Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4746 besök totalt |
Re:
Kör ni Fredag morgon kl.?????????????????? ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Vi som även är medlemar på autolife täntke samlas vid shell kl 09.00 på fredag den shell som är efter e4an vid tumba eller vad det heter, vid samma avfart som till biltema vid botkyrka
jag hoppas verkligen jag kommer hem med flyget från london på torsdag kväll pga av askan så jag kan komma ![]() _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
||||
Re:
Alltid kul att samåka, men om vi åker 9 ifrån shell så har jag svårt att se att bilen är raceready på pitlane kl 11 utan att grovt överskrida svea rikes lagar ![]() Besiktningen brukar ta rätt lång tid...däck ska tryckmätas och kläder ska bytas, ev ska passagerarstol ur o lite annat pill... |
||||
Tobias och ev. övriga som vill komma fram i tid. 08,30 vid Schellmacken borde räcka. Vi syns där!!
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4746 besök totalt |