Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 964 turbo -91
1, 2   >>
4 besök senaste veckan (20913 totalt)
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
Hej!

Dags att lägga in en tråd om den nya bilen. Jag köpte denna och sålde 964 C2:an jag hade tidigare, i princip bara för att turbokarossen är så snygg

Bilen vid köpet i augusti 2013:
- Pearlsvartmetallic
- Bilstein Sport med H&R fjädrar
- OZ Utraleggera HLT 19" med Hankookdäck
- Gått ca 11400 mil vid köpet (nu 11900). Ursprungligen såld i Tyskland, exporterad till Italien ca 1998, importerad till Sverige 2004 vid ca 10500 mil av den jag sedan köpte bilen av. Den har alltså rullat ca 900 mil under 9 år i Sverige!
- I övrigt totalt standard. Bilen var nyservad precis innan jag köpte den.

Sedan köpet har jag gjort följande:
- Bytt framruta och lackat A-stolpar p.g.a. rostbubblor (klassiskt för 911), plåten framför samt huven (p.g.a. stenskott).
- Allmänt småfix typ repat ett värmeservo och bytt några dåliga detaljer interiört, bl.a. instrumenttavlorna.
- Bytt styrväxeln p.g.a. glapp.
- Bytt växellådsolja (Motul Gear 300 75W/90 LS).
- Monterat fjäderbensstag, Wiechers Sport Alu.
- Bytt ut dämparna till Bilstein PSS10, gjort corner weight.
- Monterat frontspoiler samt bromskylscoop.
- Bytt bakljusramp p.g.a. sprickor.
- Bytt bromsskivor, klossar och bromsvätska. Pagid RS-29 samt Castrol SRF stoppar numera bilen.
- Bytt ut lädret ovanpå hatthyllan då det hade blivit fult (inköpt från Southbound Trimmers, ser fabriks ut).
- Monterat bort katalysator och slutdämparen, och ersatt det med en RarlyL8 fullflödesljuddämpare.
- Fixat avgasläckage från rörskarvar värmekamrar->kollektorrör, inkl nytt rör från höger v-kammare.
- Bytt ett läckande oljereturrör (från motor till tank)
- Kört bilen i bromsbänk, 308 WHP
- Monterat en glasfiberlucka med integrerad RS-vinge, vingbladet i kolfiber.
- Total viktbesparing från luckan och kat:en är ca 25 kg

Att-göra-lista:
- Fixa AC:n
- Få bort lite skrammel från mittkonsolen
- Översyn värme/ventservon (ev byta vänster servo) och laga en reserv-CCU på hyllan
- Montera stolar, bälte & båge
- Montera Lambda/boostmätare
- På längre sikt, renovera bromsoken och byta handbromsbackarna

När jag köpte bilen var den i bra grundkondition men i behov av lite TLC. Nu har jag i stort sett fixat allt som behövs förutom AC'n som inte funkar (slår till men kyler ej) samt lite avgasläckor. Lacken är inte perfekt eftersom den är delvis omlackad vid ett par tillfällen, men den ser helt OK ut och duger utmärkt för mig!

Därutöver har jag köpt en herrans massa fälgar och däck, varav en del sålts vidare. Kvar finns nu en omgång original Cup I (7,5" och 9") skodda med Yokohama A048 och en omgång RH P-rad i 9+10x18" med gatdäck, för glassturer.

I garaget ligger nu två st Recaro Pole Position i läder, en Heigo halvbur samt två Schroth 6-punktsbälten. Hinner dock inte få i det i sommar så det blir ett vinterpyssel.
På hyllan ligger dessutom en AEM Wideband Failsafe Boost/Lambdamätare. Tänkte eventuellt komplettera det hela med en Boost Controller.






_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 794



Mmmm...visst är dom snygga

_________________
Pelle Persson
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
Pelle Persson skrev:
Mmmm...visst är dom snygga

Jag är ju partisk, men i mina ögon är dessa bilar det snyggaste i 911-väg som någonsin lämnat fabriken. Speciellt med Speedline splitfälgarna (eller som i mitt fall RH's motsvarande) och med lite lagom sänkning.

Förresten glömde jag en sak i redovisningen: En RS 3,8-vinge som ska ersätta badkaret därbak är också inhandlad och på väg upp i veckan. Borde spara 5-10 kg på det, och dessutom få mer downforce, även om turbovingen sägs vara rätt bra på den punkten.

Annars är det ju inget optimalt banmötesverktyg eller gatbilsräser om man jämför med C2:an. I grund och botten är turbon en autobahnkryssare. Den är ~100 kg tyngre och har en betydligt högre utväxling samtidigt som det användbara varvtalet ligger mellan ca 4000-6000 rpm (under 3500 rpm händer inte ett smack) så den kan kännas lite seg om banan och växlarna inte passar perfekt. Men den är bergstabil och drar villigt även över 250 km/h

_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
toob74
Halmstad
Här sen Dec 2012
Inlägg: 748



Stämmer att 964 Turbo är sjukt snygg.
Den breda karossen är pricken över i:et. thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
Tobias Bengtsson
Porsche 964 Carrera 2 - 1993
Porsche 964 Carrera RSR (Replika) - 1990
Porsche 964 Carrera 4 - 1990. (Såld)
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
En RS-vinge på plats
Luckan i GF, med vingbladet i kolfiber. Sparar ganska exakt 8 kg mot originalluckan. Förhoppningsvis märks skillnaden även i ökad downforce.

_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
toob74
Halmstad
Här sen Dec 2012
Inlägg: 748



Löjligt snyggt. thumbs up
Fler bilder tack.

_________________
Tobias Bengtsson
Porsche 964 Carrera 2 - 1993
Porsche 964 Carrera RSR (Replika) - 1990
Porsche 964 Carrera 4 - 1990. (Såld)
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
Två banmöten avklarade under helgen, båda i Finland. Först Kemora på lördagen och därefter Botniaring på söndagen.

Botniaring var extra intressant då de byggt ut banan med en ny slinga i fjol så att den nu mäter över 4 km. Den gamla banan körde jag senast 1995 och då var den lite trist och kort, men med utbyggnaden har den blivit både kul och inte minst tekniskt utmanande, samt duktigt snabb på sina håll! Återstår en hel del arbete där för att få fason på avåkningszoner, servicebyggnader etc. men potentialen till något bra finns definitivt.

Angående bilen så började det mindre bra med ett bromshaveri i slutet av första körpasset på Kemora. Att upptäcka att man saknar frambroms när man kommer i 200 km/h mot en 120 gradersböj sätter verkligen reflexerna på prov...
Nåja, efter att ha rett ut incidenten och tagit mig i depå så konstaterade jag snart att bromsröret mellan okhalvorna på högra framoket hade skurits av av bromsskivan! Troligen självförvållat efter bromsskivebyte men det hade typiskt nog hållit för 40 mil gatåka innan det gav upp på banan. En hjälpsam finne i närheten av banan med bromsrörsverktyg såg dock till att jag var tillbaka igen efter bara ca 45 minuter

Lördagskörningen samt förmiddagen på söndag kördes med skräp-gatdäck och PSS10 i läge 2. UNder lunchen fick jag äntligen tid att lägga om till R-däck, Yokohama A048, samt vrida upp dämparna. De hamnade på läge 9 fram och 8 bak. Med gatdäcken var bilen (förstås) rätt oberäknelig efter några få varv och saknade helt precision. Efter bytet och dämparjustering började den lira bättre, med betydligt bättre stabilitet. Hann inte labba med däcktryck men 2,1 runt om verkade åtminstone göra att däcken mådde bra. Det jag kan klaga på är en viss understyrning som gjorde att precisionen in i böjarna och även farten genom S-kombinationer var lägre än man kan önska, så ska jag fortsätta köra bana på allvar med den här bilen måste den botas på något vis. Om det räcker med justeringar får vi se, men jag gissar det även behövs andra krängare.

Motormässigt gick bilen riktigt bra och den hänger även med 996 GT3 Mk II så länge det går rakt fram, in i böjarna tappar man däremot mot dem p.g.a. understyrningen. Den led dock av hög motortemp på långa körpass (30 min) så jag måste kolla så oljekylaren inte är igensatt av barr eller annan gegga, och att tvåstegs-elfläkten till den funkar som det ska.

På det hela taget är jag rätt nöjd med bilen just nu, den går att köra relativt fort med på bana och den är rentav behaglig på landsväg. Får jag bara in Recarosofforna och lyckas bli av med lite understyrning så blir det nog riktigt bra det här

Bromsoksmek:


Mekens Hundkoja


Bilen i rejsmode



Hemma igen, efter tvätt och med gatsulor på

_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
toob74
Halmstad
Här sen Dec 2012
Inlägg: 748



thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
Tobias Bengtsson
Porsche 964 Carrera 2 - 1993
Porsche 964 Carrera RSR (Replika) - 1990
Porsche 964 Carrera 4 - 1990. (Såld)
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
Så där. Sista körningen för året avklarad, bilen avställd. Nu väntar en liten tvätt och därefter garagering.

