Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 9203 besök totalt |
Re:
Ingen fara! Behöver ju byta ut min avatar ![]() Den kränger bra där med orginalfjäderben ![]() _________________ Johan Lindström Golf GTI 16v -1987 Sharan 2.0 Tdi 4M GT -2018 |
||||
Re:
Den går riktigt bra nu, är supernöjd med setupen. Vet inte om jag körde om dig? men det var ett par speedstrar som fick se sig omkörda av en gammal Golf ![]() ![]() Det är alltid kul när det kommer fram folk i depån och undrar vad som gömmer sig under locket, skönaste kommentaren i söndags var "Det var nåt som inte stämde riktigt när du flög förbi mig på rakan, det är knappast original rovan under huven på den där?" ![]() Alltid kul med bilder! _________________ Per Lundin Porsche Golf Mk1 1.8T - såld |
||||
Kanon rolig dag även om jag stod över ganska mycket åka på förmiddagen då det var för blött för min smak.
Med mina totalt fyra gånger på bana varav två i min orangea Speedster så agerar jag allt för ofta stopkloss men jag har lika roligt för det ![]() Någon som fick med mig på bild? _________________ Daniel Eklund ![]() |
||||
Här kommer en oklippt film från början av dagen när det fortfarande var rätt blött, jagar först Per och sedan Mårten. Var riktigt, riktigt roligt att ligga och jaga i det blöta väglaget. Grymt imponerad (som vanligt...) av Mårtens framfart med sina 75hk ( eller var det 80
![]() Som det hörs i de sista sekunderna av filmen hade jag velat ha nått varv till innan vi flaggades av..... ![]() ![]() Om någon undrade varför det lät så mycket om min bil var för att det såg ut såhär när jag kom hem: ![]() Blev 89 loggade varv under dagen med en bästa tid av 1.22,1 tror jag det blev och en vmax på 173 km/h. Stort tack till Struve (och Opel klubben) som basade hela dagen utan att få köra ett enda varv ![]() _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||||
Re:
Oooops, när man ser hur Du kryper inpå "Lilla Vargen" så borde jag nog gett f*n i att flagga av där så Du kommit om honom ![]() Jag gillar och "basa" och när man ser andras glädje så gör det inte så mycket att inte få köra ![]() Men det SKA bli ändring på det så jag också får köra till sommaren, jag lovar ![]() _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||
Re:
Hjälteinsats ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 9203 besök totalt |