Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Sökes/ efterlyses: Motorintresserad Verkstadsmekaniker
1189 besök totalt
Rickard Simonsson
Stenungsund
Här sen Jul 2006
Inlägg: 6


Trådstartare
Det verkar kanske lite konstigt varför någon söker efter personal till en verkstad här? Men jag tänkte, varför inte... Här på Rejsa har vi ju alla ett gemensamt intresse, bilar och grejer som brummar.. Samma som jag själv.
Kanske finns här någon som är behov av jobb eller kanske trött på sitt gamla och vill prova nåt nytt...

Jag driver en liten mekanisk verkstad i Stenungsund som ligger 5 mil norr om Göteborg och jag söker en medarbetare som är utbildad eller jobbat som verkstadsmekaniker, gärna med några års erfarenhet.

Kompetenskrav är att du kan tillverkning, maskinbearbetning med svarv och fräs.
Är ett stort plus om du även har kunskap om CNC programmering och CAM beredning.(eller vill lära dig detta)
Även svetsning är inte någon nackdel om man kan.

Finns ju även massor av personliga egenskaper som gärna också bör stämma överens, men det kan bli en senare fråga..

Varför motor intresserad? jo för jag själv är det och skall man jobba ihop så är det viktigt att man har roligt under tiden å då är varje fall ETT gemensamt intresse en bra början.

Observera att verksamheten INTE är en motorverkstad utan en mekanisk verkstad med mestadels inriktning på reparationer och tillverkning till petrokemisk industri.... bland annat.

Kan detta vara nåt av intresse, eller kanske du har några frågor, hör av dig..

PM eller mejla mig på: simatec@telia.com

_________________
Rickard Simonsson
Simatec, Stenungsund
Citera
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Sökes/ efterlyses: Motorintresserad Verkstadsmekaniker
1189 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande