Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Simbin RaceRoom Racing Experience!
5545 besök totalt
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4685


Trådstartare
Någon mer som laddat ner Simbins RaceRoom Racing Experience än? http://game.raceroom.com/

Jag har kört någon timme hitintills och det känns riktigt bra, grymt ljud också...

Jag kan dock inte sluta störa mig på att man får köpa till allt extra??
Men jag har kanske missat något?

_________________
driver - Thomas Thuresson
Porsche 964 C2 -90
Citera
Olofson
Varberg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1473



Har inte kollat än, men det får man kanske ta och göra! (Har inte ens hunnit köra iRacing, som jag aktiverade igen för ett par månader sedan...)

Irriterande, och ofta är det ganska fult upplägg på det (manipulation, utpressning och utstuderat utnyttjande av människors beroendetendenser) - men det hela måste ju finansieras på ett eller annat sätt... Denna varianten blir allt vanligare i spel, speciellt på den mobila marknaden.

_________________
David Olofson
olofson.net
Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda!
Följebil: BMW 530i E61 M
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597



Olofson skrev:
Irriterande, och ofta är det ganska fult upplägg på det (manipulation, utpressning och utstuderat utnyttjande av människors beroendetendenser) - men det hela måste ju finansieras på ett eller annat sätt... Denna varianten blir allt vanligare i spel, speciellt på den mobila marknaden.


Jag undrar om man inte mer ska se det som det nya sättet för denna typen av spelutvecklare att helt enkelt få in pengar. Nischen är ju minst sagt tunn och det säljs inte speciellt mycket spel i genren, så utvecklarna måste hitta nya sätt att få in pengar på. På så sätt kan också utvecklingen av nya schyssta lir fortsätta.

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
Racingsimulatorer
Simbin RaceRoom Racing Experience!
5545 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande