| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Prova stolar på Elmia?
|
896 besök totalt |
|
Prova stolar på Elmia?
Hej, Jag är på väg att köpa nya stolar till bilen men jag vill naturligtvis testa lite olika märken och varianter innan jag bestämmer mig. Därför undrar jag hur utbudet varit på Elmia tidigare år, vad finns det att prova och eventuellt köpa. Är mest sugen på FIA godkända modeller från Sparco, OMP, Corbeau, Recaro, Cobra etc. Har rätt långt att åka och vill inte chansa, för vad jag fattat är det typ 80% styling på Elmia. _________________ Magnus Lind |
|
_________________ Thomas Petersen 944 S -87, 924 -76, C32 AMG -02 For every difficult, complicated and complex problem there is a simple, easy to understand wrong answer. |
|
_________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
|
Det har varit lite olika mellan åren. Real Car brukar ha det mesta i Sparcos program uppställt, Lindberg import har funnit emellanåt, jag har knölat mig ner i någon Toora och OMP osv.
Som sagt, det varierar, men två-tre riktiga märken brukar alltid finnas representerade. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
![]() |
Allmänt banåkaforum
Prova stolar på Elmia?
|
896 besök totalt |