Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
4228 besök totalt |
SÄLJES: Biltransport Trailer -09 SÅLD!
Mycket fint släp av märket EDUARD från Holland, som jag inte använder så mycket nu när Quattron mest står. En ägare. Har bara gått 2 vändor till ![]() Lampor ytbytt till led på gummiarm, även nr bel. Vinsch, dock rostig vajer, tydligen vanligt? Stoppklossar i stål(flyttbara se bild) Ramper: 2,5 meter och låg lasthöjd ca 400mm. I trafik första gången 2009-08-03 Ska bes första gången 2013-08-31 Skatt:360kr Totalvikt: 2000kg Tjänstevikt: 490kg Lastvikt: 1510kg Lastmått: Längd 3900mm i verkligheten (4100mm på pappret) Bredd: 1940mm Totallängd: 5500mm Totalbredd: 2490mm Långt axelavstånd 850mm, stabil gång även i hög fart(90-100) Pris: 28000kr (ej avdragbar moms) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||
hmmmm de h'r var intressant.
Men är skeptisk till om porschen går upp på det :-( Får mäta lite. är det 1940mm invändigt i släpet? Ha det _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
Re:
Ja, så när som på bultarna som håller spännöglorna, men dessa går ju att flytta. Måttet är "mellan balkarna" Får gärna prova om du vill, men är ju lättast att mäta först. Höjden är det säkert inga problem med. ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||
Jag har en exakt likadan till min Corvette som väger 1490kg och den kärran funkar kanon!.
![]() Vagnen har så låg egenvikt att man med lätthet flyttar runt på den själv på uppfarten, även med lite uppförsbacke. ![]() //Ricky. _________________ Ricky Berg Corvette 1972 |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
4228 besök totalt |