Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Forza Mattias 2012 -- Stöd för Mattias Andersson i TTA
2454 besök totalt
49er
Linköping
Här sen Nov 2004
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Hej!

Jag har talat lite med Magnus Thomé om hur vi försöker stötta Mattias i TTA och han föreslog att jag skulle starta en tråd här.

Jag är bland annat sekreterare i Club Alfa Romeo sedan en längre tid. Forza Mattias var ett initiativ som började 2008 när Mattias hade en massiv krasch på Sturup i sin Alfa i STCC. Spontant började klubbmedlemmar och andra Alfisti donera några kronor till reparationen. För att ta hand om det praktiska använde vi klubben som samlande länk och överlämnade en symbolisk check till Mattias på Gelleråsen.

Det utvecklade Mattias och jag, som också hör hemma i Linköping, till ett koncept för 2009 med en grupp som stöttade Mattias ekonomiskt -- Forza Mattias. Under åren sedan dess har gruppen fortsatt och vi har arbetat på olika sätt att hålla kontakt med MA:GPs supporters. Jag har också lärt känna Mattias och teamet och är imponerad av hur de, som mindre privatfinansierat team, lyckats vara med i absoluta toppen. Dessutom är Mattias en trevlig kille som jag gärna arbetar med.

Därför kommer jag att fortsätta att stötta Mattias även under 2012, trots att Alfan inte längre finns med i bilden eller rättare sagt är parkerad i garaget :-)

Det var ett rätt unikt arrangemang i STCC och kommer troligen att vara det även i TTA. Supportergrupper finns det andra men just att vara med och bidra med en liten slant till tävlandet är speciellt.

Ett bidrag på 400 kr eller mer ger dig en del förmåner och möjligheter att träffa Mattias och inspektera bilen. både hemma hos honom och i samband med en del av TTA-tvälingarna.

Vi du också vara med finns all information i detta blad på MA:GPs hemsida:
http://www.magp.se/sidadmin/bildbanken/File/Forza_Mattias/Forza_Mattias_1_2012.pdf?PHPSESSID=e185d206337fdca94e3c60d72bfdce47

Har du frågor, hör av dig till mig på bo.hasselblad@tvc.se eller 073-941 53 01.

Hälsningar,
Bo Hasselblad

_________________
(oo=V=oo)
Bo M. Hasselblad
Linköping
Alfa Romeo 155 2.0 TSpark 16V Sport '96
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41498

Forumägare
Forumägare

Finns allt möjligt att kika på på Mattias hemsida: http://www.magp.se/index.php?sida=13

_________________
Magnus Thomé
Citera
trocade
Stockholm
Här sen Aug 2008
Inlägg: 706



Jag tror iaf att det här stämmer, men man kan stötta Mattias genom att roa sig med gokart också

_________________
Niklas Jonsson
LMS Crew
-- VW GTI Clubsport
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41498

Forumägare
Forumägare

trocade skrev:
Jag tror iaf att det här stämmer, men man kan stötta Mattias genom att roa sig med gokart också


Verkligen!!!!

http://www.magp.se/index.php?sida=12 thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 7961



KUL , hoppas verkligen har får framgång i Elitserien.
Har alltid gillat Mattias thumbs up

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
Allmänt banåkaforum
Forza Mattias 2012 -- Stöd för Mattias Andersson i TTA
2454 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande