Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8460 besök totalt |
Re:
Mäc, Öberg: Ska jag boka Skogstorp för lite gokart den 25:e? Tid?
Fränt ![]() _________________ Sebastian Gottfridsson ![]() Mazda Rx-7 -94 |
||
Skaffa dig en sjua så du kan vara med i SS istället!
![]() Föresten så väntar jag fortfarande på dina bilder från förra Superstage, 2010... ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
Pratade lite med Zebb på telefon ikväll (ett snabbsamtal på 2h 20 min eller nåt sånt
![]() Vi kom hursomhelst fram till att det enbart är för att du kommer komma sist som du inte vågar köra gokart med oss Marcus. _________________ Martin Öberg ![]() |
||
_________________ Sebastian Gottfridsson ![]() Mazda Rx-7 -94 |
||
Re:
Lätt! ![]() Du kan väl få med dig Oskar och lite folk eller? _________________ Martin Öberg ![]() |
||
Har fått ett återbud. Tobias Eriksson, Porsche 944 S2 som hade plats 1 i reservlistan har nu fått chansen.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
Jag har en bil som rullar och möter upp i Emmaboda om jag hittar dit.
Kompressorn kan jag ta med i en kartong om det är nödvändigt för att få vara med. Det blir Svarten som får göra jobbet så börja SVETTAS nu grabbar. Var bor man ?? Några tips!!! Hittar inte ditt Bankkto Marcus. PM:a mig det Så kanske det kommer en peng som du får betala tillbaka när jag hängt av alla 7:or. ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
Nu har alla betalat.
Anmälningslista 1. Torbjörn Ask, Ford Sierra Cossie RWD 2. Marcus Svensson, Mazda RX-7 -95 3. Sebastian Gottfridsson, Mazda RX-7 -93 4. Johan Löfberg, Saab 9000 5. Jesper Olofsson, Mazda RX-7 FD 6. Björn Hall, Volvo 850 GLT 7. Kristian Larsson, Mazda 323 GTX -89 8. Johnny Karlsson, Opel Speedster 9. Martin Viberg, BMW Z3 Compressor 10. Johan Hall, Porsche 993 3,8 11. Tobias Eriksson, Porsche 944 S2 12. Matthias Karlsson, Evo 3 13. Lennart "Captain Slow" Pettersson, Mazda RX-8 Fet text = betalat. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
Re:
Typiskt Rx7:a ägare. ![]() Köra med psykisk tortyr och på det sättet försöka vinna fighten i förväg. ![]() Men jag har motmedlet ni aldrig kan övervinna. MAMMA POJKARNA ÄR DUMMA MOT MIG, BUUUU!!!!!!!!!!! ![]() vAD SÄGER NI NU DÅ 7-SOVARE ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
Nu börjar det närma sig.
Fick ett återbud idag, så då är det förste reserv Niklas Rosell som får chansen. Anmälningslista 1. Torbjörn Ask, Ford Sierra Cossie RWD 2. Marcus Svensson, Mazda RX-7 -95 3. Sebastian Gottfridsson, Mazda RX-7 -93 4. Johan Löfberg, Saab 9000 5. Jesper Olofsson, Mazda 323 GTX & Volvo 850 GLT 6. Björn Hall, Volvo 850 GLT 7. Kristian Larsson, Mazda 323 GTX 8. Johnny Karlsson, Opel Speedster 9. Martin Viberg, BMW Z3 Compressor 10. Johan Hall, Porsche 993 3,8 11. Niklas Rosell, Nissan 200sx s13 -89 12. Matthias Karlsson, Evo 3 13. Lennart "Captain Slow" Pettersson, Mazda RX-8 Fet text = betalat. Reservlista 1. Fredrik Almquist, Audi S4 2. Magnus Lidholm, BMW E30 Startlista: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AgBDQpSSC4ksdFdBUUFkb2s2OGd2NklicjhLN1R6UXc _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8460 besök totalt |