Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3879 besök totalt |
http://www.youtube.com/watch?v=Fo4xa
Gunnar Fredriksson smäller till med fjärde snabbaste tid totalt! och då kör han onotat ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Vet inte vem det säger mest om, de som kör trimmat 4wd eller Gunnar ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Tänk att jag missat hela forumdelen om rally, trots att mitt intresse för den ädla svenska nationalsport återkommit på senare år.
![]() Trevlig film med Fredriksson på Kabelvägen. Men jag hoppas att 4:e totalt beror mer på Gunanrs förmåga, än 4wd åkarna som körden otat. För i i MSR 2010 var inte noter tillåtna. Hur många 4wd bilar det var med minns jag itne, men det har inte vimlat av DKW Jeepar direkt i historiskt rally so far... Men att med en V4 slå merparten av alla Ascort BDA och Porsche Carrror går inte heller av för hackor. Men så är ju Saab 96 en oslagbar bil också ![]() ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3879 besök totalt |