Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Eftersnack 2011-08-22 Sviestad kvällsträff | << 1, 2 2 besök senaste veckan (10165 totalt) |
Jag jobbar på däcken, tro mig. Men det blir nog farsan som får köra nästa gång, jag har fått köra lite väl mycket på hans bekostnad nu... Ingen som har något mer att erbjuda på min vältande Compact? Här kommer i alla fall de presentabla bilder jag hann med på en halvtimme efter att vi käkat:
Egentligen ingen dum ide. Mussen är den billigaste jänken man kan köpa just nu, och det är den bil man tillverkar mest tillbehör till av alla i staterna. Farsan undrade om det verkligen var kul att slänga runt en sån här bjässe på banan, och jag kunde berätta att med lite lagom styva chassiprylar och klistriga däck går det att åka överraskande fort även med en E34. Hade min gamla 540 varit manuell hade jag nog satt kapen i den istället för att köpa Porschen... Snacka om att alla hjul pekar åt alla andra håll än rätt fram Kommer ett par laddningar till senare. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
||||
Med risk för att väcka en björn som sover: CSL-en åker med öppen passageraruta och E36-an med tackluckan tiltad. Vad får man ha och inte? Med 140hk ifrån början vill man ju inte tappa hästar genom att nyttja AC Varvet innan tog den sig igenom esset med ett jätteunderligt tjopp-tjopp-tjopp ljud ifrån däcken. Kan det ha varit antisladden som jobbade hejvilt med att bromsa ett hjul? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Passagerarrutan får vara öppen, om den är helt nedvevad. Och såklart om det inte sitter någon där och takluckan får även den vara tiltad, men ej helt öppen.
Tillägg: Det är så jag har förstått reglerna, rätta mig gärna om jag har fel nu _________________ Niklas Jonsson LMS Crew -- VW GTI Clubsport |
||||
Det är samma syn som jag har på våra regler. |
||||
Exakt vad jag fick höra när jag frågade killen som besiktade bilen. _________________ Daniel Ollikkala 200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012) Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019) |
||||
Det hoppas jag, jag tror det var jag _________________ Niklas Jonsson LMS Crew -- VW GTI Clubsport |
||||
Sista bilderna. Vem offrar körtid nästa gång, eller skall vi övertyga (läs betala) en utomstående? Alla vill vi ju ha, men få offrar sig faktiskt på det här med bilder. Så där jättebra behöver det ju inte heller vara, eller är ni bara artiga när ni säger att ni gillar de jag lägger upp
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Tack för alla bilder.
Tror alla blir glada när de ser actionbilder på sina bilder. Man skulle kunna sätta in en fartkamera i esset:D så får man en bild varje varv. |
||||
Skitkul med bilderna!
Alltid kul att uppleva träffarna vid datorn igen. Med tanke på min avatar, så borde jag plåta mer nu för tiden... Tyvärr så är det roligare att köra än att plåta, men kommer jag på heldagskörningen i oktober kan ni vänta lite bilder från mig. Keep up the good work! _________________ |
||||
Bättre sent än aldrig. Två filmer ifrån en Bumse med grotesk obalans i en bakfälg.
http://vimeo.com/29981539 och http://vimeo.com/30153793 _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Nähä, då kan jag inte skylla på det heller. 200kg skall inte göra såååå mycket. Nu är det i.o.f.s vikten som står i papperna, så det är kanske mer i verkligheten (hoppashoppashopppashoppashoppas).
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Eftersnack 2011-08-22 Sviestad kvällsträff | << 1, 2 2 besök senaste veckan (10165 totalt) |