Temp-problemet som jag råkade ut för i Finland berodde på en icke fungerande termostat. Bytte insatsen i den idag och körde en provtur och nu beter den sig som den ska igen. Innan bytet blev inte främre kylaren varm överhuvudtaget och tempmätaren klev upp till kl 9 även vid ganska låga yttertemperaturer (15-20 grader) och lugn körning.

Själva insatsbytet var rätt enkelt: Av med "hajfenan", lossa låsringen och sedan ska lock och insats ploppa ut av fjädertrycket. På min satt dock locket fast så jag fick borra ett par små gropar i den för att kunna vrida runt locket, och sedan med en gummiklubba knacka lite på huset så lock och insats till slut for ut. Lite olja rann förstås ut men eftersom bilen stått flera veckor och jag kört med oljenivån på min var tanken rätt tom. I med ny fjäder, insats och lock, påfyllning av en halvliter olja och sedan montera tillbaka hajfenan. Det hela tog ca en timme.

Årets körsträcka blev till slut ca 350 mil. Eftersom bilen nu är besiktigad till oktober 2015 så får katalysatorn + ljuddämparen åka ut till vintern och ersättas av en enkel slutdämpare. Det plus lambda/turbotryckmätaren får bli huvudmodifieringen. Förhoppningsvis får jag även tid att byta stolar, men där måste jag vänta tills jag har huset i ordning (vi bor fortfarande i ett pågående bygge, hej Arga Snickaren...) så jag har någonstans att parkera originalstolarna.

Så här ser termostaten ut med hajfenan borta. Låsringen som håller hela klabbet syns tydligt.


_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
toob74
Halmstad
Här sen Dec 2012
Inlägg: 748



jonthi skrev:
Så där. Sista körningen för året avklarad, bilen avställd. Nu väntar en liten tvätt och därefter garagering.

Temp-problemet som jag råkade ut för i Finland berodde på en icke fungerande termostat. Bytte insatsen i den idag och körde en provtur och nu beter den sig som den ska igen. Innan bytet blev inte främre kylaren varm överhuvudtaget och tempmätaren klev upp till kl 9 även vid ganska låga yttertemperaturer (15-20 grader) och lugn körning.

Själva insatsbytet var rätt enkelt: Av med "hajfenan", lossa låsringen och sedan ska lock och insats ploppa ut av fjädertrycket. På min satt dock locket fast så jag fick borra ett par små gropar i den för att kunna vrida runt locket, och sedan med en gummiklubba knacka lite på huset så lock och insats till slut for ut. Lite olja rann förstås ut men eftersom bilen stått flera veckor och jag kört med oljenivån på min var tanken rätt tom. I med ny fjäder, insats och lock, påfyllning av en halvliter olja och sedan montera tillbaka hajfenan. Det hela tog ca en timme.

Årets körsträcka blev till slut ca 350 mil. Eftersom bilen nu är besiktigad till oktober 2015 så får katalysatorn + ljuddämparen åka ut till vintern och ersättas av en enkel slutdämpare. Det plus lambda/turbotryckmätaren får bli huvudmodifieringen. Förhoppningsvis får jag även tid att byta stolar, men där måste jag vänta tills jag har huset i ordning (vi bor fortfarande i ett pågående bygge, hej Arga Snickaren...) så jag har någonstans att parkera originalstolarna.

Så här ser termostaten ut med hajfenan borta. Låsringen som håller hela klabbet syns tydligt.



Gött mos.

_________________
Tobias Bengtsson
Porsche 964 Carrera 2 - 1993
Porsche 964 Carrera RSR (Replika) - 1990
Porsche 964 Carrera 4 - 1990. (Såld)
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
Länge sedan senaste uppdateringen, och det beror på att det inte hänt så mycket heller:

Jag bytte instrumentbelysningen på mittkonsolen, två lampor var trasiga. Nu lyser det hemtrevligt igen.
Hatthyllan håller på att få sig lite ny klädsel. Den gamla var ful upp mot bakrutan, kanske har den krympt p.g.a. fukt. Trots att hyllan är ganska slät så var det inte ett alldeles enkelt projekt då det finns en kant på varje sida som böjer neråt, och där vill skinnet korva sig. Får försöka med att blöta ner och torka det, så får vi se.

Finns även en gnutta bensinlukt i bagageutrymmet, har beställt ett nytt tankrör då det verkar vara det som spökar.

Likaså är det läckage i avgassystemet i ett par skarvar, det är röret som går från höger värmekammare som inte håller riktigt tätt. Nytt rör hämtas ut från posten idag, förhoppningsvis går det någorlunda smärtfritt att byta, men det hänger väl på om jag måste väck med turbo och/eller wastegate.

När ovanstående är fixat så återstår egentligen bara att återfärga lite slitage på förarstolens utsida samt göra ett försök att fixa AC:n så är bilen nog i praktiken 100% felfri

_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
Dubbelpost, men här kommer bild på hatthylla

_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
Dags för en ny uppdatering, och nu har det minsann hänt saker

Hatthyllan gjorde jag klart, och det blev ett riktigt lyft för bilen. Lädret är numera som fabriksnytt, mot att tidigare ha sett för j-vligt ut speciellt när man tittade in i genom bakrutan.



Nästa projekt blev att fixa till för att slippa bensinlukt i bagageutrymmet. Bytte dels påfyllningsröret (bild på nytt och gammalt), dels packningen till tanklocket. Vet inte vilket av detta som gjorde susen men stanken försvann



Sedan dags för en komfortmodd: Installerade Tore Bergvills förträffliga "T-Lock", en fjärrkontroll för centrallåset för att slippa låsa bilen med nyckeln. Har haft det i min förra bil också och det funkar super, om man har originallarmet utan fjärr.



Till sist en bantningskur kombinerat med effektökning. Plockade bort katalysatorn och slutdämparen, och satte dit den ljuddämpare från RarlyL8 som jag köpte i fjol. Det omedelbara resultatet var ca 20 kg lägre vikt, samt ett något lite roligare avgasljud. Speciellt vid gasuppsläpp så smäller den en del numera. RarlyL8 gör några olika dämpare och jag valde den tystaste för att klara 95 dB-nivån. Däremot var den inte exakt "bolt on", fick ta till vinkelkapen och ta bort 3-4 mm på sista flänsen för att få ändröret att passa ordentligt. Bilden är tagen innan kapningen, och då var enda möjligheten att få dit slutröret att vrida det i 90 grader




MVH

_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
Sedan var det dags att mäta och dokumentera resultatet så här långt. Vi började med PCS effektmätningsdag för 964-registret hos Dynotech i Umeå. Vi körde totalt 4 bilar under en eftermiddag, varav 1 st 996 GT3, en 964 C2 och så två 964 turbo. Resultatet blev för min del väldigt intressant, det visade sig nämligen att den gav rätt mycket mer effekt än förväntat, bortåt 30 hk extra
Knappt 308 hk på drivhjulen vilket borde motsvara ca 350-375 hk på motorn, beroende på vem man ska tro på när det pratas effektförluster i drivlinan (har hört allt mellan 12-18%).

Det hela visade sig bero på att den laddade 0,9 bar, så med största sannolikhet har någon tidigare ägare stoppat i en hårdare fjäder i WG:n! Original laddtryck ska nämligen vara någonstans mellan 0,75 och 0,82.

I övrigt så hade jag lite avgasläckage som jag varit för lat att fixa till före mätningen (nya packningar och rör ligger och väntar) så jag har aningens lågt vrid på lägre varv, jämfört med den andra turbon så börjar min ladda ca 200 rpm senare. AFR låg på hyfsat godkända nivåer, ca 12,3 vid 6000 rpm, där jag frivilligt lagt mitt varvstopp. Dock finns förstås en hel del att hämta i en förbättrad bränsleblandning, speciellt på lägre varv. Fick tips om ett system kallat FrankenCIS som ska kunna gå att montera på det befintliga K-jetronicsystemet utan större modifikationer, och då ge fullständig styrning över bränsleblandningen. Få se om jag någon gång ger mig på att testa det.





Dagen efter körde vi höjdjustering och corner weight. Det hela blev en snabb affär eftersom den visade sig stå helt perfekt utan att behöva röra en skruv, kryssmåttet låg på <1 kg! Bilstein verkar ha ställt in dämparna för min bil redan på fabriken
1508 kg väger bilen just nu, med 3/4 tank och mig i. Inte någon lättviktare direkt, men det duger. Får jag i Recarostolarna någon gång så borde jag väl i alla fall komma precis under 1500-strecket.



Sedan köpte jag på mig en ny och fin svensk instruktionsbok istället för den italienska som bilen var begåvad med. Rätt kul att dessa fortfarande går att beställa från Porsche
En extra nyckel hade jag också beställt sedan tidigare.



MVH Jonas

_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
En kort banmötetssäsong är redan till ända. Eftersom vi fick barn i somras så hann jag bara med en helg, på Kemora och Botniaring.

Inför resan gjorde jag en provisorisk tätning på avgassystemet och det gav märkbart resultat, turboingreppet kommer några hundra varv tidigare med tätt avgas jämfört med ett som läcker som ett såll i kollektorflänsarna.

I övrigt har det bara varit tuta och köra, inga nya moddar eller fixar. Dock konstaterade jag efter körningen att chassit inte riktigt hänger med när man sätter på R-däck. På Botniaring som är en rätt snabb bana går det OK, undantaget de snävare partierna, men på Kemora (där jag i fjol körde gatdäck) är bilen väldigt trög och tungfotad. Ska jag bli nöjd med bilen på bana så krävs insatser på chassifronten, grövre krängare och hårdare fjädrar är nog första steget.

Det hela fick till följd att jag kastade ut en annons på PCS hemsida om försäljning, har fått en del napp men har ännu inte kommit fram till en färdig deal. Till saken hör att bilen går underbart på gata med PSS10-kitet och gatdäck, så frågan är om jag verkligen kan sälja bilen utan att ångra mig bittert efteråt? Kanske ska man ändå behålla den och försöka skaffa något rejsvärdigt vid sidan om istället, eller övergå till att kompromissa och köra gatdäck även på bana. Risken med det förstnämnda är i och för sig att man blir ofokuserad, både vad gäller mekinsatser och pengar, och risken med det andra är att man ändå kommer att sitta och önska sig något trevligare banmötesverktyg. Hur som helst, vi får se vad det hela leder till, och om någon här råkar ha en 996/997 GT3 CS alternativt en hyfsat fräsch 964/993 C2 så är denne välkommen med inbytesförslag!

MVH Jonas

_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
toob74
Halmstad
Här sen Dec 2012
Inlägg: 748



Hur går det här då?

_________________
Tobias Bengtsson
Porsche 964 Carrera 2 - 1993
Porsche 964 Carrera RSR (Replika) - 1990
Porsche 964 Carrera 4 - 1990. (Såld)
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
toob74 skrev:
Hur går det här då?

Jodå, ingen anledning till panik. Än. Tror jag...




_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
Supramannen

Här sen Feb 2003
Inlägg: 11515



Har ett Hr chassie till 964 turbo om du är sugen. Tror det är cup eller Rsr varianten

_________________
Mvh/Rickard Cornacchini
Porsche 997 RSR GT2
Citera
Chefen
Bjurholm
Här sen Okt 2005
Inlägg: 701



Hur tycker du kemora är att köra på?
Har bara kört botniaring och den va ju kul men de finns ju många fina banor om man bara kunde förstå sig på språket....

_________________
Per Lindqvist

ACR 1:40,2
Botniaring 1:59,97
Mittsverige 1:04
Gröndal 42,4
Gelleråsen 1:13,791
Kinnekulle 0:56,86
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
Supramannen skrev:
Har ett Hr chassie till 964 turbo om du är sugen. Tror det är cup eller Rsr varianten

Tack för erbjudandet. Hade varit intressant för något år sedan, men jag kör nog vidare med PSS10:na eftersom jag inte kommer göra något extremt av bilen. De känns visserligen för mjuka för bankörning men är å andra sidan superb på gatan och jag lägger de flesta milen där.

_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
jonthi
Luleå
Här sen Nov 2008
Inlägg: 229


Trådstartare
Chefen skrev:
Hur tycker du kemora är att köra på?
Har bara kört botniaring och den va ju kul men de finns ju många fina banor om man bara kunde förstå sig på språket....

Kemora är riktigt bra! Inte riktigt i Botnias klass efter ombyggnaden där, men den har ett bra flyt och en blandning av både snabba och långsamma kurvor, plus att det går undan på rakorna (jag når upp i ca 200 km/h med turbon). Dessutom bred och möjlighet att köra lite alternativa spår. En klart lyckad layout helt enkelt.

Nu har jag lagt så många varv där efter 20 års körande att jag troligen kan köra runt den med ögonbindel, men trots det så är jag inte det minsta less

Engelska går utmärkt att hanka sig fram med där

_________________
Jonas Thiger
Porsche 997 GT3 -08
Porsche 964 turbo -91 SÅLD!
Porsche 964 C2 -90 SÅLD!
PCS 4205
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 964 turbo -91
1, 2   >>
4 besök senaste veckan (20913 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande