Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
60 tecken eller mindre i topic? (-- test med många tecken -)
3091 besök totalt
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 12855


Trådstartare
Jag har börjat få upp den här då och då. Jag har ju inte ändrat topicen, så det verkar skilja på antalet tecken man kan ha när man skapar en tråd, samt när man svarar på en tråd.
Eller nåt.

Citera
FredrikÅ
Skåne
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2632



Segerkandidat till "Dagens I-landsproblem"?

_________________
--
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 12855


Trådstartare
FredrikÅ skrev:
Segerkandidat till "Dagens I-landsproblem"?


Nominerad i alla fall.

Jag satt och funderade på vilka andra I-landsproblem jag hade när jag tryckte iväg posten.
Men man kommer inte undan ifrån att det är irriterande att behöva sudda ut en del av rubriken och sen behöva klicka ännu en gång på skicka-knappen!


Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare

Wow, det har jag aldrig sett. Antar att det är lite olika ur olika webbrowsers hanterar maxgränsen, vilket OS och vilken browser kör du?

Jag vet att specialtecken (till exempel " <> m.m.) tar vardera upp platsen av flera tecken vilket kan ge lite lattjo konsekvenser att rubriken blir avhuggen fast det såg okej ut när man postade. Kommer inte ihåg på rak arm men åäö kan eventuellt också ha samma problem.

Men som sagt jag har aldrig sett varningsmeddelandet du får, bara avhuggna rubriker

_________________
Magnus Thomé
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 12855


Trådstartare
Windows 7, Explorer 10.0.92

Men det har även hänt på hemburken;
OSX 10.7 med safari-nånting
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare

And ersJepp sson skrev:
Jag har börjat få upp den här då och då. Jag har ju inte ändrat topicen, så det verkar skilja på antalet tecken man kan ha när man skapar en tråd, samt när man svarar på en tråd.
Eller nåt.




test


å bangade den inte på


EDIT: jo det gjorde den visst, den kapade rubriken i mitt inlägg men jag fick inget felmeddelande (chrome + win7)

_________________
Magnus Thomé
Citera
Foruminfo/frågor
60 tecken eller mindre i topic? (-- test med många tecken -)
3091 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande