Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Hjälp mig! Spårval & Körteknik?
Nu ska vi arrangera "car-control" övningsträff!!
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
3 besök senaste veckan (44005 totalt)
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41533

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Stingray skrev:
... vad innebär:
ta hand om bokning och hyran av flygfältet


Alla kontakter med uthyraren typ. Fixa med ev. nycklar. Koll på om uthyraren har några speciella krav. Det borde väl vara allt? Jo, ta reda på vart och när man skall betala. Eftersom jag tänkte ta hand om insamling av pengar till hyran så kan jag ta hand om själva betalningen.

Datum beror på vilka datum som finns lediga och om någon har en åsikt om att något datum är olämpligt av de jag har skrivit som förslag så är det hög tid att tjoa till.

_________________
Magnus Thomé
Citera
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447



Magnus Thomé skrev:
Stingray skrev:
... vad innebär:
ta hand om bokning och hyran av flygfältet


Alla kontakter med uthyraren typ. Fixa med ev. nycklar. Koll på om uthyraren har några speciella krav. Det borde väl vara allt? Jo, ta reda på vart och när man skall betala. Eftersom jag tänkte ta hand om insamling av pengar till hyran så kan jag ta hand om själva betalningen.

Datum beror på vilka datum som finns lediga och om någon har en åsikt om att något datum är olämpligt av de jag har skrivit som förslag så är det hög tid att tjoa till.


tycker det låter som något ja kan hjälpa till med förutsatt att datumet funkar för min del..

sign me up..

_________________
//Björn Strömberg

BMW Abuser
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41533

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Stingray skrev:
Magnus Thomé skrev:
Stingray skrev:
... vad innebär:
ta hand om bokning och hyran av flygfältet


Alla kontakter med uthyraren typ. Fixa med ev. nycklar. Koll på om uthyraren har några speciella krav. Det borde väl vara allt? Jo, ta reda på vart och när man skall betala. Eftersom jag tänkte ta hand om insamling av pengar till hyran så kan jag ta hand om själva betalningen.

Datum beror på vilka datum som finns lediga och om någon har en åsikt om att något datum är olämpligt av de jag har skrivit som förslag så är det hög tid att tjoa till.


tycker det låter som något ja kan hjälpa till med förutsatt att datumet funkar för min del..

sign me up..


thumbs up thumbs up

Tar du kontakt och kollar vilka datum - av de jag skrev som förslag - är lediga att hyra Malmby?

_________________
Magnus Thomé
Citera
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447



Magnus Thomé skrev:
Stingray skrev:
Magnus Thomé skrev:
Stingray skrev:
... vad innebär:
ta hand om bokning och hyran av flygfältet


Alla kontakter med uthyraren typ. Fixa med ev. nycklar. Koll på om uthyraren har några speciella krav. Det borde väl vara allt? Jo, ta reda på vart och när man skall betala. Eftersom jag tänkte ta hand om insamling av pengar till hyran så kan jag ta hand om själva betalningen.

Datum beror på vilka datum som finns lediga och om någon har en åsikt om att något datum är olämpligt av de jag har skrivit som förslag så är det hög tid att tjoa till.


tycker det låter som något ja kan hjälpa till med förutsatt att datumet funkar för min del..

sign me up..


thumbs up thumbs up

Tar du kontakt och kollar vilka datum - av de jag skrev som förslag - är lediga att hyra Malmby?


tittar på det asap.. återkommer me info i tråden..

_________________
//Björn Strömberg

BMW Abuser
Citera
krämbulle
Gästrikland
Här sen Jan 2006
Inlägg: 403



Grymt initiativ! Hoppas det blir av!

//Johan

_________________
Johan Israelsson
Opel Speedster #4083
Miljöbil -10
Citera
Bladh
Hagelstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 2269



Detta är jag väldigt intresserad av. thumbs up Hoppas att det blir rätt datum bara...

Edit: Tar mer än gärna på mig någon enklare uppgift på plats. Blanda saft Eller något annat jag kan behövas till.

_________________
Anders Bladh

Vespa PX 200 -83
Vespa P200 -80
Mazda MX-5 -91
Mitsubishi Pajero -15
Honda Accord 2,4 -10
Citera
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447



lite gammal info ja hittade via google.. får se om den fortfarande är aktuell.. ska bara sammanställa lite så man vet vafan man snackar om och ska prata om när jag ändå ringer..

Bokning gör du med Lennart Almqvist, Strägnäs kommun på tel: 0708-46 80 89

_________________
//Björn Strömberg

BMW Abuser
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Stingray skrev:
lite gammal info ja hittade via google.. får se om den fortfarande är aktuell.. ska bara sammanställa lite så man vet vafan man snackar om och ska prata om när jag ändå ringer..

Bokning gör du med Lennart Almqvist, Strägnäs kommun på tel: 0708-46 80 89


lite hjälp på vägen kan ni få.... det är Johan Grape ni ska prata med... ni hittar all info om ni går hit http://www.malmby-fairground.se/malmby/

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41533

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Fredrik - SLC skrev:
Stingray skrev:
lite gammal info ja hittade via google.. får se om den fortfarande är aktuell.. ska bara sammanställa lite så man vet vafan man snackar om och ska prata om när jag ändå ringer..

Bokning gör du med Lennart Almqvist, Strägnäs kommun på tel: 0708-46 80 89


lite hjälp på vägen kan ni få.... det är Johan Grape ni ska prata med... ni hittar all info om ni går hit http://www.malmby-fairground.se/malmby/

Tackar. Grape... är det Mr Bug Run -Grape? Minns inte förnamnet

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41533

Forumägare
Forumägare
Trådstartare

_________________
Magnus Thomé
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Magnus Thomé skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Stingray skrev:
lite gammal info ja hittade via google.. får se om den fortfarande är aktuell.. ska bara sammanställa lite så man vet vafan man snackar om och ska prata om när jag ändå ringer..

Bokning gör du med Lennart Almqvist, Strägnäs kommun på tel: 0708-46 80 89


lite hjälp på vägen kan ni få.... det är Johan Grape ni ska prata med... ni hittar all info om ni går hit http://www.malmby-fairground.se/malmby/

Tackar. Grape... är det Mr Bug Run -Grape? Minns inte förnamnet


Ja , det är Johan Grape som jag skrev, samma person..... Och ungefär samma upplägg som när han drev Mantorp, dvs det funkar bra men kostnaden är därefter.

vill ni komma billigare undan så kommer jag ha dagar klara på eskilstuna banan i vår..... där allt finns.

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13173

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Magnus Thomé skrev:
J***AR va bra skisser...

Det var dom jag menade när vi snackades vid. thumbs up

_________________

Rice and shine
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41533

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Lars Falk skrev:
Magnus Thomé skrev:
J***AR va bra skisser...

Det var dom jag menade när vi snackades vid. thumbs up

thumbs up



Jag la upp detta: https://rejsa.nu/bana_info.asp?malmby Någon som vet om närmaste bensinmack, ligger det kvar en precis när man kommer ut på stora vägen? Tänkte lägga med det på websidan thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41533

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Något nytt på hyresfronten?




_________________
Magnus Thomé
Citera
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447



Magnus Thomé skrev:
Något nytt på hyresfronten?





jag måste nog tyvärr lämna vidare staffettpinnen till någon annan.. lite mycket projekt just nu.. blir mest pankaka av allt..

eftersom ja inte ens har hunnit ringa grape ännu så känns de bättre att någon annan får ta den biten, och hoppas ni har ett trevligt event i vår för ja lär inte hinna med det heller ivår.. tyvärr måste ja börja prioritera..

_________________
//Björn Strömberg

BMW Abuser
Citera
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5388



Jag kan kontakta Grape .

_________________
Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41533

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Fredrik C skrev:
Jag kan kontakta Grape .




thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5388



Här är lite info från Grape.

Banan är uppdelad i två delar, norra och södra banan. Anledningen till detta är att en allmän väg korsar fältet. Denna väg får vi inte stänga av, men i undantagsfall hyr vi ut hela banan och då måste förhyraren placera ut vakter som dirigerar trafiken.
Att hyra hela banan (dvs båda bandelarna) kostar 18.000 kr per dag och vill man bara hyra en bandel så kostar det 9.000 kr per dag. Ingen moms tillkommer.
Det är ej tillåtet att genomföra publika evenemang.
Bifogat finner du ett exempel på hur våra orderbekräftelser ser ut.
Önskar ni försäkring vid aktiviteterna så kan vi rekommendera er att kontakta Svenska Motorsportalliansen www.svenskamotorsportalliansen.se http://www.arcona-forsak.se/motorsport.html
När det gäller tillgängligheten för de efterfrågade datumen, så har jag lagt in kommentarer om hur det ser ut för närvarande efter respektive datum. Hör av dig om du önskar boka något/några av dessa datum.
Hör gärna av dig med eventuella frågor eller funderingar.


Lediga tider:
lö 9 april norra och södra banan lediga
sö 10 april norra och södra banan lediga
lö 16 april norra och södra banan lediga
sö 17 april norra och södra banan lediga
lö 30 april södra banan ledig
sö 1 maj södra banan ledig
sö 29 maj ingen bana ledig

_________________
Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21

Citera
Karl V
Nyköping
Här sen Okt 2007
Inlägg: 707



Fredrik C skrev:
Här är lite info från Grape.

Banan är uppdelad i två delar, norra och södra banan. Anledningen till detta är att en allmän väg korsar fältet. Denna väg får vi inte stänga av, men i undantagsfall hyr vi ut hela banan och då måste förhyraren placera ut vakter som dirigerar trafiken.
Att hyra hela banan (dvs båda bandelarna) kostar 18.000 kr per dag och vill man bara hyra en bandel så kostar det 9.000 kr per dag. Ingen moms tillkommer.
Det är ej tillåtet att genomföra publika evenemang.
Bifogat finner du ett exempel på hur våra orderbekräftelser ser ut.
Önskar ni försäkring vid aktiviteterna så kan vi rekommendera er att kontakta Svenska Motorsportalliansen www.svenskamotorsportalliansen.se http://www.arcona-forsak.se/motorsport.html
När det gäller tillgängligheten för de efterfrågade datumen, så har jag lagt in kommentarer om hur det ser ut för närvarande efter respektive datum. Hör av dig om du önskar boka något/några av dessa datum.
Hör gärna av dig med eventuella frågor eller funderingar.


Lediga tider:
lö 9 april norra och södra banan lediga
sö 10 april norra och södra banan lediga
lö 16 april norra och södra banan lediga
sö 17 april norra och södra banan lediga
lö 30 april södra banan ledig
sö 1 maj södra banan ledig
sö 29 maj ingen bana ledig


Det här låter ju bra, vi är ett par stycken som kan vara intresserad att vara med om datumet passar. Då får vi ju se till att hjälpa till också förstås. Vad är det mer för funktioner som behövs?

/Karl

_________________
Karl Vestgöte
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41533

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Jag tror vi måste spika hur många bilar som är max. Så vi vet vad det kommer kosta per skalle. Har du en åsikt så skriv nu:

thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4337



thumbs up

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
Hjälp mig! Spårval & Körteknik?
Nu ska vi arrangera "car-control" övningsträff!!
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
3 besök senaste veckan (44005 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande