Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Intressant design på Lemansbil
1935 besök totalt
Cobolt
Tyresö
Här sen Jul 2003

Namndispens
Namndispens
Trådstartare

Okonventionell är bara förnamnet så om ni inte redan sett den, så håll i er!

http://www.youtube.com/watch?v=c_INdbXMqsw&feature=g-u-u

Stockholm
Här sen Jul 2008

Tyresö
Här sen Jul 2003

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Nån mod kanske kan radera tråden?

sidenote, inlägget handlar inte om en film, det handlar om en ny bildesign, borde således ligga i allmänt, ÄVEN om inlägget innehåller och baseras på en video.. finns ju inte längre någon teknisk orsak att separera videotrådar som man tidigare gjorde för tunga bildtrådar med hänsyn för modemanvändare och numera kan man tycka att det är standard att hänvisa till alla möjliga media och en ren videotråd ju bara blir yxigt. Säg tex att man söker någon info om denna högst aktuella bil på forumet, ska man då behöva skumma igenom en videoavdelning bara för att få reda på om nån i den sk "vad som helst avdelningen" har råkat posta något? Säg att det är ny avancerad racetech som kommit ut och finns som film, ska det då dumpas bland allt annat i en videotråd och inte i racetech?

Sure, jag använde inte sökfunktionen utan kikade bara igenom förstasidan på allmänt innan jag postade så dock helt klart användarfel från min sida i slutändan.

Stockholm N
Här sen Feb 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

@Niklas, trösta dig med att flera fick upp ögonen för filmen, alla hinner ju inte nörda i alla inlägg, den var ny för mig nämligen

Citera
Allmänt banåkaforum
1935 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande