| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW original Försäkring 2011
|
2641 besök totalt |
|
Avtalet med BMW OF löpte ut vid årskiftet. Nytt avtal hade tills i dag ännu inte påskrivits, vilket givetvis resulterade i diverse funderingar. Nu är det dock klart. Villkoren för 2011 lämnas oförändrade jämfört med 2010
Mer information kommer att finna tillgänglig på moderklubbens hemsida www.bmwcs.com . _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
|
||||
|
Skitbra!
|
||||
|
Re:
Jag vill instämma även om jag inte använt mig av kundtjänsten på det viset.. Premien är i särklass lägst på marknaden (för mig iaf) plus att villkoren till synes verkar vara oslagbara på flera punkter. _________________ /Anton Lillsund |
||||
|
Då har jag en liten fråga, inte för att jag ska skaffa än då det är svinigt dyrt eftersom jag är under 25, tur jag fyller i år, men i alla fall, när jag koller info på hemsidan så står det "När kan ersättning utebli?" och under där står det "Vid skador som uppstår under tävling, träning för tävling, eller körning på inhägnad bana".
Detta är under de allmäna villkoren som jag förstått det inte specifikt under nån av försäkringarna, så frågan är ju om denna försäkring vi kan få är nått special man inte kan läsa om på sidan? För så trodde inte jag var fallet, lite nyfiken bara
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
Vad som gäller hittar man på moderklubbens hemsida www.bmwcs.com .
Där brukar avtalet lägga upp. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Jag menade BMW orginalförsäkringars sida. Tack Måns! _________________ Viktor Starkman |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2641 besök totalt |