Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2 besök senaste veckan (1057 totalt) |
Hej alla racingsugna!
![]() Vem har inte drömt om att få köra ett riktigt andrenalin sprudlande race!?! ![]() ![]() Sturup Raceway står för all utrustning och säkerhet kring banan, inkl. sjukvård. Har ni egen utrustning så får ni naturligtvis använda den. Eventet köper ni via Live Its hemsida antingen i Sverigen eller i Danmark. Priset ligger på 4 995 sek/person + 6% moms. Fyra förare per bil. Man kan naturligtvis vara färre förare per bil men då kostar det mer ![]() I eventet så ingår det en personskadeförsäkring för alla förare. Om bilarna skulle skadas så kostar det maximalt 65 000 sek ![]() ![]() Har ni frågor så får ni gärna höra av er så ska jag göra vad jag kan för att svara på dem. Tidtabellen ser ni här nedan. Hoppas vi ses på startgriden ![]() Tidtabell (gäller för 4 förare/bil) 10:00 - 10:30 Ankomst och registrering 10:30 - 10:50 omklädning till racing 10:50 - 11:40 Körteknisk briefing och genomgång av regler och förutsättningar 11:40 - 12:00 Genomgång av bilarna, träning på förarbyten och fastspänning 12:00 - 12:45 "Walk the track" 12:45 - 13:30 Lunch 13:30 - 14:00 3 varv träning/kval/person 14:00 - 15:30 Race, 90 min med förarbyten och ett tankstopp. Maxstint 10 min/pers 15.30 - 15:50 Prisutdelning till de 3 snabbaste lagen 15:50 - 16:00 omklädning och hemfärd _________________ Sturup Raceway Niclas Lindberg |
Hej
![]() Vi lägger en del "Mini Le Mans" hos Bohlin på Gelleråsen för kunder/vänner. Efter att ha sett ert erbjudande, konstaterar jag snabbt att det ser ut som ni är god tvåa i Sverige..........d v s Bohlin ger "most value for money" i kategorin amatör-långlopp. Ett generösare erbjudande hade lockat mig till ett besök och bokning på minimum 10 bilar! Men 1,5 timmars race är tyvärr lite klent i konkurrens med Bohlin................... ![]() _________________ Peter Larsen |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2 besök senaste veckan (1057 totalt) |