Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 7162 besök totalt |
Race2 @ Mo i Rana, 28/11, kl 19 och 21
Då är det dags för Race 2 i vår liga... Arctic Circle Raceway eller som vissa säger Mo i Rana. En riktigt härlig kuperad bana. Ni hittar den här i rejsa.nus Track-pack: http://www.megaupload.com/?d=ILLPMFG Så här installerar ni banan: 1) I er mapp som heter c:\Programfiles\Steam\Steamapps\DITTANVÄNDARNAMN\race07 skapar ni en mapp som ni kallar GameData. 2) Under denna mapp skapar ni en ny mapp som ni kallas Locations. 3) Gå in i den. I den så lägger ni mapparna Moirana och Kinnekulle (som ni laddat ner). Gör ni detta skall ni hitta banorna under Add-ons i GTREvo/STCC. Ni kan väl vara så snälla att lägga in banan och fixa innan fredagen! Ni kommer bara bli sura om ni sitter 30 min innan racestart och försöker ladda in banan och det börjar strula. ![]() +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Namn: rejsa.nu STCC Lösen: sprint Bilar: STCC Bana: Mo i Rana Väder: Dry Så här ser tiderna ut för de två Poolerna: Pool 1: 19.00 - 19.45 Practice 19.45 - 19.55 Kval, Superpole (stängt) 19.55 - 20.00 Warmup (stängt) 20.00 - 20.45 Race Pool 2: 21.00 - 21.45 Practice 21.45 - 21.55 Kval, Superpole (stängt) 21.55 - 22.00 Warmup (stängt) 22.00 - 22.45 Race Alltså 40 min Race med obligatorist depåstopp. Alla fyra däcken skall bytas! OBServera detta! ALLA fyra däck skall bytas. Fuska inte med detta. Jag kan se om ni gör det eller inte. Öva gärna på depåstopp ni som aldrig gjort det förut. Det finns en tråd som exakt beskriver hur man gör. En träningsserver är uppe om ni vill träna... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
måste pool2 alltid köra på senare tid? jag lär vara jättefull vid den tidpunkten
![]() ![]() ![]() |
||
Re:
stackare....... ![]() ![]() ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Re:
Jag med eftersom jag ska plåta och filma ett terränggäng tidigare på kvällen ![]() ![]() |
||
Re:
hehe Mikko du brukar ju inte köra sämre för att du har tagigt lite,Tänker på Morgongåva, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
om ni tänker fylle-rejsa kan ni ju köra publik för de hör ej hemma i liga-racing.
Själv får jag avstå race då tanten har bjudit hem gäster. Så dryck och god mat står på menyn. Lite synd då jag gillar banan. Lycka till ni som kör ![]() _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||
|
||
|
||
|
||
Jag har ju spridit ut rejsen så att de både går i veckan och på helgerna. Vissa kan bara i veckorna och andra jobbar etc och kan bara köra på helgerna.
Man är med så mycket eller lite man kan... ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
||
Kan tyvärr inte vara med o gasa på Fredag. Har gäster hemma och det skulle nog bli onda ögat om jag under middagen tackade för maten och smet iväg för att köra lite med "grabbarna".
![]() Annars är det ett bra initiativ att ha rejsen utspridda över veckan. Helger funkar oftast bäst för mig. _________________ Daniel Bäck |
||
|
||
Talade med terränggänget förut och vi kommer förmodligen inte hinna hem, vet heller inte om datorn är fit for fight eftersom et blir format c strax
![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 7162 besök totalt |