Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
KÖPES Bilar
Köpt!
1732 besök totalt
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3652


Trådstartare
Jag letar efter en hygligt fin bruksbil för max 50k! Karv är helst rostfri och dragkrok. Har tittat på en del 9-5:or men verkar var hopplöst med rost på alla! Gärna inte allt för långt från Gävle.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5296



Sluta leta saab 95. ALLA för de pengarna har rost i bakre hjulhuset där hjulhuset möter sparklådan. Inte sett någon som hittils har klarar sig från denna åkomma.

BMW E39 skulle jag satsa på, dock rostar dessa vid bagageluckan samt hjulhus främst bak.

_________________
R0b1n F0rsb3rg
______________________
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3652


Trådstartare
robber skrev:
Sluta leta saab 95. ALLA för de pengarna har rost i bakre hjulhuset där hjulhuset möter sparklådan. Inte sett någon som hittils har klarar sig från denna åkomma.

BMW E39 skulle jag satsa på, dock rostar dessa vid bagageluckan samt hjulhus främst bak.


Jo jag har nog insett att Saab 9-5 är ringet för mig! Tittade faktiskt på en 9-5 2004 i helgen som var rostfri vid bakhjulen MEN var tok rostig under istället! E39 har jag full koll på då jag ägde en 525-04 tills i fredags som jag var tvungen och sälja då jag delade den med exet. Har hittat en äldre, 523-98 som verkar lovande, ska se om jag kan ta en titt på den.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3652


Trådstartare
Varierade mig riktigt mycket och köpte en 525 E39 sedan!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
KÖPES Bilar
Köpt!
1732 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande