Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
*UPPDATERING*Anmälan för Mek/Garageplats i Arlöv på fd SAAB
2 besök senaste veckan (1101 totalt)
valle22
Malmö
Här sen Okt 2012
Inlägg: 4


Trådstartare
Som annonsen lyder ovan är vi numera en registerad förening och nu skulle vi vilja ha in medlemmar i detta exklusiva motorsällskap. Det finns en hel del förändringar som ni finner nedan bl.a kostnader.

Som tidigare postat om lokalen; ordentligt betonggolv och vita väggar, pyramidformade glas för riktigt bra ljusinsläpp vilket gör den väldigt ljus och behaglig alltså ingen gruva eller ruckel. Dessutom är den till 99% insynsskyddad för obehöriga och inne finns ett gemensamt utrymme och låsbara förråd finns för den som vill ha.

Som medlem för 300kr/år har du:
* El
* Värme
* Larm
* Brandlarm
* Toalett/vask
* Fikarum
* Dygnet runt tillgång
* Lagerhyllor(stål)

Skissen ser ni nedan med:
Platser ROSA 1750kr STORLEK ca.18kvm = 2,5m x 7m
Orange yta är gemensamma ev. låsbara förråd

Man kan även om man vill hyra meryta på kvm om man anser sig behöva mer genom att betala per/kvm vilket blir 96kr/kvm.

Bil lyft kommer att inhandlas om det finns intresse/behov av medlemmarna.

Passa på och PM:a/Eposta ert intresse/anmälan eller varför inte ringa mig på 0709-187683, frågor av alla dess slag till mig (vem ni är, vad ni kör, jobbar med, ålder mm) redan nu och lägg gärna till mig på er "Vän-Lista" för att inte missa detta tillfälle.

mvh
Valter & Savvas

PS Jag kommer vara på semester from 3nov-22nov. Det går som sagt att göra all kontakt via Rejsa:s kontakttjänster under tiden.






_________________
Valter Turkalj
Citera
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
*UPPDATERING*Anmälan för Mek/Garageplats i Arlöv på fd SAAB
2 besök senaste veckan (1101 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande