Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
NGK Masters
5095 besök totalt
SevenEight
Sävar
Här sen Feb 2012
Inlägg: 1281


Trådstartare
Ja då var Wall's svit bruten. Det slutade med startnr 1111 - hade ju hoppats på 11111 till 2014. Anyway.

Men. Jag hittar inget bra folkrace forum - struntar de i att snacka på nätet? Hittar ingenting skrivet, tycker det borde finnas massa kul eftersom de bromsade en massa bilar också tex. Nån som vet av nåt bra forum?

_________________
Henrik Eriksson

Att saker rostar är verkligen ett tråkigt faktum i livet!
Citera
Johan Myren
Torsås / Kalmar
Här sen Aug 2005
Inlägg: 30



http://folkraceforum.se/ men det är inte så aktivt

_________________
Johan Myrén
Citera
SevenEight
Sävar
Här sen Feb 2012
Inlägg: 1281


Trådstartare
Nej det händer inte mycket där tyvärr. Till viss del kan man ju förstå det för budget=0 gör ju att man vill hålla inne med allt typ.

Det är dock fascinerande att kolla på idag tycker jag, körde ju folkrace själv för 20år (!) sen och det är ju än idag ett lyckat koncept. Mycket fighter också, utan att det blir allt för unfair faktiskt. Hade tänkt åka till NGK i år men live sändningarna är ju så bra så det behövs ju typ inte.

Hade gärna kört OM det hade varit mer som finska jokkis, dvs lite dyrare bilar och större chans att man får behålla dem. 2150 har missat lite poängen tycker jag, rallycross enkel verkar dock lovande. Mycket likt Jokkis!

Och de som inte vet vad Jokkis är - surfa jokkis på tuben. Fränt!

_________________
Henrik Eriksson

Att saker rostar är verkligen ett tråkigt faktum i livet!
Citera
Andreas O
Karlstad
Här sen Jun 2003
Inlägg: 579



SevenEight skrev:
Nån som vet av nåt bra forum?


Inte forum men en ganska välanvänd gästbok: http://www.algonet.se/~resskarl/guestboo/guestboo.htm

_________________
A n d r e a s O t t o s s o n
Citera
Allmänt banåkaforum
NGK Masters
5095 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande