Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Sportbilsförare med humor sökes! Falutrakten med omnejd.
1137 besök totalt
Jonas83
Gävle
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Hej på er!

Jag vill börja med att be om ursäkt om denna tråd hamnar i fel forumdel, men isf kanske en moderator kan flytta på den så att vi hamnar rätt

Nu är det såhär att jag söker efter någon som kan tänka sig att hjälpa till vid min brors svensexa.
Min ide är att "The Stig" (dvs du som kan tänka dig att göra detta), ska överraska honom en lördagsmorgon i augusti.

Tanken är att du överlämnar ett brev med lite instruktioner till brorsan (då "The Stig ju inte pratar) samt en väska med ombyte. Han får ett par minuter på sig att byta om och sedan åker ni tillsammans från min bror till en mötesplats där vi andra väntar.
Körsträckan kommer vara mellan 2-5 mil (mötesplats ej bestämd ännu) och känner du dig inte pratglad så gör det ju inget, då du kommer att ha hjälm på dig samt det faktum att, som sagt, The Stig pratar inte.
Kan du dock spela halvskum klassisk musik i bilen så är detta ett plus..
Förutom hjälm ser vi gärna att du har racekläder på dig. Denna utrustning fixas fram på något sätt.

Vi söker ingen tokkörning utan en helt vanlig taxikörning, men naturligtvis är det bonus om bror får uppleva lite "sportbilsanda" under färden.

Utöver evig tacksamhet så står vi självfallet för själig ersättning samt en full tank bensin.


PM för svar eller maila mig på ljunggard snabela gmail.com

_________________
Jonas Ljunggård
Citera
3DBlaster
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 1066



Rolig idé!
Synd man inte är "offret"
thumbs up

_________________
Janne Ström
Citera
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Sportbilsförare med humor sökes! Falutrakten med omnejd.
1137 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande