Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1678 besök totalt |
Corner Weight; Betala i kassan! Pling!
Finns det något ställe i Stockholm/Uppsala-området, där man kan rulla in, ställa bilen på vågar, få ett CW-protokoll och sedan betala en, två, eller tre hundringar i våghyra? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
Det finns ett ställe jag känner till i södra Stockholm där man kan cornerweighta bilen. Jag brukar göra det gratis...
Ice, hör av dig till mig så kan du få info. _________________ ------------------------------------------------------- Daniel Lindgren |
||||
Tack för senast (seminariet med BMW Sport Club). Hoppas din nya websida blir klar snart så man får se hur den blir ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Jag tänkte precis skriva: "Jag har skickat frågan till BCT, men de har inte svarat", då jag såg vem som skrivit inlägget. Välkommen Kjell, ![]() Vad tar du för att, enbart, göra en CW-mätning? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
Magnus: Borde inte Kjell ha titeln Guru under sin Avatar; eller skall han först tjäna in titeln här på Rejsa? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1678 besök totalt |