Nyheter      Kalender      Banor      Nürburgring      Arrangörer      R-Däck      Forum      Varvtider/Loggar
Svara på inlägget  Forumlista  ->  Våra race- och banåkarbilar
Alfa Romeo 75 2,0 -87 CAR Challenge #47
tråden läst  
62525 ggr 
<< Föreg. ämne | Nästa ämne >>

<< Föreg. sida  1, 2, 3 ... 12, 13, 14

Multi
Sveg

Här sedan: 01 Dec 2008
Tipsa Facebook   Inlägg  12 Aug 2017 20:45     Re: Citera

Magnus Thomé skrev:
Multi skrev:
...väldigt god fart i en viss kurva, i den kurvan kasade det rejält så det gick fortare igenom av att gasa mindre.

Var det mycket slitage från Kvarnkurvan på Kullen? Det är ju liksom standard typ Speciellt om bilen säger "för fort" och föraren säger "äh jag svänger aningens lite till på ratten o gasar på"

Nix inga däckproblem i Kvarnkurvan, där får jag mer hand ont. Däck slitaget hände på Molanda banan Järpen.

Får se vad som händer på kullen kommande helg, så länge det inte gör ont är jag nöjd

Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Gustav_H78
Lerum

Här sedan: 13 Feb 2009
Tipsa Facebook   Inlägg  14 Aug 2017 10:09     Re: Citera

Multi skrev:
Magnus Thomé skrev:
Multi skrev:
...väldigt god fart i en viss kurva, i den kurvan kasade det rejält så det gick fortare igenom av att gasa mindre.

Var det mycket slitage från Kvarnkurvan på Kullen? Det är ju liksom standard typ Speciellt om bilen säger "för fort" och föraren säger "äh jag svänger aningens lite till på ratten o gasar på"

Nix inga däckproblem i Kvarnkurvan, där får jag mer hand ont. Däck slitaget hände på Molanda banan Järpen.

Får se vad som händer på kullen kommande helg, så länge det inte gör ont är jag nöjd

Hoppsan, jag råkade visst lösa ut min licens nyligen så får du för ont i händerna så kan jag ratta bilen Hoppas det funkar för dig på Kullen. Kommer dit på lördag och släpper ut frugan i klass C med vår Giulia.

Våra race- och banåkarbilar
Meny       Upp       Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida Min biltråd här på Rejsa
Multi
Sveg

Här sedan: 01 Dec 2008
Tipsa Facebook   Inlägg  14 Aug 2017 15:46     Re: Citera

Gustav_H78 skrev:
Multi skrev:
Magnus Thomé skrev:
Multi skrev:

Hoppsan, jag råkade visst lösa ut min licens nyligen så får du för ont i händerna så kan jag ratta bilen Hoppas det funkar för dig på Kullen. Kommer dit på lördag och släpper ut frugan i klass C med vår Giulia.

Kul Gustav, man vet aldrig vad som händer på kullen. på grund av ett olämpligt planerat Bröllop kommer jag först på Söndag, men det får gå ändå

Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Svara på inlägget  Forumlista  ->  Våra race- och banåkarbilar
Alfa Romeo 75 2,0 -87 CAR Challenge #47
tråden läst  
62525 ggr 
<< Föreg. sida  1, 2, 3 ... 12, 13, 14

<< Föreg. ämne | Nästa ämne >>