Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW 320i -88
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
27 besök senaste veckan (68298 totalt)
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Då är det äntligen dax för lite körning igen då! Blir Såtenäs-träffen nu till helgen med 944-klubben. :-)

Lite har hänt under vintern men som vanligt inte alls så mycket som var tänkt och nu på sommaren finns inte längre tiden för bilmek.

Har förlängt hjulbasen med 15 mm, men det var inte så avancerat som det låter, bytt bärarmsbussningar fram från koncentriska Powerflex till excentriska delrin från Millway, lyxade till det lite med smörjnipplar i bussningarna. Powerflexen var ungefär 15 år och helt ok, så det där med messmör får man ta med en nypa salt ;-) Har mina topplagringar på max caster, kanske blir för mycket nu av det goda, får för mig att hjulen inte rätar upp sig/ återgår till rakt fram lika snabbt nu. Men det kan som sagt vara inbillning då jag ju inte kört bilen på ett halvår. Borde väl snarare vara tvärt om vad jag har läst om ökad caster. Dock gjorde det riktigt gott för spårkänsligheten som är som bortblåst trots -3,5 camber.

Monterat aningen hårdare framfjädrar från 90 till 100 N/mm och monterade en till förstärkningsbricka till tornen så nu går det att höja bilen 25-30 mm om jag skulle vilja. Provade lite snabbt att CAD:a upp geometrin och en höjning av 25 mm gör underverk för rollcentra, hur mycket man märker av detta i praktiken är ju en annan sak. Får väl prova någongång.

Köpte även hårdare hjälpfjädrar bak 40 mm långa 40 N/mm tanken var att de skulle orka hålla emot krängaren lite när huvudfädern har fjädrat ut helt (30 mm på fjäder eller ca 45 mm på hjulet) men det var ganska meningslöst då krängaren trots detta var mycket kraftigare än hjälpjädern. Så monterade tillbaka de klena igen, de andra får komma på annons. (har ju mer dropp än 45 mm men de sista 30 mm hänger bara hjulet i den klena hjälpfjädern)



Jaha dessa skulle ju göra mer nytta på bilen än i garaget. :-(




Tog kitet med släta skivor från 300mm.de och blev en sväng till Rolle slits istället för hålborrade skivor. 12 mm spacer fram från Manton var tyvärr nödvändig för frigång mot Hartge-fälgarna. Tog ett par ganska milda belägg, Ferodo DS2500, tanken var väl att de skulle ha ungefär samma temperatur beteende som mina Stoptech som sitter bak (fanns tyvärr inte Stoptech till "vanliga" Boxter framok). Dels borde det inte behövas rejsigare belägg då min bil borde vara 200-300 kg lättare än en Boxter? Det som är kvar innan montering är egentligen bara custom bromslangar då original blir lite korta + att det behövs banjobult ute vid oket. Kanske blir det montage på semstern eller så får det vänta till vintern.

Lite allmän service, alla oljor + bromsvätska bytt.

_________________
Magnus Lidholm
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Liten rapport från Såtenästräffen 2013

Vilken helg! I princip hur mycket körning som man ville, trevligt folk och många fina bilar. Verkligen kanonväder på söndagen, på lördagen kom en rejäl skur men det går ju att köra ändå och det torkade snabbt i värmen. Stort tack till arrangörerna, Rikard mfl från 944-klubben. Vi brukar vara några kompisar utan Porsche som kör denna träffen men tyvärr var jag ensam denna gången, semestrar och trasiga bilar ställer till det ibland och så väntar vi ju på att Mr White från garaget ska släppa sargen och prova slalom med.

På lördagen var det 2 banor, en A-sprint och en bana för PCS-slalomtävling. Vi icke Porschar körde A-sprint, hur kul som helst och massa körning då vi var få bilar, bla en riktigt fräck Corsa av nyare modell med lite extra motorresurser. Fick även möjlighet att testa en fin e30 318is i banan och kan ju konstatera att de går riktigt fint redan i ganska standardutförande, men visst låter en M20 lite roligare.


Foto: Kalle 944-forum

Söndagen även här 2 banor, A-sprint och en Sprint-Stage, dvs det göttigaste från A-sprint och kombination med ett högfartsparti ala Superstage. Fm körde jag A-sprint och på Em 3 försök i Sprint-Stage. A-sprinten passar nog min bil bättre men den snabbare banan är ju riktigt kul, dock fick man en tankeställare då (minst) en bil snurrade i högfartspartiet och man såg hur långt ut i gräset han hamnade, inga skador dock som tur var. Satte min snabbaste tid i 3:e försöket hade väl gått att kapa en del på den tiden men så är det väl för de flesta.

Sammanfattning, kul, kul och ännu mera kul, nämnde jag att jag gillar slalom

Gjorde även lite utvärdering av vagnen.

Provade hur mycket infjädring jag nyttjar i bak, puttade ner dammskydden runt stötdämparna för att se hur långt upp de var efter dagen och de var ända uppe i topp, dvs det fjädrar ända till genomslagsgummit (som dock är ganska mjukt), inget som jag märker vid körningen men samtidigt vill man ju inte riskera ett hårt genomslag i högfart. Tänkbara lösningar, hårdare linjära fjädrar eller gå på de progressiva CS-fjädrarna som har längre fjädringsväg. Dock ganska nöjd med balansen så vill egentligen inte skaffa hårdare fjädrar. En annan lösning är väl att lätta bilen, kör alltid med full tank men skulle ju gå att plocka ur reservhjul och domkraft vid körning.

Test två, högre luftryck, från 2,0 bar runt om till 2,2 (fram) resp 2,1 för att minska "Toyo-vecket", detta sket sig då jag hade alldeles för kul för att tänka på att kolla/justera varmtryck :-)

Fixat bromslangar hos lokala hydraulikfirman, så får väl snart bestämma mig för hur jag ska göra med bromsarna.


Köpte lite mer olja bara för att Nisse gillar när jag staplar grejor. Nej var utförsäljning på Racefactory så liiiite andra priser än Mekonomen så kunde inte låta bli.


Kvar som måste göras före en ev nästa körning är kontroll/justering av ventiler och om jag inte monterar Porsche-bromsarna, nya belägg fram.

_________________
Magnus Lidholm
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Superstage Emmaboda 2013-09-07 med "Blandade Märken". Kort sammanfattning kanonväder, mycket körning och trevliga arrangörer/deltagare. Blir det fler tillfällen ska jag nog sikta på att åka ned kvällen före, blir ganska lång dag med 32 mil enkel resa, kanske inga problem för en ung man men värre för en halvtrött gammal gubbe.

Jaha körningen då, putsade lite på min tid från förra året, när jag kollar tiderna så gissar jag att det skulle löna sig att gå ut lite hårdare på första varvet för att få lite mer värme i däcken (håller mig under 3500 rpm för att få lite värme i maskin första varvet). Något som det inte var några problem att få värme i är ju bromsarna dock, jaja lösningen här är väl att använda de mindre då ;-). En gissning är väl att det finns ganska mycket att ta på dessa tider, en mer rutinerad/bättre förare borde klara under 1,30 ganska lätt.

Som nybörjare fick jag lite värdefulla tips från Zebb som åkte med en omgång, behöver gå på gas tidigare inne i konprtierna och ut mot rakorna och även ta lite mer höjd i ingångarna. Kul med lite tips och finns ju lite att växa i då oxå. Lite bättre utgångsfart innan sista konen (vid målgång) hade jag då jag var tvungen att växla till 4:an, det behövdes inte förra året.

Sen verkar det vara något med mig och Emmboda, gjorde ett växelådsskrap förra året och i år lyckades jag med 2 st vid nedväxlingar till 2:an. Blir till att varmköra och byta olja innan säsongen är slut ifall det skulle vara några obehagliga överraskningar i oljan.

