| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
EJ TILL SALU!
|
3830 besök totalt |
|
EJ TILL SALU!
Har uppgraderat mitt chassie och säljer nu detta. GT Cupline komplett med fjäderbenslagringar, bara att bulta på utan att krångla med fjäderspännare m.a.o. Lagringarna bak är Meyle HD för E46 M3 och e46 cab, ca 1år gamla = några hundra mil och 3-4 bandagar. Resten är ca 3 år, endast en vinter, kanske 1500mil och 10 bandagar gammalt Passar alla E36 Compact och troligen även Z3. Skicka pm eller skriv i tråden till att börja med. Mvh David
Uppladdad med Rejsas Android-app. Så här ser en ca 50kg lättad Compact ut i höjd med chassit monterat. Enligt tillverkaren sänks bilen ca 50mm fram och 40mm bak.
|
||
|
Byte till Compact-godis såsom grov krängare bak (18-19mm), främre och/eller bakre fjäderbensstag, lätt svänghjul (till M42) kan vara av intresse.
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Å upp igen!
Vid nästa uppning läggs de ut på Blocket, så skynda och köp!
|
||
|
Re:
|
||
|
|
||
|
Upp igen! Ligger ute på Blocket för en tusing!
Byten är som sagt också av intresse. Kul delar till E36 Compact som t.ex. fjäderbensstag fram och bak, M3-front, främre plastskärmar, bra rejsbelägg fram är saker som kan vara av intresse. Är också på jakt efter lite grejer till Audi 80 typ89/B3. Alu-fälgar (4x108), baslåda, bra koaxialhögtalare 4", S2-ratt eller annat skoj. Dock ej styling!
|
||
|
|
||
|
Re:
|
||
|
Jaha, det verkar ju inte att funka med uppningar inför helger så jag provar en måndag istället...
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Hejsan,
Jag köpte en vinterhäck med dåliga fjäderben fram, och lagringarna bak är också dåliga... Tar du 1000:- inkl frakt för fjäderbenen och bakre topplagringarna så kan du kasta/behålla bakfjädrar och dämpare för att få ner frakten?
(Jag har redan billiga, nästan oanvända, sportiga fjädrar och dämpare till e30/compact som skräpar...)
Om prylarna nu är kvar dvs. _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
EJ TILL SALU!
|
3830 besök totalt |