Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Gt5 kvällar
7844 besök totalt
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 895


Trådstartare
Nu när hösten smyger sig på så passar det ju fint med lite tvspelande!

Tänkte vi kunde köra lite Gran Turismo ikväll om någon är sugen?

bana kan vi ju rösta om men tror ja startar på tsukuba.

högsta pp vet jag inte riktigt. Tycker själv det är roligare med lägre pp för jämnare rejs. 3-400pp lagom?

Döper rummet till rejsarummet så vet ni vad ni ska leta efter. Nickar Kroged. Tror ja startar rummet runt 17 ungefär så kör vi på till 22 typ?

skriv gärna om ni kommer närvara!

_________________
Emil Jönsson
Citera
Granaten
Hörby
Här sen Apr 2008
Inlägg: 112



Hade gärna dykt in, men sitter på 3G lina vilket gör det omöjligt att spela online (hög ping och loss)..
Men lägger gärna till dig och alla andra som vill i kompislistan så man får lite mer motivation i tidsjagandet under seasonal events..

Heter rt4rd0 på PSN, nolla på slutet inte O alla som vill får gärna lägga till mig, har snålt med polare som spelar gt5 :P

_________________
Emil Magnusson

BMW e81 320d, e87 130i, e36 328
Citera
E.Svensson
Askersund
Här sen Apr 2010
Inlägg: 1104



Är ju fan sämre på att ratta på tvn än i verkligheten... och det säger ju en hel del

Vore dock roligt att prova spela online... helst då med lågt sånt där pp, blir nog bra mycket roligare och tajtare race.

Säg gärna till någon dag i förväg så ska jag försöka närvara

_________________
Erik Svensson

Kör M140i xDrive
Körde M3 e46 imola
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 895


Trådstartare
Va säger ni om att vi siktar in oss på o köra lite imorgon? Tänkte dra igång runt 18tiden?

_________________
Emil Jönsson
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11189



Hej

Jag har haft GT5 sedan det kom ut, men har inte kört så mycket online öht. Men jag kollade igårkväll lite på det och har egentligen bara en fråga, hur i he***** hittar jag ett rum baserat på namnet? Det verkar ju inte finnas någon sökfunktion på namn...

Jupp, jag kollade lite snabbt på internet om det gick att hitta någon vettig info men inget som gav något. Det kan iofs bero på kvaliteten på den som söker...

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 895


Trådstartare
Råkade komma lite saker emellan så fick inte upp något rum ikväll tyvärr. Ber om ursäkt om någon satt och febrilt letade efter rummet!

Man kan inte söka på rumnamn utan enklast är att sortera efter banan som rummet kör, filtrera bort efter andra saker. brukar finnas ett par tre olika sidor med rum, tryck på triangeln så uppdaterar den sidan med nya rum

_________________
Emil Jönsson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 895


Trådstartare
har kastat upp en server nu lite småspontant, lär väl hålla på till iaf 21 så folk e hjärtligt välkommna:)

_________________
Emil Jönsson
Citera
Granaten
Hörby
Här sen Apr 2008
Inlägg: 112



jag är på väg in på lite kvällskörning nu, hade varit kul om någon från rejsa hängde på, jag sitter online en stund fram iaf. lägg till mig på PSN = rt4rd0 så startar vi något skoj.. går även bra att lägga till mig i efterhand om man läser detta en senare dag..

_________________
Emil Magnusson

BMW e81 320d, e87 130i, e36 328
Citera
Racingsimulatorer
Gt5 kvällar
7844 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande