Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar Honda Integra Type R -98 | 3585 besök totalt |
Lägger upp lite info om min vardagsbil som används till mer än att ta sig från punkt A till B.
Väldig rolig bil att köra blir nog en rolig sommar i år Honda Integra Type R -98 Motor B18C6 Rakfyra, alu block o topp Effekt 190 hk vid 7800 varv Vridmoment 178 Nm Maxvarv 8400 5vxl manuel med LSD Torsen Diffbroms Framhjulsdriven Bromsar: 282mm fram 260mm bak Motul RBF600, org skivor + belägg Interiör: Röda Recaro Chassi: Allt orginal endast sänkt! orginal stötdämpare, Nippon fjädrar -35mm, kränghämmare bak och fram, 22m bak, stabiliseringsstag bak. Fälgar: orginal Enkei 15" 5,7kg/st Däck: Falken Azenis 205-50-15 Övrigt: DC Sports JDM 4-1 Grenrör Megan Racing kolfibertitanium slutljuddämpare orginal mellanrör 2,25" Kattersättare K&N Dubbelkonat Filter rakt på spjällhuset Special insugsrör med special luftintag sk. luffarturbo:D Avled vevhusventilation omex Sequential Shiftlight _________________ Yashar Maleky Borås M3 E46 |
Hm , e det dina sponsorer som synns i bakgrunden
Bilen väcker ett visst ha begär hos mig , men tror inte rottisen på 55kg ryms nån längre sträcka _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
West: Jag skickar PM om däcken.
Andrew Petrykowski: Skatt vad är det Acke: Jag fixar det..tack Krister Andersson: Bilen är stor utvändigt jämför med andra bilar i samma storlek. Tror det minst lika mycket utrymme som en BMW ti. Ska ta lite bilder invändigt. _________________ Yashar Maleky Borås M3 E46 |
Våra race- och banåkarbilar Honda Integra Type R -98 | 3585 besök totalt |