Foto. P.P


Foto: P.P




Jaha blev bara två träffar i år men dessa var riktigt lyckade, så är väl ganska nöjd ändå. Lite pyssel i höst/vinter blir det:

Oljebyte i diff och låda.

Montera Boxsterbromsarna.

Plocka ned kardan och känna på det bakre knutkorset. Var lite trögt/ ett markant läge när jag kände på det i samband med bussningsbytet i bakvagnen förföra vintern. Har lite vibrationer i ca 60 km/h så misstänker korset. (Hardy och stödlager nya original)

Sen vore det kul med bredare och mjukare däck men blir svårt att få dit 225/45-16 i fram speciellt då hjulet kommer hamna totalt 15 mm längre ut med Boxster-kittet. Äh bäst är nog att köra slut på de nuvarande 205/45 istället för att sälja billigt. Bättre lära sig köra kanske än köpa gejor.

_________________
Magnus Lidholm
Citera
MagnusS
Mönsterås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 534



Sedärja. Det fanns en tråd här. Din bil är ruggigt fin. Kul att se den i somras thumbs up

_________________
Magnus Strömberg
MR2 AW11
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
MagnusS skrev:
Sedärja. Det fanns en tråd här. Din bil är ruggigt fin. Kul att se den i somras thumbs up

Tack så mycket! Ja vi fick stå för det kantiga 80-talet (Ingemars Kadett har ju en modernare design), kanske finns matchande föraroveraller i pastellfärg och med axelvaddar

Tack för tipset om kamera, kollat lite på Julas variant, duger säkert till mig som gissningsvis inte skulle använda den så ofta ändå.

_________________
Magnus Lidholm
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Liten uppdatering, inte mekat så mycket denna vinter heller, men blev lite fart på slutet, lata svin vaknar sent eller hur var det nu.

Skaffade extra styrbox och monterade ett Fekzen 98/99 chip, inga stora effektökningar såklart på en sugis men någon hk borde väl vassare tändning göra. Hade en modifierad bränsletycksregulator (för högre tryck o därmed mer soppa) som fick bytas till ny omodifierad (chippet är ju anpassat för original tryck).



Lite allmän service med ny olja överallt. Och nya pluggar vid genomföringen för vipparmsaxlar i toppen och ny ventilkåpspackning (har kommit lite olja, troligen från gummipluggarna) nu verkar det vara tätt. Fixade en stark magnet på Clas O som snäpptes fast på avtappningspluggen på diffen för att agera magnetplugg.




Fått hem fina hjul från Serwanski, Enkei RPF1 8x16, ska köra R-däcken på dessa och Hartge fälgarna ska få tillbaka sina Sportcontact 2 o bli gathjul igen. Blev 2 nya spacers från Manton Racing oxå, ifram blir det effektiv et 20 och bak et 25.


Har blivit en hel del körning iaf :-)
2 ggr med Kinnekulle konbaneklubb på Laxå flygfält, varit riktigt kul banor och mycket körning, lagom snabba banor för att passa både nybörjare och mer erfarna. Banorna har passat min bil/utväxling bra så har gått fint att köra på 3:an och bara använda 2.an vid vändningarna, råkade dock bli några ofrivilliga vändningar sist men som tur vara inte utanför asfalten, bara att ta det lite mjukare nästa gång o inte bara rycka o vrida i ratten.

Foto: The Glow

En 2-dagars träff, Såtenäs-träffen som brukar vara en av året höjdpunkter, så även i år! Tyvärr lite mindre deltagare än vad det brukar men kul ändå. A-sprint på Lördagen och en annan bana på Söndagen. Många välputsade 944:or brukar det vara på denna träffen!

Foto: The Glow

Superstage med "Blandade märken" var oxå som vanligt en riktig höjdare! Putsade lite på bästa tiden men det finns mer att fila på helt klart, 1.31 något blev det iaf. Skaffade en Actioncam, ska bara fixa ett redigeringsprogram o fixa o trixa lite med det.


Sen har jag ju som de stora grabbarna o alla riktiga racers fått kämpa med de berömda 95 dB ;-) Tror jag har hittat botemedlet!


_________________
Magnus Lidholm
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439



Kul att se att du vill gå tillbaka till sugrörsdimension igen! Fast bara ett denna gången?
På onsdag ska jag meka Golf, första gången på två år och jag behöver moraliskt stöd. Kanske av dig?

_________________
/Niße

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Nisse Classon skrev:
Kul att se att du vill gå tillbaka till sugrörsdimension igen! Fast bara ett denna gången?
På onsdag ska jag meka Golf, första gången på två år och jag behöver moraliskt stöd. Kanske av dig?

Japp blir bara enkel pipa!;-)

Redigt, dags att Golfen får lite frisk luft igen! Kanske kommer förbi får nog tillbaka hjulen då, däcken har varit hemma i Korea för lite handpåläggning av Kim Jong Un ;-)

_________________
Magnus Lidholm
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Varit och besiktigat och det var inga problem förutom att bes.mannen tyckte att halvljuset började bli dåligt, ingen anmärkning men något att tänka på. Förmodligen är det den lilla reflektorn som sitter bakom linsen på strålkastaren som börjar mattas, den verkar inte gå att köpa lös (såklart) utan blir hela bakre delen med lins osv, priset blir ju därefter ;-) Kan vara värt att plocka isär och kolla till vintern, med lite tur kanske det går att putsa reflektorn men har för mig att den var kromad plast.

Såhär blev det med fälgarna på en smutsig bil, får väl se vad den lille tysken tycker om sina nya japanska racedojjor, kan behövas lite valsning i bak. Får plocka bort fjädern o kolla så det går fritt hela vägen. Tror att det räcker med att vika kanten uppåt hela vägen (bakre delen av skärmkanten är uppvikt redan från fabrik). F





_________________
Magnus Lidholm
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Liten summering av sista halvan på sommaren.

Andra turen till Emmaboda för i år, denna med Toyota club Sverige, även om det kanske mer var Fredrik på Bilsports träff. Många kul bilar och några härifrån Rejsa. Extra kul var att Nisse Classon äntligen lagat Golfen och hängde på. Vi lyxade till det lite o åke ner dagen före och bodde i Kosta. Blev lite panikmeka dagarna före då en framskiva hade en liten spricka, kanske hade gått bra ändå men ville inte chansa. Så blev lite velande om jag skulle montera bromskittet eller köpa nya skivor bara, valde nya orignalskivor, var liite för bra väder för att häcka i garaget.

Ledordet för dagen var hetta! Men kul att svänga runt koner är det ju ändå!
Snabbast för dagen 944 Turbo, men kul att se en Ferrari som används som den ska :-) Var bra tryck i den men jag gissar han hade ganska goda marginaler i kon-partierna. Roligast hade nog en herre i Ascona A med mycket motor och lagom grepp i bakdäcken :-)

Foto: Fredrik Bilsport














Blev en till träff i Laxå den tredje för året, precis som de tidigare gångerna så var det stor variation i line up, allt från Skidoo trehjuling, Suzuki Swift till GT3, ta vad man har och sväng lite! :-)

Har varit ganska knixiga banor, vilket naturligtvis passar min bil bättre än Superstage. Blev en trevlig avslutning på säsongen, mycket körning trots 20 bilar.

Foto: Olle / www.facebook.com/glowsfoto







Hejåhå vad det kränger!








_________________
Magnus Lidholm
Citera
M|cke F@.gner
Jönköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2544



Riktigt fin E30 du har thumbs up thumbs up

_________________
/Mvh M|cke F@.gner
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Micke Fagner skrev:
Riktigt fin E30 du har thumbs up thumbs up


Tack Micke! Visst finns det några skavanker men ganska bra skick är den nog i (inte hellackad eller renoverad/lackad i hjulhus eller så). Men viktigast, den är fortfarande riktigt kul att köra, putsa orkar/hinner jag inte så mycket numera.

_________________
Magnus Lidholm
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Börjat förbereda för montage av den e36 styrväxel jag köpte av Niklas Rosell i sommras till bra pris :-) thumbs up Rattaxel från en E30 med servo med Millway spacer och Millway styrstopp.


Nya orginal e30 styrstag, dessa var dock ett annat pris på men provade att skrapa lite på färgen och därunder var faktiskt massivt guld o då kommer ju priset mer till rätt ;-) Nä skämt o sido smartare hade varit att beställa Lemförderer från Tyskland för halva priset.



Tänkte fylla på lite olja (inte fylla växeln helt) och sedan lopa in o utgång från växel till pump.

Skulle behövas en väldigt tunn öppen 32 mm blocknyckel eller ett specialverktyg för att få dit de nya styrstagen. Fullösning är väl att Loctita och dra med rörtång utvändigt nyckelgreppet. Ihop med låsbläcken sen så sitter det säkert (har för mig att det skulle dras med 75 Nm, så inte jättehårt).


Gissar att det kan vara lite meckel att få av och på knutarna från rattaxeln vid demontering och montering så dragit mig lite för bytet.

_________________
Magnus Lidholm
Citera
Marcus S
Jönköping
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3008



Går fint att skava lite i en 32a med vinkelharry


_________________
M @r cus S v e nning son


Bmw 328 coupe -95
VW Golf GTE
Skoda Enyaq
VW Caddy -16
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Tackar, ja det borde fungera, kostade ca en hundring för en 32-nyckel hos Harald Nyborg, får väl ta en sväng dit i morgon.

Edit: Ojsan, E30 styrstagen hade nyckelvidd 27 inte 32 som E36.

_________________
Magnus Lidholm
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Hängde dit E36 växeln löst förra lördagen, blev nästan lite väl mycket frigång mot tråget med 4 mm distans under växeln och 10 mm över, skulle nog gå med alla brickor under växeln. Tänkte skruva ihop och kolla hur styrstagen sitter i ridehight (som egentligen skulle behöva höjas 30 mm fram men vill ju inte åka med Jeep-höjd heller). Kanske kan vara lagom att lägga 8 mm under och 6 över om jag någon gång skulle få för mig att sänka motorn med andra hårdare/lägre motorkuddar?



_________________
Magnus Lidholm
Citera
mr.b
Jakobstad / Finland
Här sen Aug 2005
Inlägg: 346



Hela distansen /alla brickorna skall vara ovanför kuggstången! D.v.s. kuggstången så lågt som möjligt för att minimera bumpsteer! googla "bumpsteer e30 e36 rack" så hittar man många trådar om hur och varför. t.ex. här ---> http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=253178

_________________
Mats Blomström
<>-<>-<>-<>-<>
BMW 320d touring -13
Porsche 944 -86
BMW 320iA Touring -95
Buell xb9r -03
Chimo Cobra ~82
Marin san rafael ~98
Fötter -70
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
mr.b skrev:
Hela distansen /alla brickorna skall vara ovanför kuggstången! D.v.s. kuggstången så lågt som möjligt för att minimera bumpsteer! googla "bumpsteer e30 e36 rack" så hittar man många trådar om hur och varför. t.ex. här ---> http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=253178


Tack för svaret. :-) Han verkar ju ha mätt i maskin så det stämmer säkert men kanske blir konstigt resultat att mäta med så långt slag 3" in och 4" ut? Tänker på att resultatet kanske inte säger så mycket om den verkliga arbetssituationen för hjulupphängningen som kanske är 3 cm in och 6 cm ut med lite hårdare fjädring.
De flesta här på Rejsa verkar vilja höja styrväxeln så mycket som går utan att den tar i tråget vid byte till E36 växel. Jag får mäta lite noggrannare. Den säkra lösningen borde vara exakt samma höjd på centrum på kuggstången som original e30 växel.

_________________
Magnus Lidholm
Citera
mr.b
Jakobstad / Finland
Här sen Aug 2005
Inlägg: 346



Original är ju inte heller säkert att är 100% rätt. Vid massproduktion är ju inte performance det viktigaste så det räcker ju ofta med att det är tillräckligt bra då.. Viss bumpsteer kanske är att föredra till och med bara det är åt rätt håll.. Bumpsteer påverkas ju vid krängning också.. Vill minnas att Malmberg hade viss teori om att utnyttja det vid olika typer av krängning/kurvor..

_________________
Mats Blomström
<>-<>-<>-<>-<>
BMW 320d touring -13
Porsche 944 -86
BMW 320iA Touring -95
Buell xb9r -03
Chimo Cobra ~82
Marin san rafael ~98
Fötter -70
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
mr.b skrev:
Original är ju inte heller säkert att är 100% rätt. Vid massproduktion är ju inte performance det viktigaste så det räcker ju ofta med att det är tillräckligt bra då.. Viss bumpsteer kanske är att föredra till och med bara det är åt rätt håll.. Bumpsteer påverkas ju vid krängning också.. Vill minnas att Malmberg hade viss teori om att utnyttja det vid olika typer av krängning/kurvor..


Ja allt är ju säkert inte optimalt på en standardbil.

Nu har jag försökt läsa på lite, tror att det kan vara pga ökad caster som man vill höja styrväxeln. På en e30 med styrstagen framför spindelleden kommer styrstagets kulbult i spindeln åka uppåt när castern ökas och man vill därför höja styrväxeln. Detta tror jag är anledningen (inte säker).

En annan sak jag tänkte på, satte styväxeln i bakre hålen på balken men ska kolla om det inte går att flytta till de främre utan kollision med tråget, misstänker att det är pga kylrören ska få plats mellan tråg och växel som styrväxenl sitter i bakre hålen med servo och i främre utan servo.

Några bilder på två olika generationers M3 E30 DTM.




_________________
Magnus Lidholm
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 536


Trådstartare
Beställde en Pole Position i skinn på sensommaren men efter att Recaro kallat tillbaka FIA godkända stolar av PP och Furius (som tydligen plastbaljan är samma på) så fick jag en till stol. Fick faktiskt behålla den första (fick dock skriva på avtal om att inte montera i bil eller sälja/ge bort den) så den får väl byggas om till skrivbordsstol antar jag.

Vart lite meckel att få stolen på plats, blev lite Grunge-style (lager på lager för er ungdomar ;-)). I botten Sparco "modellanpassat" och sedan Recaro prylarna över, ganska mycket stål så viktbesparingen vart kanske 2 kg mot M3 stolen. Ev kanske det blir till att leta rätt på ett original stolsunderede och komplettera med Massive fästen i alu. Då borde det gå att rulla genom bes oxå, nu satte jag en hona från ett baksätesbälte i bulten under sparco-fästet och det gissar jag kan vara lite för uppenbart (funktionen borde vara ok men syns ju helt klart att bältet inte sitter på originalunderrede).

Inga bromsar monterade denna vintern heller och nu med PFC-beläggen har det även fungerat i Emmaboda (där problemet egentligen är att man inte får ut o köra avkylning på landsvägen). Så har väl varit rädd att de tyngre skivorna (2x2,5 kg mer roterande massa), kanske bara skulle göra totalen långsammare.

Var och körde konbana i Laxå i lördags och den korta styrväxeln kändes bra, fast visst går det väldas tungt att ratta stillastående med R-däck. Kul bana och väldigt jämnt startfält, så helt klart en höjdare!

Härnäst, Superstage i Emmaboda mitten på juni. Kvar att göra innan dess.

Byta olja och bromsvätska
Byta antenn, kass mottagning nu och segt att åka långt utan radio (har inte fri surf på mobilen)






_________________
Magnus Lidholm
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW 320i -88
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
27 besök senaste veckan (68298 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande