Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16 >> 40 besök senaste veckan (75719 totalt) |
Re:
Hrrum, jo det är ju sant men då hamnar jag i samma klass som er med roterande ljuddämpare och ca 1000 hk ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
Re:
Joo.. nu hade jag ju typ 300 förra året men men;) _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Nu är det bestämt, blir GT3 Cup challenge i år.
http://www.gt3cupchallenge.se/ 5 st race ā 35 min. Ska bli ruskigt spännande och otäckt. 3 race med SSK och 2 med TTA. Dax att börja träna så man orkar köra. Siktar på 2 mil löpning i veckan till att börja med ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
Re:
Kul!! Men... trodde de skulle köra med obligatoriskt med två förare med byte i loppen i år? _________________ ![]() |
||||
Re:
Nej, inte i Challenge. Det var i SRLs GTA och GTB. Ganska rörigt just nu när allt flyttas runt och byter namn ![]() Challenge blir (vad jag tror) det nya Carrera Cup. Den delas in i A och B klass där A är för nyare bilar (2011-2012) som kör alla race med TTA. Klass B för bilar 2010 och äldre och det är där jag ska köra med min gamla bil ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
Re:
Njaee, Endurance är bara en timme + ett varv ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
|
||||
Re:
Det ä ju en "när"bild ![]() ![]() ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
Re:
Ahhhh... såklart! ![]() |
||||
Jag trodde det var något i metall först... men kan det vara slicks?
![]() |
||||
Re:
![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16 >> 40 besök senaste veckan (75719 totalt) |