Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1934 besök totalt |
2012-09-03 Prova på bankörning på Sviestad - medlemskväll
Måndag 3/9 är det dags igen för bankörning på Sviestad, då är banan enbart öppen för medlemmar i LMS (Linköpings Motorsällskap) som dessutom kör gratis! Första utsläpp kl 17:00. Banan stänger kl 20:00. Du kan komma när du vill under den tiden. Vi släpper in bilar i depån så ofta vi kan. Om det är många bilar kör vi 15 minuters pass. Pris: Gratis för medlemmar i Linköpings Motorsällskap. (Om du inte har Racing, Rally, Karting, eller Folkracelicens så tillkommer dock 100 kr för PR-licensen.) Serveringen kommer att vara öppen. Där kommer det finnas Kaffe/Te, läsk och lättare tilltugg. Mer info finns på http://www.lms.se/web/_pages/index_s Smidigt om ni även skriver ut och fyller i startblanketten: http://www.lms.se/banrace/startblank Välkomna! Rikard PS Medlemskap kan lösas på plats och kostar 350 kr. DS _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Sicken tur att man är medlem! Nu måste jag försöka komma ner!
![]() Kanske vore bra om man även på LMS hemsida skrev att det bara var för medlemmar på datumet för 3/9? Tråkigt om någon åker långt och inte är medlem och inte vill bli... eller? |
||||||
Re:
Som om jag minns rätt, men du kan vara medlem i flera klubbar men kan bara ha licensen utfärdad på en klubb. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re: 2012-09-03 Prova på bankörning på Sviestad - medlemskväl
Medlemsskap + körning, 100 kr billigare än vad en kvällskörning normalt kostar för icke medlammar. ![]() _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||
|
||||||
Re:
Men skulle vara bra att få svar från dom. Lägger man inte upp en "inför" tråd för att sprida reklam och svara på frågor för eventet? _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
||||||
Re:
Men det är ju inte LMS du ska fråga det om, det är ju SBF som sköter dylika frågor. Men mig veterligen kan du vara medlem i hur många klubbar du vill men bara ha licensen knuten till en klubb. Jag är t.ex för närvarande medlem i två klubbar, men hara bara licensen i den ena givetvis. Inga problem för mig än så länge iaf... ![]() |
||||||
Re:
Ydre MK, hmmm, njaaa? ![]() ![]()
Vilken sorts licens har du? Finns det timeattacklicens? TA går väl att åka med godtycklig bilsportlicens förutom virtuell och radiostyrd? Givetvis så är det bra om frågan kan besvaras. Skulle det vara så att din licens inte gäller så är det inte värre än att det kostar 100 kr extra. Ser ut att bli fint väder imorrn. ![]() _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||
Man kan som tidigare sagts vara medlem i flera klubbar.
Eftersom vi kör under SBF så är det sådana licenser som gäller. Jag är inte så insatt i driftingen, men är den licens du har en SBF-licens så behöver du ingen PR-licens. Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1934 besök totalt |