Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E90 - BMW Cup #69
<<   1, 2, 3, 4
8 besök senaste veckan (35336 totalt)
Johan Samson
Göteborg
Här sen Mar 2003
Inlägg: 2236


Trådstartare
Den har varit ett dåligt samvete för länge så det är dags att göra något. Att låta någon annan bygga är väl i princip bara görbart om någon gör det för att det är kul. Att betala för varje timme har jag absolut inte råd med.

Samtidigt ska väl erkännas att när man skriver ihop en annons och faktiskt listar upp vad som finns så kliar det lite i fingrarna att få bilen på hjul ändå.
Tänkte ge det en vecka eller så till, sedan blir det en vända på racecarsdirect också. Händer det inget då får jag väl börja bygga ändå!

_________________
Aston Martin V8 Vantage
Haase DD2 kart
BMW i3S
Tesla Model Y Performance

NS: 38 varv
Citera
dvorak
Göteborg
Här sen Nov 2007
Inlägg: 2091



Jo att låta någon annan göra det är inte gratis. Dock kom jag till en vändpunkt själv när jag fick prioritera det eller inte bli klar. Min bil har ju sentimentalt värde också vilket gör det lite lättare.

Håll oss uppdaterade!

_________________
Peter Sundström
Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV
297 varv på Nordschleife
Citera
Rolfson
Nyköping
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1317



Johan Samson skrev:
Den har varit ett dåligt samvete för länge så det är dags att göra något. Att låta någon annan bygga är väl i princip bara görbart om någon gör det för att det är kul. Att betala för varje timme har jag absolut inte råd med.

Samtidigt ska väl erkännas att när man skriver ihop en annons och faktiskt listar upp vad som finns så kliar det lite i fingrarna att få bilen på hjul ändå.
Tänkte ge det en vecka eller så till, sedan blir det en vända på racecarsdirect också. Händer det inget då får jag väl börja bygga ändå!



Om jag inte redan haft dålig motivation/tappad sug en gång, skulle jag säga " kom upp med grejorna så sätter jag ihop den".

Men är rädd för att gubben redan är för gammal för att gå iland med ett projekt till

_________________
Rolf Stålheim

Facebook/Stålheim Motorsport
BMW 700 Sport Coupé - 60
M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E90 - BMW Cup #69
<<   1, 2, 3, 4
8 besök senaste veckan (35336 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande