Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Bra och stabil universalhållare för mobil?
1 besök senaste veckan (3641 totalt)
Davve
Åby, Växjö
Här sen Mar 2005
Inlägg: 2071


Trådstartare
Köpte mig nyligen en ny (och denna gången en vass) mobil och har tänkt börja filma mina bravader på banorna. Kompletterade idag med en hållare jag trodde var bra från Jula http://www.jula.se/mobilhallare-934011 och testade filma lite på vägen hem. Total besvikelse! Tycker inte den är stabil nog. thumbs down Den gungar mycket i halsen så att säga. Nu körde jag förvisso på skumpig landsväg i hårt fjädrad bil och förväntar mig bättre stabilitet på en slät bana men jag undrar ändå vad ni andra kör med för hållare, ni som är nöjda alltså. Tips mottages tacksamt!

Dock verkar den sitta bra som f-n på rutan åtminstone. thumbs up

_________________
David Glantz
Jaguar, Mini och några till.
Banbil (såld): BMW 318ti Compact -95
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Kolla med brodit.se dom är VM i hållare

Davve skrev:
Köpte mig nyligen en ny (och denna gången en vass) mobil och har tänkt börja filma mina bravader på banorna. Kompletterade idag med en hållare jag trodde var bra från Jula http://www.jula.se/mobilhallare-934011 och testade filma lite på vägen hem. Total besvikelse! Tycker inte den är stabil nog. thumbs down Den gungar mycket i halsen så att säga. Nu körde jag förvisso på skumpig landsväg i hårt fjädrad bil och förväntar mig bättre stabilitet på en slät bana men jag undrar ändå vad ni andra kör med för hållare, ni som är nöjda alltså. Tips mottages tacksamt!

Dock verkar den sitta bra som f-n på rutan åtminstone. thumbs up

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Davve
Åby, Växjö
Här sen Mar 2005
Inlägg: 2071


Trådstartare
Ska leta upp något med fasta armar och skruva fast i instrumentbrädan. Det gick dock bättre att filma med min nya hållare på bana än skumpig landsväg, men bättre behövs.

_________________
David Glantz
Jaguar, Mini och några till.
Banbil (såld): BMW 318ti Compact -95
Citera
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Bra och stabil universalhållare för mobil?
1 besök senaste veckan (3641 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande