Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
Missa inte F1 träningen på 4:an...
1, 2, 3   >>
10713 besök totalt
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4685


Trådstartare
Började nu 0.55...

_________________
driver - Thomas Thuresson
Porsche 964 C2 -90
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 7961





Kollar för fullt!!!!!!

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
Andreas Zolnir
Huddinge
Här sen Okt 2003
Inlägg: 283



Grymt fint jobb av herr M.Schumacher, Åka ut och regera sådär
Väldigt bra produktion av tv4 med 4 st pålästa komentatorer och en programledare thumbs up
hoppas dom fortsätter så

_________________
Andreas Zolnir
Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1716



Andreas Zolnir skrev:
Grymt fint jobb av herr M.Schumacher, Åka ut och regera sådär
Väldigt bra produktion av tv4 med 4 st pålästa komentatorer och en programledare thumbs up
hoppas dom fortsätter så


Fast jag visste inte att Williams hade en förare som hette Juan-Carlo Montoya thumbs down Programledaren verkade ju lite osäker i sig själv.. Han pratade ju väldigt hackigt också

_________________
Rachid Rachid
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8291



Andreas Zolnir skrev:
Väldigt bra produktion av tv4 med 4 st pålästa komentatorer och en programledare thumbs up
hoppas dom fortsätter så


Helt jävla totalkass av Tv4!!
De säger att all F1 skall ligga i Tv4 plus och så skickar de tidsträningen i vanliga Tv4? Tidsangivelserna är dessutom helknasiga... Tittar man på dagens (fredagens alltså) tablå står det att på fredag 03:55 visas kvalet... I själva verket avses lördagsmorgonen..

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003
Inlägg: 4208



VA!!! NEEEJ jag fick för mig att det inte skulle vara förens i natt Hade ju köpt videoband o allt

_________________
Brukshäcksarsenalen:
Citroën Xsara Picasso 1,8 -05
Opel Vectra 1,8 -09
Citera
Lefors
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 476



Björn Wirdheim spöade Christian Klien thumbs up.
Iof inte med mycket, 1.30.033s mot 1.30.046s...

_________________
/Markus Lefors
Citera
Lefors
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 476



Lefors skrev:
Björn Wirdheim spöade Christian Klien thumbs up.
Iof inte med mycket, 1.30.033s mot 1.30.046s...


Under första träningspasset... Klien var snabbare under andra.

_________________
/Markus Lefors
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 17347



Ferrari verkade spara på bitarna. MS körde väl bara fyra varv under första passet.
Vi får väl hoppas att Wirdheim körde med övertankad bil eller nåt i andra träningspasset.

1 M.SCHUMACHER Ferrari 1m24.718s
2 BARRICHELLo Ferrari 1m24.826s
3 TRULLI Renault 1m25.757s
-----
17 KLIEN Jaguar 1m27.724s
18 DA MATTA Toyota 1m27.807s
19 HEIDFELD Jordan 1m27.826s
20 WIRDHEIM Jaguar 1m28.781s
21 BRUNI Minardi 1m28.991s
22 BAUMGARTNER Minardi 1m29.708s
23 PANTANo Jordan 1m30.061s
24 GLOCK Jordan 1m30.291s

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8291



Lefors skrev:
Lefors skrev:
Björn Wirdheim spöade Christian Klien thumbs up.
Iof inte med mycket, 1.30.033s mot 1.30.046s...


Under första träningspasset... Klien var snabbare under andra.


Antagligen kör de väl inte med samma setup? Stallet vill väl inte se dumma ut heller antar jag? Dvs som kör med Klein ist för Björn? Så skulle Björn verkligen vara snabbare får han nog in och tanka 30-40 liter så att det inte längre går så fort.

Svenska media är ju lustiga dock? Så fort en svensk är med igen i F1 så är intresset skitstort och sporten helt accepterad, dvs inte utmålad som tobaksfrämjande miljöförstörare?
I DN, Svd, SVT, Tv4, Expressen, Aftonbladet och en massa andra ställen skrivs det hur mycket som helst om F1 helt plötsligt. Kul men det känns som kappvänderi.

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Colin
Forshaga
Här sen Jan 2003
Inlägg: 906



Andreas Zolnir skrev:
Grymt fint jobb av herr M.Schumacher, Åka ut och regera sådär
Väldigt bra produktion av tv4 med 4 st pålästa komentatorer och en programledare thumbs up
hoppas dom fortsätter så



Vilken underbar förare.............Första flygande varvet & skåpar ut konkurrenterna så där, hoppas helgen
fortsätter i samma tecken.

En av de bättre F1-sändningar jag sett i tv4, synd bara att det krävdes en svensk testförare för att
det rätta intresset skulle infinna sig i svensk media


Mvh

_________________
Mvh
Per Bodin
Karlstad


BMW M3 -97 bansmiskaren
BMW M5 -93
BMW 330i -01
BMW 323ti -99
Chevrolet Camaro SS 1LE -17
Citera
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3674



BTG skrev:
Lefors skrev:
Lefors skrev:
Björn Wirdheim spöade Christian Klien thumbs up.
Iof inte med mycket, 1.30.033s mot 1.30.046s...


Under första träningspasset... Klien var snabbare under andra.


Antagligen kör de väl inte med samma setup? Stallet vill väl inte se dumma ut heller antar jag? Dvs som kör med Klein ist för Björn? Så skulle Björn verkligen vara snabbare får han nog in och tanka 30-40 liter så att det inte längre går så fort.

Svenska media är ju lustiga dock? Så fort en svensk är med igen i F1 så är intresset skitstort och sporten helt accepterad, dvs inte utmålad som tobaksfrämjande miljöförstörare?
I DN, Svd, SVT, Tv4, Expressen, Aftonbladet och en massa andra ställen skrivs det hur mycket som helst om F1 helt plötsligt. Kul men det känns som kappvänderi.

Till skillnad ifrån så stora sporter som damernas skidskytte, etc., som alltid hårdbevakats...

_________________
/Anders Ytterström
#24, #64, #88
Citera
Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003
Inlägg: 4208



och några nationella fotbollsligor från en massa udda länder
Jag vill ju inte ens se fotboll från svenska och internationella matcher för bövelen

Mer motorsport i TV

_________________
Brukshäcksarsenalen:
Citroën Xsara Picasso 1,8 -05
Opel Vectra 1,8 -09
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8291



AndersY skrev:
Till skillnad ifrån så stora sporter som damernas skidskytte, etc., som alltid hårdbevakats...

Nja, du menar att där är det samma sak? Eftersom Magda inte är med så skrivs det inte längre något om det?
Jag tycker att kappvänderiet är beklagligt vilken sport det än handlar om. Givetvis tycker jag att F1 är speciellt i det fallet eftersom det är en av klotets största grejor. En F1-säsong är väl ungefär som ett sommar-OS i publik/TV-tittare?

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1716



Lennart Mäkinen skrev:
Ferrari verkade spara på bitarna. MS körde väl bara fyra varv under första passet.
Vi får väl hoppas att Wirdheim körde med övertankad bil eller nåt i andra träningspasset.

1 M.SCHUMACHER Ferrari 1m24.718s
2 BARRICHELLo Ferrari 1m24.826s
3 TRULLI Renault 1m25.757s
-----
17 KLIEN Jaguar 1m27.724s
18 DA MATTA Toyota 1m27.807s
19 HEIDFELD Jordan 1m27.826s
20 WIRDHEIM Jaguar 1m28.781s
21 BRUNI Minardi 1m28.991s
22 BAUMGARTNER Minardi 1m29.708s
23 PANTANo Jordan 1m30.061s
24 GLOCK Jordan 1m30.291s


Jag skulle nog tro att Wirdheim i första hand hjälpte till inför tävlingen med setup, däcksval och strategi. Hoppas jag iallafall. Men sen så hade han ju aldrig kört på banan innan och att han bara haft ett riktigt test med Jaguar.... Men när han väl kommer till Europa för att köra på banor han vunnit på lär det bli andra bullar

_________________
Rachid Rachid
Citera
Tobias Lindell
Linköping
Här sen Okt 2003
Inlägg: 649



Eric Josefsson skrev:
VA!!! NEEEJ jag fick för mig att det inte skulle vara förens i natt Hade ju köpt videoband o allt

Det var inte så konstigt, det var så det stod på deras hemsida fram tills för ett par minuter sedan..
Citera
Robert Reinsson
Almunge - Uppsala
Här sen Nov 2002
Inlägg: 287



Björns uppgift på fredagsträningen ÄR att samla in data till förmån för dom andra förarna. Framförallt däcksval, så att Klien och Webber kan koncentera sig på inställningarna och samtidigt spara på motorn, eftersom man kör med samma motor en hel tävlingshelg. bättre att nöta på med Björns bil många varv.

om han sedan skulle sätta en bra tid så mår det väl vara hänt, men det är inte hans uppgift, att köra "snabast" (även om det vore !!!!)

Jag gillar att det har blivit mer fokus på motorsport tack vare att Björn nu är inne i "finrummet", det är bara att tacka och ta emot thumbs up thumbs up

Race on, Björn

_________________
//Robban
Livsnjutare, inte bara med hjälp av bilar...
http://robsonsblogg.blogspot.se/
Citera
Tobias Lindell
Linköping
Här sen Okt 2003
Inlägg: 649



Enligt reportage i senaste AMS så var teamchefen imponerad av Björns feedback vid tester. Låter lovande..
Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1716



MarkWebber är tydligen också nöjd med Björne! Enligt autosport.com... Jag hoppas bara att alla inte tror att Björne har samma förutsättningar som Jaguars ordinarie förare.. För han ska ju som ovan skrev bara köra för att ge feedback...

_________________
Rachid Rachid
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 7961



Har inte hunnit kolla resultaten av den 2:a träningen ännu , får nog göra det NU!!

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
Corsa

Här sen Apr 2003
Inlägg: 482



Jag läste någonstans att BW skull köra med ganska så mycket bränsle. Kommer inte ihåg var jag läste det.

_________________
Ciao
Peter Söderlund

Ferrari 328 GTB | Alfa 159 Q4
Citera
Elitracing (åskådarracing)
Missa inte F1 träningen på 4:an...
1, 2, 3   >>
10713 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande