Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Har du sportbil eller rallybil och vill hjälpa MinStoraDag?
2 besök senaste veckan (12941 totalt)
peder711
Täby
Här sen Maj 2011
Inlägg: 35


Trådstartare
Hej!

Jag jobbar en del med MinStoraDag och arrangerar bland annat minstoraracedag som i år blir av på mantorp med 100-150 sportbilar som kommer köra 50-60 svårt sjuka barn och deras familjer under en heldag i september.

Nu har jag fått en separat förfrågan från dem från en 12-årig kille som älskar rally. Han vill gärna åka i en så häftig rallybil som möjligt.

Familjen bor i Ludvika men de kan förflytta sig en bit om det skulle vara så. Det handlar om att ge lite av sin tid till någon som garanterat kommer uppskatta det!

Vill ni själva eller känner någon som kan tänkas ställa upp så hör av er till mig via mail på info@racingrascals.se

Tack på förhand!

Peder Karlsson

_________________
Peder Karlsson
Citera
Daniel Steiner
Sjöbo
Här sen Apr 2003
Inlägg: 4221

Hjälpmoderator

peder711 skrev:
Hej!

Jag jobbar en del med MinStoraDag och arrangerar bland annat minstoraracedag som i år blir av på mantorp med 100-150 sportbilar som kommer köra 50-60 svårt sjuka barn och deras familjer under en heldag i september.

Nu har jag fått en separat förfrågan från dem från en 12-årig kille som älskar rally. Han vill gärna åka i en så häftig rallybil som möjligt.

Familjen bor i Ludvika men de kan förflytta sig en bit om det skulle vara så. Det handlar om att ge lite av sin tid till någon som garanterat kommer uppskatta det!

Vill ni själva eller känner någon som kan tänkas ställa upp så hör av er till mig via mail på info@racingrascals.se

Tack på förhand!

Peder Karlsson


Jag slängde ut en blänkare och det verkar kunna lösa sig. Hör av mig vidare via mail.

_________________
Daniel Steiner
Citera
peder711
Täby
Här sen Maj 2011
Inlägg: 35


Trådstartare
Hej!

Ja jag har fått ett par mail i brevlådan så detta ser ut att lösa sig perfekt!

Ni råkar inte känna en duktig motivlackerare också?:-) En annan ung kille som har det som största intresse, så jag letar även efter en sån.

Tack för responsen!

Peder

_________________
Peder Karlsson
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



peder711 skrev:
Hej!

Ja jag har fått ett par mail i brevlådan så detta ser ut att lösa sig perfekt!

Ni råkar inte känna en duktig motivlackerare också?:-) En annan ung kille som har det som största intresse, så jag letar även efter en sån.

Tack för responsen!

Peder


www.flickan.com

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



Svartlock skrev:
peder711 skrev:
Hej!

Jag jobbar en del med MinStoraDag och arrangerar bland annat minstoraracedag som i år blir av på mantorp med 100-150 sportbilar som kommer köra 50-60 svårt sjuka barn och deras familjer under en heldag i september.

Nu har jag fått en separat förfrågan från dem från en 12-årig kille som älskar rally. Han vill gärna åka i en så häftig rallybil som möjligt.

Familjen bor i Ludvika men de kan förflytta sig en bit om det skulle vara så. Det handlar om att ge lite av sin tid till någon som garanterat kommer uppskatta det!

Vill ni själva eller känner någon som kan tänkas ställa upp så hör av er till mig via mail på info@racingrascals.se

Tack på förhand!

Peder Karlsson


Jag slängde ut en blänkare och det verkar kunna lösa sig. Hör av mig vidare via mail.


Mantorp Park har ju en "off-road" slinga - kan ju hända att den går att nyttja så det blir en rally-grus-singa med ?

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
peder711
Täby
Här sen Maj 2011
Inlägg: 35


Trådstartare
vi var på mantorp 2010 med minstoraracedag och då hade vi ett gäng rallybilar med som körde den slingan. Var mycket uppskattat bland barnen. Jag hoppas få till det i år igen.

_________________
Peder Karlsson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Bumpar denna, Peder söker efter några coola rallyjärn som barnen skulle gilla thumbs up


Söndag 16'e september på Mantorp

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Peder skrev:
Vi behöver pusha för att vi har grusslingan på söndagen också så att lite rallyjärn anmäler sig! Här är länken till lite info om söndagen:

http://www.autolife.se/page/68863/ och en direktlänk till anmälan:

http://simpelsignup.se/event/11522-minstoraracedag-2012

_________________
Magnus Thomé
Citera
andreasEVO
växjö
Här sen Okt 2007
Inlägg: 243



med tanke på att dom åker sm i linköping fredag-lördag den helgen borde det ju går att fixa tycker jag, kolla med Joge och P-A Sääv borde ju finns någon där! ska länka tråden på facebook med

_________________
Andreas Sigfridsson
www.asmotorsport.se
Hybrid skydd, Stilo, Sparco, Alpinestars
Citera
peder711
Täby
Här sen Maj 2011
Inlägg: 35


Trådstartare
Vi har fått kanonkontakt med ett rallygäng som helt riktigt åker sm i närheten dagen innan så det ser ut som att det blir ett fint startfält även på grusslingan!

_________________
Peder Karlsson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

peder711 skrev:
Vi har fått kanonkontakt med ett rallygäng som helt riktigt åker sm i närheten dagen innan så det ser ut som att det blir ett fint startfält även på grusslingan!


thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Kollade precis av med Peder och det finns fortfarande behov av fler skojiga bilar till barnens dag på söndagen. Ta tillfället i akt och anmäl dig och din bil. Du får både komma till Mantorp och glädja sjuka barn på en och samma gång, ganska klockrent va?

Söndag den 16'e September
Maila: info@racingrascals.se




PS:
Det finns även några lediga platser kvar på lördagens "vanliga" banträff!
Mer info: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=82755






En artikel från tidigare år från Min Stora RaceDag: LÄNK till artikel som pdf

_________________
Magnus Thomé
Citera
Allmänt banåkaforum
Har du sportbil eller rallybil och vill hjälpa MinStoraDag?
2 besök senaste veckan (12941 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande