Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2013-07-06 Tjejträff med konbana på Tierp
5145 besök totalt
evohellen
Stockholm
Här sen Mar 2013
Inlägg: 4


Trådstartare
2012 var året då jag som ensam tjej körde Timeattack på banorna i Sverige och Norge. 2013 är vi 4 tjejer som ska vara med och gasa med grabbarna, riktigt riktigt roligt!

Jag har hela tiden eftersökt flera tjejer inom motorsporten och i år vill jag ge Er tjejer chansen att testa era bilar på en konbana! För Er som inte vet vad en konbana är så är det precis vad det låter, en bana uppsatt med koner.

Jag har funderat länge hur jag ska kunna få flera tjejer att våga testa och prova sina bilar ordentligt. Att hyra en riktig bana är inte rimligt idag för mig som ensam privatperson. Därför undersökte jag möjligheterna för att kunna köra en Konbana.

Än så länge är inte alla detaljer printade på papper, men jag vill med detta inlägg starta en diskussion och få in intresseanmälningar att deltaga i detta event!

Datum är alltså lördag den 6 juli och platsen är Tierp.
För att jag ska få detta att fungera och gå runt så behöver jag få ihop ett 20 tal bilar.

Så va säger ni tjejer?? Griper ni tag i chansen att få umgås med bilintresserade tjejer en heldag och få prova på att köra Er bil på en konbana??

Ge mig feedback samt intresseanmälningar här! Har ni frågor så skicka mig ett pm.

Mvh Hellen, hon med den rosa Evon

För att följa tråden på garaget.org: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=266477

_________________
Helene Nordbäck
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Hoppas du får massa som kommer till träffen och blir bitna av hobbyn! thumbs up thumbs up thumbs up


Snabblänk till info om Tierp: https://rejsa.nu/bana_info.asp?tierp

_________________
Magnus Thomé
Citera
wallenrud
Stockholm
Här sen Feb 2013
Inlägg: 7



Kul!! Jag har ingen egen bil men jobbar på att ansluta till ett team som kör långlopp. Jag lobbar också för mer tjejer inom motorsporten.
www.wallenrud.se
www.lillagumman.se

Hoppas att fler ansluter!

_________________
Åsa Wallenrud
Citera
evohellen
Stockholm
Här sen Mar 2013
Inlägg: 4


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Hoppas du får massa som kommer till träffen och blir bitna av hobbyn! thumbs up thumbs up thumbs up


Snabblänk till info om Lunda: https://rejsa.nu/bana_info.asp?lunda


Tack Magnus!

_________________
Helene Nordbäck
Citera
evohellen
Stockholm
Här sen Mar 2013
Inlägg: 4


Trådstartare
wallenrud skrev:
Kul!! Jag har ingen egen bil men jobbar på att ansluta till ett team som kör långlopp. Jag lobbar också för mer tjejer inom motorsporten.
www.wallenrud.se
www.lillagumman.se

Hoppas att fler ansluter!


Tack Åsa! Jag hoppas oxå på fler tjejer!

_________________
Helene Nordbäck
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Har tipsat två körglada tjejer som delar på en M3'a i familjen. Gissar villt att de inte kan låta bli att komma och köra thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
evohellen
Stockholm
Här sen Mar 2013
Inlägg: 4


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Har tipsat två körglada tjejer som delar på en M3'a i familjen. Gissar villt att de inte kan låta bli att komma och köra thumbs up


Härligt! thumbs up

_________________
Helene Nordbäck
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Ändrat från Lunda till Tierp thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Citat:
Hej Tjejer!

Idag kan jag äntligen berätta för Er att vi kommer att tillbringa en dag på nya fina TIERP ARENA!! http://www.tierparena.com/

Jag har tillsammans med Svenska Bilsportförbundet och Tierp Arena lyckats få till denna dag helt fantastisk, allt för att Ni tjejer ska få testa era bilar samt prova på aktiv körning under säkra förhållanden!

Ni kommer att få testa både konbana och att köra på riktiga banan med era egna bilar!
Ni kommer att få möjligheten till att ta riktig licens, lära er teori och praktiska körövningar!
Det kommer att bli en heldag för Er med era bilar!

Summa summarum:

Datum: Lördag 6 juli
Plats: Tierp Arena, Tierp
Tid: 09:00-

Ni kommer att få utbildning teori samt praktisk körning, licens samt medlemskap i Club Tierp Motorpark.
Frukost, lunch och middag ingår.

Korta drag, en kul, rolig dag som jag hoppas ska få Er tjejer att tycka att det här är lika roligt som jag tycker!

Kostanden för den här dagen kommer att vara 850 kr per person.

Frågor?? skicka ett mail till mig: helene@brotec.nu

Ni som redan anmält Er, kommer att få mer löpande information under nästa vecka mm.
Jag har i dagsläget 18 st anmälda tjejer, jag hoppas på några till, men kommer att sätta taket på ca 25 st. Så är finns platser kvar!

Feedback?? Shoot!

Jag hoppas att detta låter lockande och att Ni ska bli nöjda!

MVH HELLEN

_________________
Magnus Thomé
Citera
EvoCecilia
Alingsås
Här sen Sep 2011
Inlägg: 32



thumbs up

_________________
Cecilia Eklund Isebrand
Citera
Inför träffar
2013-07-06 Tjejträff med konbana på Tierp
5145 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande