Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
MSCC
Nya hemsidan
1592 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41529

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Måste bara säga att den nya hemsidan är ett nice lyft!!!

www.mscc.se

thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Kristian J
Lästringe
Här sen Aug 2010
Inlägg: 178



Ser bra ut,men är inte riktigt färdig, eller....tex länkar

_________________
Kristian Jonsson
Citera
AndF
Lund
Här sen Okt 2005
Inlägg: 345

Moderator i ett av underforumen

Det jobbas konstant med hemsidan känns det som. Så det är skoj att det nya utseendet uppskattas!

Kristian om du menar länkar till externa hemsidor så har vi faktiskt plockat bort dem helt då det är väldigt tidskrävande att ha ett aktuellt länkregister, det vi hade tidigare var i ett enormt behov av uppdatering. Om du menar interna länkar på hemsidan som inte fungerar så får du jätte gärna upplysa mig så åtgärdar jag det omgående. (andreas@mscc.se)

Just nu jobbar vi hårt med att sammanställa alla resultatlistor från vårt klubbmästerkskap och Svenskt Sportvagnsmeeting bakåt i tiden. I klubben har det tävlats aktivt i över 50 år och så mycket som möjligt kommer att finnas på hemsidan, men det kommer att ta ett tag.

Redan nästa helg körs den första deltävlingen i årets klubbmästerskap på Knutstorp. Tillsammans med Historisk Motorsport Danmark är där över 80 anmälda.

_________________
- Honda CRX ED9 - Porsche 986 Boxster S
Citera
Kristian J
Lästringe
Här sen Aug 2010
Inlägg: 178



Tänkte faktiskt på externa länkar närmare bestämt Historisk Motorsport Danmark. Men visst, den hittade jag lätt ändå, no problem så. Kan man inte istället ha en länk som länkar in på någon annans länksida (så får de göra grovjobbet!! Fiffigt va!

_________________
Kristian Jonsson
Citera
Björno
Skanör
Här sen Apr 2011
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


också mina komplimanger! Riktigt kul att se!
Björn

_________________
Björn Olsson
Citera
MSCC
Nya hemsidan
1592 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande