett infall häromdagen och tänkte ta ett sista rejs innan vintern men när jag ringde för att höra om det var ok så ville de ha dubbla startavgiften då anmälningstiden gått ut. Har man 60 mil tur och retur så blir det hela för dyrt för ett rejspass...
![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2767 besök totalt |