Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Bankörning i norr
<<   1, 2
7340 besök totalt
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696



Whitewheels skrev:
Whitewheels skrev:
Det är förståss.....jag vet ju ej hur det är i andra klubbar men i SSi-Norr o TNT så är det bara ett fåtal som ger sig ut på bana(med tanke på hur många som är med).

Kan man fixa ner priset till 1000kr t o r för en bil med två pers så tar jag båten garanterat.


Tycker inte själv att jag är en jätte dålig förhandlare..........men finska kvinnor som ställer sig på tvären är inte lätta att rubba.
Priserna är som Gustaf skrev. Grupprabatten är dessutom enbart på person-resor,asså inte bilarna.
2160kr för en bil med två pers!!! thumbs down >

Ingen som har en allmän inbjudan till nån träff i Mo i Rana??? (mycket intresserad!!)


30/8 har BMW Car Club Norways Nordlandsavdelning en träff på ACR/Mo i Rana. BMW och Porsche är inbjudna, men jag ska kolla om andra skojiga bilar kan få vara med!

Mer info: www.bmwccn.no/nordland

EDIT: Verkar som om även Alfa Romeo är inbjudna! thumbs up

_________________
///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Whitewheels
Långviken - Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 156



Sörpan skrev:
Whitewheels skrev:
Whitewheels skrev:
Det är förståss.....jag vet ju ej hur det är i andra klubbar men i SSi-Norr o TNT så är det bara ett fåtal som ger sig ut på bana(med tanke på hur många som är med).

Kan man fixa ner priset till 1000kr t o r för en bil med två pers så tar jag båten garanterat.


Tycker inte själv att jag är en jätte dålig förhandlare..........men finska kvinnor som ställer sig på tvären är inte lätta att rubba.
Priserna är som Gustaf skrev. Grupprabatten är dessutom enbart på person-resor,asså inte bilarna.
2160kr för en bil med två pers!!! thumbs down >

Ingen som har en allmän inbjudan till nån träff i Mo i Rana??? (mycket intresserad!!)


30/8 har BMW Car Club Norways Nordlandsavdelning en träff på ACR/Mo i Rana. BMW och Porsche är inbjudna, men jag ska kolla om andra skojiga bilar kan få vara med!

Mer info: www.bmwccn.no/nordland

EDIT: Verkar som om även Alfa Romeo är inbjudna! thumbs up


JAAAAAAA,det vore otroligt schysst av dig o kolla upp det

_________________
Glenn Levisson - Långviken
Nissan Skyline GT-R
Citera
Whitewheels
Långviken - Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 156



Jaha. Då har man varit borta från rejsa.nu i en månda pga av flytt,men inte ett ord till om Kemora-körningen!!!?
Hur blir det?

_________________
Glenn Levisson - Långviken
Nissan Skyline GT-R
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3187


Trådstartare
Banan är bokad måndag den 30/6 och kommer att genomföras även om vi bara blir tre bilar som ifjol (mycket körning blev det 9-20 ).

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490



koni skrev:
Banan är bokad måndag den 30/6 och kommer att genomföras även om vi bara blir tre bilar som ifjol (mycket körning blev det 9-20 ).


Vad kommer det att kosta per pers?

_________________
Anders Berglund
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3187


Trådstartare
Banan kostade 190_ att hyra en vardag har jag för mig så det blir inte många hundralappar per pers.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
Patrik Johansson
Boden
Här sen Jun 2003
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Hur många kommer till Kemora nu på måndag 30/6?
Såg att Niklas skrivit ca. 50 mil från Luleå, om jag kommer ihåg rätt var det '"bara" ~42 mil när man kör direkt genom "inlandet" inte via Jakobsstad. 4-bäddstugor kostar 45 euro och 6-bädds 60 euro.

Vi blir väl många!!!! jag kommer i alla fall me "familjeskåpet" 330 xi Touring.....
Citera
Inför träffar
Bankörning i norr
<<   1, 2
7340 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande