Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2012-05-24 Kvällskörning Anderstorp Långa 17.00-20.00
1, 2, 3, 4   >>
2 besök senaste veckan (15391 totalt)
dp81
Halmstad
Här sen Mar 2005
Inlägg: 178


Trådstartare
Tack Maciek & C:o för en kanonträff!

Om någon hittade en gopro kamera så var det min

_________________
Daniel Paulsson
BMW 330i
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105



Kan bara instämma.

Enormt tack till Maciek som orkade driva detta, i synnerhet när han väl inte ens fick vara ute själv och rasta Volvon?

Det enda som jag reagerade på var avsaknaden av en ambulans eller någon form av stand by räddningspersonal, vilket jag faktiskt trodde skulle vara på plats...

Men alla höll sig ju lugna, bra beteende ute på asfalten och inga större incidenter thumbs up

_________________
Peter Sternersson
Citera
Gradin
Lerum
Här sen Jun 2006
Inlägg: 42



Tack för en underbart go kväll! Riktigt gött med 3 timmars Open Pitlane.

_________________
Andreas Gradin

Volvo 242 T5
Volvo V70 2,4d -07
Volvo V70 GLT -99
Volvo S60 D5 -04
Citera
Wesly
Borås
Här sen Jan 2011
Inlägg: 9



Även jag vill tacka för en trevlig eftermiddag på banan, första för mig på många år & första med mittmotor och högerstyrt.

Ska kolla igenom framvagnen lite och ha med mig en extra uppsättning hjul nästa gång så man kan/vågar köra lite mer.

/ Jonas Lotus Exige

_________________
Jonas West
Citera
Markai
Göteborg
Här sen Maj 2011
Inlägg: 12



Även jag vill tacka för en kanon träff!
Det som va lite trist va väl ferrari bilarna som skulle köra om så tight att jag själv va tvungen att köra ut med två hjul i gräset för att hålla ett säkert avstånd trots att jag lämnade enormt mycket plats åt dom. Men några "sånna" finns alltid med tyvärr!
Men tack Maciek, hoppas det blir fler träffar!

_________________
Alexander Markai
Citera
Nanker
Kalmar
Här sen Aug 2005
Inlägg: 56



Även jag tackar!

Kom oanmäld och spontant direkt från jobbet och hade trevligt!

Kunde köra hem själv denna gången också.

_________________
Tobias Nanker
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8814

Hjälpmoderator

Vadå också Även det bruna eländet tog sig hem för egen maskin. å andra sidan gjorde den nog inte tio varv på plats... Kameran var igång när farsan körde, och han skojade inte om rök i coupen... Så på söndag skall jag pilla vevhusventilation på 944-an.

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Nanker
Kalmar
Här sen Aug 2005
Inlägg: 56



OK, syftningsfel
Edit: Å denna gången kunde jag till och med köra skiten hem!

Eftersom 944:an höll hela vägen hem, gasade ni för lite på plats.

_________________
Tobias Nanker
Citera
fpn
Smålandsstenar
Här sen Apr 2008
Inlägg: 176



Lite film från Johans R8, tvyärr så körde han slut på bromsbelägg ganska omgående

Citera
pillee
kalmar
Här sen Aug 2006
Inlägg: 133



Nanker skrev:
Även jag tackar!

Kom oanmäld och spontant direkt från jobbet och hade trevligt!

Kunde köra hem själv denna gången också.



Även jag hade skitskoj,

mvh Pillee

_________________
Peter Infang
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41392

Forumägare
Forumägare

fpn skrev:
Lite film från Johans R8, tvyärr så körde han slut på bromsbelägg ganska omgående

http://www.youtube.com/watch?v=HKGDhhwpR6I

Jösses vad det skottar på, kör ju om Radicalen bara byebye!

_________________
Magnus Thomé
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8814

Hjälpmoderator

Vad åkte du i Peter? senast vi sågs var det en blå 9000 tror jag, men det minns jag inte att jag såg nån.

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
JBASP
GÖTEBoRG
Här sen Jan 2007
Inlägg: 27



...fast det kanske va så att Radicalen släppte förbi honom!

_________________
Johan Thanasinaris
Citera
Nanker
Kalmar
Här sen Aug 2005
Inlägg: 56



P.P. skrev:
Vad åkte du i Peter? senast vi sågs var det en blå 9000 tror jag, men det minns jag inte att jag såg nån.


Och kollega med Bosse?

_________________
Tobias Nanker
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41392

Forumägare
Forumägare

JBASP skrev:
...fast det kanske va så att Radicalen släppte förbi honom!


