Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Porsche GT3 Clubsport -00
<<   1, 2
12753 besök totalt
beepbeep
Uppsala
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3444



En kompis till mig har beställt en GT3 CS i januari...och den ska hämtas i Borås i maj! Jag är väääldigt sugen på en provkörning :-) Vi får se om an behöver "hjälp" vid hämtning (Stackaren har en 996TT som antagligen måste köras tillbax från Borås efter upphämtning av GT3:an)

_________________
G o r a n A m c o f f
Citera
Joni
Lund
Här sen Mar 2004
Inlägg: 292



beepbeep skrev:
En kompis till mig har beställt en GT3 CS i januari...och den ska hämtas i Borås i maj! Jag är väääldigt sugen på en provkörning :-) Vi får se om an behöver "hjälp" vid hämtning (Stackaren har en 996TT som antagligen måste köras tillbax från Borås efter upphämtning av GT3:an)

ja och antagligen ett släp efter för att hålla uppe hans DJUPA fickor! fyfan han måste gå med guldbyxor ju.

_________________
Jonatan Hertzberg
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare

Joni skrev:
beepbeep skrev:
En kompis till mig har beställt en GT3 CS i januari...och den ska hämtas i Borås i maj! Jag är väääldigt sugen på en provkörning :-) Vi får se om an behöver "hjälp" vid hämtning (Stackaren har en 996TT som antagligen måste köras tillbax från Borås efter upphämtning av GT3:an)

ja och antagligen ett släp efter för att hålla uppe hans DJUPA fickor! fyfan han måste gå med guldbyxor ju.


Eller så har han väldigt tomma fickor... speciellt efter det här

_________________
Magnus Thomé
Citera
Anders Frisk
Stockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 387



ahhh det är ju underbart att någon har råd med såna ultimata leksaker!

I like! thumbs up thumbs up

_________________
mvh
Anders Frisk

996 Turbo 2003
såld och redan saknad: 993 C2
PCS #8050
Citera
beepbeep
Uppsala
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3444



Vet inte om hans fickornas tillstånd...men jag tror inte att dom är alltför tomma. Han är en av dom bättre daytraders. Troligtvis ett av dom bästa...

_________________
G o r a n A m c o f f
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Porsche GT3 Clubsport -00
<<   1, 2
12753 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande