Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2007 besök totalt |
Holley insprutning?
Jag har en "ny" motor på gång och den är försedd med ett eftermarknadssprut från Holley. Vad är detta, är det något att ha? Jag tror att det heter Pro-jection eller något ditåt. ![]() Någon som har erfarenhet? Motorn är en Essex Ford V6 _________________ Johan Ekman Austin Healey 3000 MGB GTS |
||
Hej
Jag har bara andrahandserfarenhet (eller kanske tredjehands) egentligen, från Megasquirts maillista. Det är ganska många som slängt Projection i sophögen till förmån för Megasquirt... Visst är det en typ av TBI-system (throttle body injection)? /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
Jag tror att det ska funka helt ok.........om du inte ska fullrace-trimma.
Vi håller på mycker med Chevys TBI...och det funkar riktigt bra, Hollyn borde ju vara något bättre _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Vilket fantastisk insprutning! Mappar man bara med potentiometrarna eller? Isf klart imponerande ![]() Äntligen en produkt som motsvarar mitt dator intresse ![]() _________________ Andreas Zolnir |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2007 besök totalt |