Jo, det är ju alltid lurigt med avkylningsvarv osv. Men man kan ju glädjas ändå även om det egentligen inte är befogat riktigt riktigt thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
JBASP
GÖTEBoRG
Här sen Jan 2007
Inlägg: 27



Magnus Thomé skrev:
JBASP skrev:
...fast det kanske va så att Radicalen släppte förbi honom!


Jo, det är ju alltid lurigt med avkylningsvarv osv. Men man kan ju glädjas ändå även om det egentligen inte är befogat riktigt riktigt thumbs up


Absolut!

_________________
Johan Thanasinaris
Citera
pillee
kalmar
Här sen Aug 2006
Inlägg: 133



P.P. skrev:
Vad åkte du i Peter? senast vi sågs var det en blå 9000 tror jag, men det minns jag inte att jag såg nån.


Hade en grön med röda framkärmar denna gången

mvh Pillee

_________________
Peter Infang
Citera
pillee
kalmar
Här sen Aug 2006
Inlägg: 133



Nanker skrev:
P.P. skrev:
Vad åkte du i Peter? senast vi sågs var det en blå 9000 tror jag, men det minns jag inte att jag såg nån.


Och kollega med Bosse?


Det stämmer

mvh pillee

_________________
Peter Infang
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3800



Vilken go kväll det blev

Tack alla som kom och körde men framförallt alla ni som förbetalade till mig långt innan , det är tack vare er träffen blev av thumbs up Ni vet vilka ni er

Hela kvällen blev ju kanon tyckte jag , själv så började jag som bärgningsbil ( ja Volvon fick agera bärgare )
Inga allvarliga incidenter bara några avkörningar i gräset , en Viper med spräckt kylarslang och en Corvette som läckte soppa men annars helt lugnt thumbs up

Ett stort tack till min garagegranne Jonas (Texas ) som ställde upp och gick runt med mig för att ta betald samt bockade av i listan för alla förbetalda samt satt i ledartornet . Stort tack till AUDI folket Ulrich Stefan samt Fredrik som ställde upp och agerade depåvakter samt bärgade bilar som fick stopp så att jag själv fick köra , Tack Ante ( Gradin ) för att du lånade ut dragbilen till Audikillarna så dom kunde hämta upp bilar på banan , samt andra som mer eller midre vart delaktiga i träffen thumbs up

Fick i alla fall kört 1,5 tim med 2 depåbesök på grund av en siliconeslang som envisades med att hoppa av tryckröret när man låg på femman och matade för fullt på långa rakan .

Så sammanfattningsvis tyckte jag själv att detta fungerade utan större problem varken utanför eller på banan , alla skötte sig kanoners för meningen var att ha det på en kompisnivå utan massa konstiga regler och lagar .

Nu sitter jag och kollar lite datum för en höstkväll i september om det finns intresse för det givetvis .


Nu väntar vi bara på bilder

_________________

--VVTS--
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3800



Peter_1982 skrev:
Kan bara instämma.

Enormt tack till Maciek som orkade driva detta, i synnerhet när han väl inte ens fick vara ute själv och rasta Volvon?


Tack själv och visst blevbdet några varv med Volvon


Peter_1982 skrev:


Det enda som jag reagerade på var avsaknaden av en ambulans eller någon form av stand by räddningspersonal, vilket jag faktiskt trodde skulle vara på plats...

Ska man hyra in en ambulans så blir det helt annat pris , visst kan man göra det men då får man höja avgiften för körningen eller så får det till mera folk som kör .
Personal fanns ju hela tiden i utsläppet , depå bil agerade jag första timmen sen stog det en V70 som användes

_________________

--VVTS--
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3800



Markai skrev:
Även jag vill tacka för en kanon träff!
Det som va lite trist va väl ferrari bilarna som skulle köra om så tight att jag själv va tvungen att köra ut med två hjul i gräset för att hålla ett säkert avstånd trots att jag lämnade enormt mycket plats åt dom. Men några "sånna" finns alltid med tyvärr!
Men tack Maciek, hoppas det blir fler träffar!


Jag tyckte det var roligt när dom gjorde det , fast så tajt upplevde inte jag det , men desto roligare var det att ge dom motstånd för på rakan hade dom väldigt svårt att komma om

Vill ni köra mer så fixar vi fler träffar

_________________

--VVTS--
Citera
Eftersnack
2012-05-24 Kvällskörning Anderstorp Långa 17.00-20.00
1, 2, 3, 4   >>
2 besök senaste veckan (15391 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande