Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Mugello Server 3
2934 besök totalt
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241


Trådstartare
Resultat från server 3

Mycket städad rejsing det jag såg!

Grattis medaljörerna!


_________________
Pär Hylander
Citera
Åke Wallebom
Åkersberga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 542



Det här var ju helt klart bästa racet hittills! och att jag säger det även fast jag hamnade SIST efter att ha legat 25 sekunder före A Andersson säger en hel del!

Jäkligt bra jobbat AA :-) Var grymt stressad halva loppet när jag såg tiondelarna ticka ner i en rasande takt!

Var med om kanske 5-6 st omkörningar och allt jag såg gick schysst till! Såg bara att 1:an och 2:an hade nåt fuffens för sig där i tätstriden men annars var det här nästan som på riktigt?? :-D

Grymt skoj iaf. Blev väldigt många närstrider bak i fältet... HEHE =)

Pär, skickar du din replay-fil till mig så lägger jag ut den på nätet, för host'ens replayfil är nog bäst.

_________________
/ Åke Wallebom (oak)
www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass.
Citera
Ove Mörk
Skara
Här sen Jan 2003
Inlägg: 259



Kanonkul race! thumbs up
Fast efter halva loppet hamnade jag i ett lite vaccum för mej själv, efter det att Pär kört av. Åt de två där framme fanns inget att göra...

Fast det var skoj att jaga dej Pär och samtidigt hålla ett öga på de bakomvarande.

_________________
/Ove Mörk
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Vi körde på varandra några gånger i täten men det blev rättvisst till slut. Ser man det så här i efterhand så va det dumt å bråka eftersom vi hade fått bättre totaltid Men kul va det

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241


Trådstartare
Jaså det var kubbning därframme! Måste kolla replayen

Tyckte ove var så liten i backspeglen, märkte att jag kunde dra ifrån om jag lå på, försökte intala mig att inte tappa skärpan, gick inte så bra.... först en liten sladd, sen 10 sekunder senare en rejäl. Grattis ove som som höll huvet kallt! (misstänkt lik Donnington... )

oak, filer är mailade! Posta din url här!

_________________
Pär Hylander
Citera
Viktor Pousette
Kalmar
Här sen Jan 2003
Inlägg: 416



Jo vi var nog lite heta på gröten Samuel, men va fasen vi får väl styra upp de nästa söndag och göra de lite snyggare

_________________
mvh Viktor Pousette
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4704

Hjälpmoderator

oak: Hur får man med en vcr-fil här??? Jag har en från Server#4

_________________
May the Downforce be with you

Team Swedish Racing Mates
Citera
Åke Wallebom
Åkersberga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 542



Maila replayfiler till mig så lägger jag upp dom när jag ser dom! =)

ake@ake.nu

_________________
/ Åke Wallebom (oak)
www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass.
Citera
Åke Wallebom
Åkersberga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 542




_________________
/ Åke Wallebom (oak)
www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass.
Citera
Andreas A
Luleå & Mörbylånga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 797



Tack så mycket.

Jo det var allt spännande Åke, klockan där uppe till vänster som tickade ned lite hela tiden sporrade mig något oerhört.

Att det är sådan skillnad på att jaga eller vara jagad det trodde jag inte, jag blir iaf hypernervös när man har bilar i backspegeln. (tur man har ratt med bra grepp.)

_________________
Andreas Andersson
YB Motorsport
Citera
Racingsimulatorer
Mugello Server 3
2934 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande