Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Sony eller GoPro?
3750 besök totalt
FSN
Torslanda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1015


Trådstartare
Tänkte precis slå till på en Sony AS15 för knappa 2500 när jag såg att jag kunde få en GoPro Hero3 silver edition för 2600kr och då tänkte jag så klart köpa den istället. Sen försökte jag läsa på lite för att stärka mig själv. Trodde att GoPron var klart bättre men det är kanske inte helt sant.... eller?

Jag blir så jävla trött, vad skall jag köpa?

_________________
/Fredrik Stjernlöf (Svensson)
Citera
Gustav_H78
Lerum
Här sen Feb 2009
Inlägg: 1674



I min värld är det bara Gopro Black edition som gäller om man skall köpa Gopro. Annars tycker jag Sonys med inbyggd GPS tex verkar riktigt fin. Inget bra svar kanske, men Silver och White edition hade jag skippat. Silver edition är väl en omsminkad Hero 2 om jag läst rätt mellan raderna i testen som gjorts.

_________________
Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil
Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld*
BMW E30 328 långlopps bil *Såld*
VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress
Citera
FSN
Torslanda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1015


Trådstartare
Gustav_H78 skrev:
I min värld är det bara Gopro Black edition som gäller om man skall köpa Gopro. Annars tycker jag Sonys med inbyggd GPS tex verkar riktigt fin. Inget bra svar kanske, men Silver och White edition hade jag skippat. Silver edition är väl en omsminkad Hero 2 om jag läst rätt mellan raderna i testen som gjorts.


Så e det kanske, jag kan inte ett skit om detta. Men nån GPS tror jag inte det är på den Sonyn jag kikade på?

_________________
/Fredrik Stjernlöf (Svensson)
Citera
Gustav_H78
Lerum
Här sen Feb 2009
Inlägg: 1674



FSN skrev:
Gustav_H78 skrev:
I min värld är det bara Gopro Black edition som gäller om man skall köpa Gopro. Annars tycker jag Sonys med inbyggd GPS tex verkar riktigt fin. Inget bra svar kanske, men Silver och White edition hade jag skippat. Silver edition är väl en omsminkad Hero 2 om jag läst rätt mellan raderna i testen som gjorts.


Så e det kanske, jag kan inte ett skit om detta. Men nån GPS tror jag inte det är på den Sonyn jag kikade på?


Hmm, var nog jag som tänkte tokigt.

Sonyn är en kompetent kamera. Finns en egen tråd om den där det finns jämförelser med Gopro Black edition.

_________________
Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil
Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld*
BMW E30 328 långlopps bil *Såld*
VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress
Citera
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Sony eller GoPro?
3750 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande