Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2728 besök totalt |
Nu snackar vi grejor här ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Hehe... Driven har jag sett kanske fem minuter av och det var ju inte så bra... Den tar vi inte med. Dessutom så är väl Grand prix rätt lång så om man ska orka med alla filmer på en kväll så räcker nog de tre rätt bra.
_________________ 911SC -82 |
||
Vaillantefilmen spelades in på Le Mans 2002 och hade premiär i Frankrike 17 november 2003. Det lär ska vara en hel del rally i filmen också och recensionernja har varit blandade. Jag har för mig att den skulle gå upp i Holland och Japan i vår. I Sverige kommer den knappast att gå upp på vanliga biografer men med en rejäl portion tur och rätt kontakter så kanske man möjligtvis kan få loss ett ex. Eventuellt...
Annars så kommer den väl ut på DVD. _________________ 911SC -82 |
||
Jaha då har jag oxå sett Le Mans filmen. O jag måste säga att jag är lite besviken
![]() Vist, den är fint filmad o det är läckra bilar, men nån spänning tycker aldrig infinner sig ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2728 besök totalt |