Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2011-07-29 Mittsverigebanan 1800-2200 Körsugen??
2183 besök totalt
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 417


Trådstartare
Kan det vara läge för en återbokning tro??

Priset baseras på antalet föranmälda, blir vi inte minst 10st föranmälda blir priset automatiskt 500:-



SMS mig eller ring vid intresse 0768-311976 / Jonas


Tänkte kolla om det finns intresse för konkörning typ "bilsports superstage", lämpligen köres detta på flygfältet i Hudiksvall.

Jag vet inte om vi klarar längden som just Bilsport's Superstage gör men det ska jag ta reda på, i annat fall gör vi en likvärdig uppställning fast kortare då.

För dom som vill tänkte jag vidare att man kan avsluta dagen med att köra lite flygande start likt MBOARD eventen dvs från 50km/h rullande och när man passerar 4st konor ger man fullt och rakt fram genom uppställda konor längre fram, även där är banlängden avgörande dvs säkerheten att få stopp.

Detta skall ses som en personlig måttstock för sig som förare och sitt fordon, dvs ingen tävling.

Allt sker på egen risk och med egna försäkringar etc, alla som deltar får skriva under "avtal" som gäller dagens event och innefattar i kort att vi som arrangör friskrivs ev skador som deltagande kan orsaka på och/eller med sitt fordon, samt att man är medveten att denna typ av träning/övning/test kan vid olycka leda till att ersättning från försäkringsbolag uteblir, detta är inget nytt för er som varit med förut.

Pris 500:- för en hel dag


Finns det intresse?, ska vi få till något i Juli?

Pm:a mig här så upprättar jag en intresse lista så jobbar vi med ett datum utefter majoritet!


P.s för dom som är intresserade att köra på Mittsverigebanan när erbjudande ges, pm:a era mobilnummer till mig skickar jag ut SMS när vi planerar körning.

Mvh Jonas

JAWS Motorsport AB

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 417


Trådstartare
Dålig feedback än så länge..vart är alla intresserade?

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
krämbulle
Gästrikland
Här sen Jan 2006
Inlägg: 403



Har helt missat detta, men är intresserad!

Vet inte om jag lyckas pricka in något i Juni, men tycker det låter riktigt intressant.

All möjlighet till körning i den här delen av landet uppskattas!

//Johan

_________________
Johan Israelsson
Opel Speedster #4083
Miljöbil -10
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Jonas

jag vet inte om ni tittat på det? men det är låga kostnader för att göra evenemanget försäkrat och lagligt om ni använder SMA, www.svenskamotorsportalliansen.se

så slipper ni personlig risk som arrangör om nånting skulle hända, för att bara friskriva sig funkar iaf inte om det händer något som arrangör eftersom det finns en lag som heter Lagen om motortävlingsförsäkring.

men det är varken krångligt eller speciellt dyrt att lösa det...... Om du undrar något kontakta mig gärna direkt på tel 0708 800 695

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 417


Trådstartare
Fredrik - SLC skrev:
Jonas

jag vet inte om ni tittat på det? men det är låga kostnader för att göra evenemanget försäkrat och lagligt om ni använder SMA, www.svenskamotorsportalliansen.se

så slipper ni personlig risk som arrangör om nånting skulle hända, för att bara friskriva sig funkar iaf inte om det händer något som arrangör eftersom det finns en lag som heter Lagen om motortävlingsförsäkring.

men det är varken krångligt eller speciellt dyrt att lösa det...... Om du undrar något kontakta mig gärna direkt på tel 0708 800 695


Tack för tipset! , jag ska kolla närmare på det thumbs up

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 417


Trådstartare
So far so good...6st intresserade av att köra på mittsverigebanan.

Blir vi minst ett 15-tal kan jag tänka mig att ta in en kille som kört mkt på banan där uppe och ligger på låga minuten tider, han håller "driving schools" och har mkt matnyttiga tips att dela med sig, kan åka med o visa spårval osv , detta blir givetvis inkluderat i priset.

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41498

Forumägare
Forumägare

JAWS Motorsport skrev:
Dålig feedback än så länge..vart är alla intresserade?


Brukar oftast bli bättre respons om datumet är spikat och känt. Oftast iaf...

_________________
Magnus Thomé
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 417


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
JAWS Motorsport skrev:
Dålig feedback än så länge..vart är alla intresserade?


Brukar oftast bli bättre respons om datumet är spikat och känt. Oftast iaf...


Jo ja tänkte det oxå, men sist jag spikade ett datum slutade det med att jag fick ta 2000:- ur egen ficka...dessutom körde ja inte ens då :/

Jag ska försöka hitta ett datum här...återkommer

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 417


Trådstartare
1800-2200 Torsdag 14:e Juli (kanske kan förhandla om att komma in på banan till 17)

Finns det intresse?

open pit , inga klassindelningar utan man kör så mkt man orkar

500kr/st

Anmälan ÄR bindande, och jag skulle uppskatta om ni bestämmer er fortast möjligast.

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 417


Trådstartare
Har ansökt om torsdag vilket borde vara grönt så ställ in er för körning då, sprid detta till alla ni känner inom upptagningsområdet


_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 417


Trådstartare
TORSDAG 14/7 1800-2200 ÄR spikat!
Boka i förväg eller chansa och kom till banan, 500:- kostar det att köra.

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 417


Trådstartare
Finns det några körsugna då???

2 veckor snart sedan sist, tyckte det blev riktigt skoj!!

Pm:a eller ring mig!! ska försöka boka in en körning i slutet av veckan, torsdag 28/7 eller fredag 29/7!

1800-2200 är mest lämpligt

här är bilderna sedan sist iaf:http://gallery.bildwebben.com/Braweheart/BILTRFFAR/Jawsmotorsport-se-p-Mittsverigebanan/

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 417


Trådstartare
Funderar på boka fredag 29/7 alltså imorgon...intresse?

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Inför träffar
2011-07-29 Mittsverigebanan 1800-2200 Körsugen??
2183 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande