Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Fråga om rejsa i chrome från iphone
2906 besök totalt
scaryeyes
hässleholm
Här sen Okt 2008
Inlägg: 292


Trådstartare
Hej.
Inte rätt avdelning att skriva i egentligen. Men finn massa intelligenta människor här.
Laddade nyss in uppdatering till google chrome i min iphone. Nu funkar inte rejsa längre. Får använda safari i stället. När jag surfar in på en sida så tar det 10 sek sen kan inte sidan hittas längre trots att jag var inne och börjat läsa redan. Det står: s-static.ak.facebbok.com svarade inte snabbt nog....
Någon som vet va det kan betyda???
Har inte facebook. Har aldrig velat ha och har inte planerat att skaffa. Kan det vara nåt i chrome som försöker tvinga på mej facebook?
Ska jag helt enkelt tvärt sluta använda chrome och avinstallera appen, eller är det nåt som går att fixa?

Tacksam för svar/ teknikoberoende mange

_________________
Magnus nilsson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41529

Forumägare
Forumägare

Prova nu om det funkar. Hade ju en tipsa-facebookknapp förut som jag plockade bort för den pajade det hela ibland och det fanns kodrester kvar som jag delvis tog bort nu..

_________________
Magnus Thomé
Citera
scaryeyes
hässleholm
Här sen Okt 2008
Inlägg: 292


Trådstartare
Nej samma. Måste va chrome. Kan kanske ha nåt att göra med att facebook är blockat här på jobbet. Ska kolla när ja kommer till hotellet och se om det är skillnad.

_________________
Magnus nilsson
Citera
scaryeyes
hässleholm
Här sen Okt 2008
Inlägg: 292


Trådstartare
Finkar nu. Funkade direkt när ja kom till hotellet i natt. Måste ha med chrome , facebook och blockningen här på jobbet att göra. Får se kl 6 i kväll vad som händer då. Då låser internet på datorerna. Men jag kan vara inne som gäst på fånen. Har i alla fall inte rejsa att göra verkar det som. Det blir nog jag som får avinstallera chrome.

_________________
Magnus nilsson
Citera
Morten B
Stockholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 9



Kan man få rejsa i Tapatalk?

_________________
Morten Bredesen
Citera
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006
Inlägg: 11880



Morten B skrev:
Kan man få rejsa i Tapatalk?


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=67598

_________________
M ats Thur fjell
www.blaq.se
Citera
Foruminfo/frågor
Fråga om rejsa i chrome från iphone
2906 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande